Jaquote:
Niet onthemeld?quote:
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voeltquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt bij mij altijd alsof ze mij mishandeld heeft. Maar dat is de mondhygiëniste die dat gevoel veroorzaakt.
Ja ik moet wel met mijn levensstijl.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Jawel, daar hadden we het net nog overquote:
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar ga ik nooit heen, dus geen ervaring mee hoe dat voelt
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroevenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, daar hadden we het net nog over
Populairste huis van de straat wel dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik het een DG machine in de kast staan, beetje raar om die aan de gevel te schroeven
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.quote:
Een luxe nummerbord waar koffie uit komtquote:
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een nummer, dus da's op zich wel lekker makkelijk. M'n naam hoeft ook niet perse op de gevel eigenlijk.
Kan ook chocomel in?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat verklaart. Drink geen koffie.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, maar toen kreeg ik Hassan de Onhandige en toen was het niet meer fijn.
Nee, da's meer @bitterbal d'r vibe.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?
Wel een beetje raar huisnummer dan, woon ik opeens op KP1105quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Populairste huis van de straat wel dan.
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je tanden zo raar voelen als jullie bij de tandarts zijn geweest?
Zit de hele tijd met mijn tong er langs
Drink ik zeldenquote:
Ik 2x per jaar, vooral om er vroeg bij te zijn mocht er iets niet goed zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga 1x per jaar naar de tandarts
Meestal gaat dat zoals vandaag. Met een paar minuten sta ik weer buiten
Valt hier mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zal vast wel iets van onderzoek over zijn geweest waaruit blijkt dat het werkt, maar damn. Webshops die je dagelijks spammen, wat een ergernis.
Moet je ook niet zoveel koffie drinken!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.
Okequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet je ook niet zoveel koffie drinken!
Waar de ledstrip precies eindigt is me om het even. Waar je maar blij van wordt, maar licht zorgelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's meer @:bitterbal d'r vibe.
Ik ben alleen kleurig aan de binnenkant.
Zo'n lekker retro-futuristisch neon bord aan de gevel dat om de zoveel tijd onregelmatig knippert en de halve straat verlichtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet met van die imitatie-neon ledstrips mooi ombuigen tot een naam en huisnummer?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik sta altijd binnen een paar minuten weer buiten.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OkeIk weet niet wat het een met het ander te maken heeft en ik drink niet veel koffie.
"daar waar de koffie hangt"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje raar huisnummer dan, woon ik opeens op KP1105
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Ik stond met een paar minuten weer buiten
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"
dan blijf maar uit mijn buurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik vind dat mensen die heel veel koffie drinken enorm uit hun mond meuren.
Wajoooowquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan blijf maar uit mijn buurt.
soweiso altijd goed advies
Mijn huis is sowieso wel herkenbaar, daar hoeft geen koffie voor aan de muur te hangenquote:
Ff T zzquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Dan moet je niet zoveel koffie drinken!"
@Niznoquote:
is het een verkoelend dekentje?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Is het raar als ik onder een dekentje ga zitten?
Nee?
Mooi
Soooonquote:
nog 59 minutenquote:
Lekker racenquote:
Neequote:
Weet iedereen dat voor de volgende meetquote:
daar heb ik me toch al niet voor aangemeldquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet iedereen dat voor de volgende meet
Dan hou je wel voldoende afstandquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik me toch al niet voor aangemeld
Vanmorgen had ik zoiets van. Ik stop zodra VT1 begint. Maar die begint pas om 18:30. Dat vind ik weer wat laat om dan pas te stoppen.quote:
Meeten!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet iedereen dat voor de volgende meet
Jawel, het is vies plakkerig benauwdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
Nee?
Mooi
"Volgende" meet in de toekomst, ergensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik me toch al niet voor aangemeld
misschien ga ik stiekem gewoon in het restaurant zittenquote:
2056.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Volgende" meet in de toekomst, ergens
Ik heb dat wel op de bank liggen voor als ik een dutje wil doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar ook geen superdikke met teddyvoering
de volgende is wel al concreet gepland.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het weer stort helemaal in nu
Kou en regen. In de weerapp werd een warme zonnige middag beloofd.
Daar heb ik het niet over.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de volgende is wel al concreet gepland.
alleen geen idee wie zich heeft aangemeld.
Hier is het nog gewoon 25 graden en half zonnigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het weer stort helemaal in nu
Kou en regen. In de weerapp werd een warme zonnige middag beloofd.
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
jawel, jij ze DE volgende meet.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had kippenvel toen ik naar de winkel ging in mijn joggingsbroek en t-shirt. En slippers.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, jij ze DE volgende meet.
Like, literally
"VOLGENDE"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je te laat en zit het verschrikkelijke krampmonster al aan je te knagenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kramp![]()
Ik ga maar even braaf magnesium slikken.
Ja sorry dat ik niet mijn best doe om er heel mooi uit te zien op dit moment. Ben al lang blij dat ik naar de winkel kan zelf.quote:
Heeft u een beeld ?quote:
KAKquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je te laat en zit het verschrikkelijke krampmonster al aan je te knagen
Ja 4ebe, je hebt gelijkquote:
Dankquote:
Ik trek nu gewoon even makkelijke kleding aan zodat ik mijn vinger zo min mogelijk hoef te gebruiken.quote:
Spekkiequote:
*insert vloekwoorden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het weertype voor de komende paar dagen.
Mijn benen waren koudquote:
En dat als Kafirquote:
doe eens niet zo raarquote:
Ik heb een korte broek aanquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien ga ik stiekem gewoon in het restaurant zitten
ik niet, maar dat is niets raars toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
Gaat hier nog iemand naar een bevrijdingsfestival? In goede tijden was ik waarschijnlijk ook niet heen gegaan. Laatste keer is echt zo lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |