hier niet, ik heb stuk of 4 betalingen die altijd de eerste van de maand worden afgeschreven als het een werkdag is..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ing kon gewoon geld van mijn rekening afschrijven op 1 mei.
dat ook ja, idem voor weekenden eigenlijk, zeker automatische betalingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal in split seconds kan dus feestdag is helemaal geen argument
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
uiteraardquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar kunnen ze wel op 1mei bekend maken dat de rente omlaag gaat
heeft hedwig lopen sproeien?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even weer een dutje gaan doen en ik word wakker en de hele tuintafel is nat.
huehuequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
#feitjesmetZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fun fact: technisch gezien is ieder oppervlak binnen de atmosfeer bedekt met een zeer dunne laag water. Eigenlijk zijn we altijd nat.
Nou als dat zoveel is dan moet ik even naar de dierenarts denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
heeft hedwig lopen sproeien?
Dö ït @DeZwabberquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou nog wel een leuke scheurkalender kunnen worden
Alektorofobie is de angst voor kippen. Op zich niet een raar fenomeen, aangezien kippen afstammelingen van de Tyrannosaurus Rex zijnquote:
Zo rol ikquote:
Spanniequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
straks weer thuis, geen idee wat ik dan ga doen..
afspraak voor vanmiddag is gecanceld dus rest van de dag ben ik vrij
In je ziel.quote:
Hier extraquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verder nog plannen dit weekend?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
Welja, dan heb je het alvast binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ja inderdaad.
maar zal wel extra lui gamen worden
al is nu al boodschappen doen ook wel slim 🤔
En dan moet je er nog in laten knijpen om het beter te maken ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best pijnlijk, een gescheurde ziel.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
essnhills must pay the bills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |