updates opsparenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laptop zeikt dat hij weer een update wil doen
Ondanks dat hij gisteren en eergisteren een update heeft gedaan
NU
EVEN
NIET
Gotta catch them all.quote:
Ja ik wou met alle liefde zelf wel een leuk nummerplaatje kopen maar dat feest ging niet door dus het is wel helaas weer een knalgele met zwarte cijfers.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, een keer een nieuw huisnummerbordje is wel een idee.
Zal jou eens catchen.quote:
Die van ons moeten we nog ophangenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Kost geld.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom ze niet bij iedereen die dingen een keer vervangen en meteen een iets minder lelijke kleur.
Maar het kost geldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er toch wel iets netter eruit.
Hoe duur kan dat zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het kost geld
Als het geld kost en het is iets onbenulligs dan doen ze het niet zo snel.
Ik heb nog een nieuwe in de kast staan, maar wil de huidige nog even 'op' makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef Haags het volgende:
Nieuw dolce gusto apparaat is binnen @:ltvdk
Wat smaakt de koffie toch heerlijk vers uit een nieuw apparaat ❤️
Materiaal, manuren, etc. Als men ergens op kan bezuinigen dan doen ze datquote:
Vooral die manuren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Materiaal, manuren, etc. Als men ergens op kan bezuinigen dan doen ze dat
oh ja, die wil ik ook nog steeds laten makenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ja, was toch heel veel werk! Elke keer, schuren, gronden, lakken, dat kost ons veel tijd! Hier is de rekening."quote:
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDKquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe in de kast staan, maar wil de huidige nog even 'op' maken
Geld moet rollen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDK
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja, was toch heel veel werk! Elke keer, schuren, gronden, lakken, dat kost ons veel tijd! Hier is de rekening."
Die staat er al een paar jaar, nog uit de tijd dat ze strooiden met cashbacks, dat je bij de mediamarkt zo'n apparaat voor minder kon kopen dan dat de cashback was. Kreeg je dus geld om zo'n ding te kopen, en ook nog een paar dozen koffie er gratis bijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, geld klotst ook tegen de plinten in huize LTVDK
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die wil ik ook nog steeds laten maken
Gelukkig heb ik het huis van mn vader overgekocht, dus de naam op het bordje klopt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |