SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
daarom winterquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
Gadver het is weer bloedverziekend heet in de slaapkamer
man dat kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com/reel/DEQZx4Lsm0G/
Het lange weekendquote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
Het is weer vrijdag met het weekend voor de deur!
Regio blokkade ofzo? Ik heb geen Instagrag en kan het ook prima bekijkenquote:
Nee ik kan het niet kijken vanwege het gesmakquote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Regio blokkade ofzo? Ik heb geen Instagrag en kan het ook prima bekijken
Laat maar snel binnen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
Het is weer vrijdag met het weekend voor de deur!
Klopt geen standaard dat iedereen vrij is. Zelfs op 1e kerstdag werken sommigen. Maar denk dat aardig % van NL wel vrij zal zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
Bevrijdingsdag, wij zijn gewoon open die dag
Waarom?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel weer de laatste keer dat we op 5 mei vrij zijn. Daarna de komende 20 jaar niet meer.
Huh valt het steeds in het weekend ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel weer de laatste keer dat we op 5 mei vrij zijn. Daarna de komende 20 jaar niet meer.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh valt het steeds in het weekend ofzo?
Ik vind dat ongepast. Pak je eigen datum dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:27 schreef Koen66 het volgende:
Naja, 4 en 5 mei zal toch steeds vaker gekaapt gaan worden voor andere doeleinden
wat een goed ideequote:
Ik heb alleen maar goede ideeënquote:
Daarna valt het steeds in het weekend.quote:
Ah, wat stom.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarna valt het steeds in het weekend.
gelijk er achteraanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
zag net onverwachts mijn droomman. gelijk van slag
Bedankt Hamasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:27 schreef Koen66 het volgende:
Naja, 4 en 5 mei zal toch steeds vaker gekaapt gaan worden voor andere doeleinden
Ze is weer terugquote:
quote:
Tijd voor weekendquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2e beeldscherm geeft geen beeld. (No signal). Maar natuurlijk opent Windows daar wel programma's op.
Nog wel jaquote:
quote:
eff inputsignaal wisselenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2e beeldscherm geeft geen beeld. (No signal). Maar natuurlijk opent Windows daar wel programma's op.
Helloquote:
Anders moet je lopend of met het ov?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
straks kapper , even bedenken of ik ga fietsen
Echt he.. met de handrem eropquote:
Die is niet eetbaarquote:
Nee, nog niet. Dat wilde ik zo gaan doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. met de handrem erop![]()
Heb je je reiskosten al gedeclareerd ?
Flesquote:
Goed zo, ik ga je overhoren, net zo lang tot je het gedaan hebtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Dat wilde ik zo gaan doen.
Ik ook, maar ik vond het volgens mij niet zo heel lekker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb ik toch echt een keer met kerst voorgeschoteld gekregen
Wat een schatjequote:
Zo fluffy!quote:
ik ook niet en vind ze geen eetbare beestjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond het volgens mij niet zo heel lekker.
Nee, doe mij maar gegrilde lamskoteletjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet en vind ze geen eetbare beestjes
als die al bestaat (onwaarschijnlijk)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof jij er heel stoer wel op afstapt?
Aan het werkquote:
b0hquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar gegrilde lamskoteletjes
Hmm je ziet nooit een vrouw op straat waarvan je denktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
als die al bestaat (onwaarschijnlijk)
zou dat compleet langs me heen gaan, want zo werkt dat bij mij
dus erop afstappen is geen reeele optie
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm je ziet nooit een vrouw op straat waarvan je denkt
Of een man ?quote:
Ah okequote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan een optie zijn,maar nee ook niet
Jij blijftquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor weekend
[..]
Nog wel ja
quote:
Ahwquote:
*Meld US aan voor hakkenlooplesquote:
Jij had toch ook konijnen?quote:
Ik kan niet denken voor koffie, dus knap dat jij dat wel kanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk altijd zo raar voordat ik koffie op heb.
Uhm...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Meld US aan voor hakkenlooples
Mi-ni-maal 10 cm
Want het oog wil ook wat
Ik heb m'n koffie nog niet opquote:
Ik dacht net de hele tijd, "lekker koffel in de biemelbak, jaaaaah en daar gaan we weer, leppel kwaffie in de biemelbak"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet denken voor koffie, dus knap dat jij dat wel kan
Ingediend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, ik ga je overhoren, net zo lang tot je het gedaan hebt
Ik merk het.quote:
Nee, nog nietquote:
Beroertecheckquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht net de hele tijd, "lekker koffel in de biemelbak, jaaaaah en daar gaan we weer, leppel kwaffie in de biemelbak"
Oke US.quote:
Ik ben klaar met koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4EBE is koffie aan het drinken denk ik.
Het was zo rustig ineensquote:
Ja, iets met werken enzquote:
Als ik teveel koffie drink, dan zit ik zo tegen het plafond, dus laten we dat maar niet doenquote:
Naar wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt een beetje raar in de keuken.
Ja weenie, iets chemisch of zo maar weeniewah.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar wat?
Het is nog voor tienen he
PFAS ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie, iets chemisch of zo maar weeniewah.
Koffie heeft een laxerende werkingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt een beetje raar in de keuken.
naar schimmelende in kleine stukjes gehakte koe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar wat?
Het is nog voor tienen he
Uit de magnetron.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
naar schimmelende in kleine stukjes gehakte koe?
Komt automatisch en gratis in je huisquote:
Fles schoonmaakmiddel aan het lekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week sushi opgewarmd in de magnetron en toen vergeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Niet carpaccio dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week sushi opgewarmd in de magnetron en toen vergeten?
Ik ga van speur.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fles schoonmaakmiddel aan het lekken?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week sushi opgewarmd in de magnetron en toen vergeten?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Topdrukte vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel erg weinig
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Topdrukte vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is sws een kleine wijk, maar dit is wel extreem weinigquote:
Ik dacht dat het eten was. Disappoint.quote:
Krijgen we een review?quote:
Ik dacht aan een vrouwennaam.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eten was. Disappoint.
Je kán het proberenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
doet jou werkgever meer dan alleen postbezorging/sortering? pakketjes bv? of nog andere diensten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is sws een kleine wijk, maar dit is wel extreem weinig
Er is vast iemand genaamd Aubiose.quote:
Is een naam die je aan een renpaard of een stamboomhond zou gevenquote:
Fles lekt alleen viesmaakmiddel huehuequote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fles schoonmaakmiddel aan het lekken?
Waarom doen we dit met mensen niet, Aubiose V de la UitStralung am Mainz vonn Strassenhund Himmler.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een naam die je aan een renpaard of een stamboomhond zou geven
Omdat dat heel raar zou zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom doen we dit met mensen niet, Aubiose V de la UitStralung am Mainz vonn Strassenhund Himmler.
Omdat je kinderen dan gepest worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom doen we dit met mensen niet, Aubiose V de la UitStralung am Mainz vonn Strassenhund Himmler.
Jawelquote:
Ja tot vanavond waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het weer rustig intussen daar aan het strand?
Om haar rentree te vierenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je hier de hele nacht door gepost @:4everblackeyed?
Typtyptypquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Oooh ja ik heb weer een nieuw toetsenbordje
Straks verdwijnt ze weer een maand.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je hier de hele nacht door gepost @:4everblackeyed?
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gazaquote:De stelling is onder andere actueel omdat er zondag in Den Haag een alternatieve herdenking wordt gehouden, waarin behalve aan de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust ook aandacht wordt besteed aan de Palestijnse slachtoffers in Gaza. De organisatoren verwachten daar zo'n 500 deelnemers.
De huidige herdenking op de Dam "schuurt", vindt Tessa Terpstra, een van de organisatoren. "Voor ons is herdenken lessen trekken uit het verleden en stilstaan bij het huidige leed. Daar is te weinig ruimte voor op de Dam. De vertegenwoordigers daar zeggen 'nooit meer', maar negeren daarbij dat er al anderhalf jaar een genocide is in Gaza."
https://nos.nl/artikel/25(...)er-se-over-nederland
en bloedheet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:32 schreef CherryLips het volgende:
4ebe is net zoals die marmot van Groundhog Day. We krijgen een late zomer.
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
'de eierkoeken zijn in de bonus'
- schandalig, in Gaza hebben ze niet eens eten
'mijn auto moet naar de garage'
- in Gaza hebben ze niet eens auto's
'we hebben volgende week een gezellig buurtfeest met bbq'
- walgelijk, in Gaza worden de mensen ge'bbqt
'ik heb gisteren een serie gekeken op netflix'
- hoe kun je dat doen terwijl ze in Gaza niet eens internet hebben
Lol, dan wil niemand me meer.quote:
en een marmot blijkbaarquote:
...dit is juist een van de weinige dingen waarbij ze een punt hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
Nee want die zijn het grote kwaad, ze vergeten alleen dat die Hamkaas terroristen het zelf zijn begonnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?
dit, maar als je het alleen al maar denkt wordt je al gecancelt zowat. Zelfs op Fokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn hypocriete *heel slecht woord in meervoud*. Ik walg van dat volk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ditzelfde volk stond op 8 oktober op de Dam te protesteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want die zijn het grote kwaad, ze vergeten alleen dat die Hamkaas terroristen het zelf zijn begonnen
dat is ook irritantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geen genocide, er worden dagelijks nog 500 baby's geboren in Gaza, dat kreeg je als te vernietigen Joodse meid echt niet voor elkaar in Auschwitz of Bergen-Belsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NLquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gezeik en protesten op 4 mei.
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dit is juist een van de weinige dingen waarbij ze een punt hebben.
Daar zijn de slachtoffers niet schuldig aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.
Toch efficiënt om daar op 1 dag bij stil te staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekken
blijkbaar mag dat gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlogquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekken
4 mei is de zelfverzonnen sociale tegenbeweging voor 5 mei al he?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NL
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo langquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch efficiënt om daar op 1 dag bij stil te staan.
Huh? Ze organiseren netjes een alternatieve herdenking op een andere plaats omdat ze vinden dat je 4 mei niet los kunt zien van wat er nu aan de hand is in Gaza. Dat is toch prima? Downies zijn mensen die herdenkingen gaan verstoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NEDERLANDSE slachtoffers toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat gewoon
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlog
quote:
quote:In de oorspronkelijke opzet ging het uitsluitend om de Nederlandse slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog, maar sinds 1961 wordt officieel een ruimere definitie gehanteerd die alle Nederlandse oorlogsslachtoffers of omgekomenen - waar ook ter wereld - sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog omvat.
Kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo lang
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NL
We kunnen er ook gewoon, net als bij het voetbal, een moment van stilte van maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo lang
Ideaal voor Faber, daar kan ze staan met een notitieblokje.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
dit dus. Hoezeer de Israeliers ook oorlogsmisdaden begaan, dat heeft er niets mee te maken. En als je het breder wil trekken, waarom alleen Gazanen? Russen plegen net zo goed oorlogsmisdaden tegen Oekraieners maar daar hoor je ze niet overquote:
vanavond zal ze in Scheveningen staanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideaal voor Faber, daar kan ze staan met een notitieblokje.
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
Ok de irritatie is er weer uit, sorry daarvoorKunnen we het weer over eten hebben
oh zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.
De oorlogsmisdaad is dat je als Hamas militant jezelf in een soepjurk steekt en achter een kinderwagen gaat schuilen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit dus. Hoezeer de Israeliers ook oorlogsmisdaden begaan, dat heeft er niets mee te maken. En als je het breder wil trekken, waarom alleen Gazanen? Russen plegen net zo goed oorlogsmisdaden tegen Oekraieners maar daar hoor je ze niet over
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
Ok de irritatie is er weer uit, sorry daarvoorKunnen we het weer over eten hebben
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.
Maar je hebt hem wel opgegeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.
Wat zat er op dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelen
Is gewoon een klein stukje beschaving en basis-hygiëne als mens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
ik moet bekennen dat ik echt heel weinig geef om 4 en 5 mei
ik zal niet om 20:00 een ghettoblaster aanzetten maar ga er ook niet speciaal voor stoppen langs de weg, muziek voor uitzetten ofzo
ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlogsmisdaad is dat je als Hamas militant jezelf in een soepjurk steekt en achter een kinderwagen gaat schuilen.
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
40 uur?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.
Stel je eens een NL voor waarbij er sinds de jaren 90 een totale asielstop en migratiestop was gekomen.
Dan hadden we ongeveer 13 milj mensen.
Huisenprijzen waren stabiel gebleven.
Dit soort dagen liepen zeer rustig, een kuchje was al opvallend.
Maar het zou ook zo saai zijn
En dat iedereen zou 40u werken, ook in minder leuke baantjes.
dit dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.
In de jaren 90 was het wat leuker, veiliger en vrijer voor homo's en vrouwen op straat maar heeeyyy anders hadden we ook geen broodjes shoarma gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.
Stel je eens een NL voor waarbij er sinds de jaren 90 een totale asielstop en migratiestop was gekomen.
Dan hadden we ongeveer 13 milj mensen.
Huisenprijzen waren stabiel gebleven.
Dit soort dagen liepen zeer rustig, een kuchje was al opvallend.
Maar het zou ook zo saai zijn
En dat iedereen zou 40u werken, ook in minder leuke baantjes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel opgegeten?
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de jaren 90 was het wat leuker, veiliger en vrijer voor homo's en vrouwen op straat maar heeeyyy anders hadden we ook geen broodjes shoarma gehad.
Pas sinds de aardbeving kreeg ik mee dat er een burgeroorlog woedt in Myanmar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.
Oh deze idioterie weerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.
Iedereen mag er zijn. Jij bent welkom in ons land.
aardig gesloten land afaikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas sinds de aardbeving kreeg ik mee dat er een burgeroorlog woedt in Myanmar.Maar daar hoor je nu ook niks meer over.
De traditionele Nederlandse tolerantie tegen de intolerante Islam, wat raar dat dit wat akkefietjes geeft joh.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.
Iedereen mag er zijn. Jij bent welkom in ons land.
Het is de deep state. Die is links.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh deze idioterie weer
Wijs even het linkse kabinet aan dat hieraan schuldig is.
Niet naar gekekenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goorgonzola toevallig? @:essnhills @:4EverBlackEyed
Voortaan de pizza maar zelf maken, kun je zien wat je er op doetquote:
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh deze idioterie weer
Wijs even het linkse kabinet aan dat hieraan schuldig is.
Ik van cheddar.quote:
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljant
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En om even verder te stoken:
Ik ben een links deugmens
"Als we maar lief en goed genoeg zijn voor onze nieuwe islamitische Nederlanders dan zien ze dat wij het hier veel beter hebben en willen ze dit natuurlijk ook en dan gaan ze zelf ook homo's, Joden en vrouwen waarderen en respecteren"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging om de tendens. Geen enkel kabinet was rechts in de jaren 90-00. Mensen dachten grotendeels als de Apeldoorn zangers
Eensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'even Apeldoorn bellen' reclames van Centraal Beheer waren in die periode wel echt briljant
Mooi wel, van degene die overal "woke" op roept.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelen
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En om even verder te stoken:
Ik ben een links deugmens
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.
het zal je verrassen hoe weinig ik dat woord echt in m'n mond neem hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, van degene die overal "woke" op roept.
Ik ben niet rechts of links (en nee ik ben niet stiekem Rita Verdonk)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.
Ben je van plan de mensen met een tegengestelde mening aan te vallen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef Koen66 het volgende:
maar wel treurig dat de polarisatie zelfs het vredige Foqueville bedreigt.
Van de rellen? Slim.quote:
Het is zodanig veel dat het me bijblijft, dus tsja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal je verrassen hoe weinig ik dat woord echt in m'n mond neem hier
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen enkel kabinet lost ook maar iets op, maar dat weet iedereen. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is de burger laten denken: het vorige kabinet was zo slecht nog niet. Elke keer weer.
Ik stook graag evenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is ook een prestatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen enkel kabinet lost ook maar iets op, maar dat weet iedereen. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is de burger laten denken: het vorige kabinet was zo slecht nog niet. Elke keer weer.
wow this escalates quicklyquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je van plan de mensen met een tegengestelde mening aan te vallen dan?
Gelukkig maar. Er zijn bijna nooit oplossingen die voor iedereen goed uitpakken. Polderen is fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordt
Theo Maassen zei het ooit een keer treffend bij 1 van zijn voorstellingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordt
Tja, ergens welquote:
Een bloedhete marmotquote:
Theo Maassen heeft vaker dit soort goede uitspraken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theo Maassen zei het ooit een keer treffend bij 1 van zijn voorstellingen.
"Vroeger had je politici en die hadden een droom. En zij probeerden deze droom te verwezenlijken. Nu hebben politici een nachtmerrie. En zij proberen die tegen te houden."
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goorgonzola toevallig? @:essnhills @:4EverBlackEyed
“Op 4 mei tijdens de Nationale Herdenking worden alle oorlogsslachtoffers van de Tweede Wereldoorlog uit het toenmalige Koninkrijk der Nederlanden herdacht, de slachtoffers die vielen tijdens de koloniale oorlog in Indonesië, en ook de slachtoffers die daarna vielen tijdens oorlogs- en vredesoperaties waarbij Nederland betrokken was.”quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat gewoon
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlog
polarisatie staat wmb los van links versus rechts.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zodanig veel dat het me bijblijft, dus tsja.
En polarisatie komt van twee kanten, niet alleen van de kant waar je het niet mee eens bent.
Verder zijn ze ook nooit gekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het helpt ook niet mee dat de meeste politici denken dat Nederland alleen de Randstad is
Het gaat nog niet zo goed. Het moet duidelijk nog rechtser.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Theo Maassen heeft vaker dit soort goede uitspraken.
Nee, want engquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder zijn ze ook nooit gekomen.
Die ga ik maken straks. Kom je?quote:
Denk dat "de samenleving" voor het grootste deel gewoon hetzelfde wil. Zijn alleen mensen die er baat bij hebben om mensen tegenover elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
polarisatie staat wmb los van links versus rechts.
Meningen van de samenleving gaan gewoon steeds verder uit elkaar lopen en dat is dus polarisatie
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik maken straks. Kom je?
In de oplossing naar wereldvrede?quote:
Wat denk je dat op alles waar je het niet mee eens bent roepen van "oh, wordt x nu gecanceld" of "huehuewoke" doet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meningen van de samenleving gaan gewoon steeds verder uit elkaar lopen en dat is dus polarisatie
De meningen lopen uiteen omdat niemand een handreiking wil doen naar de ander. En als dat wel gebeurt dan gaat het alsnog mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Kan je bellen mee blazenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij vloeibaar en dus al snel een lauwe Gorgonzola smoothie.
quote:
Mark en Henk willen gewoon hand in hand op straat kunnen lopen zonder dat ze bespuugd of mishandeld worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat "de samenleving" voor het grootste deel gewoon hetzelfde wil. Zijn alleen mensen die er baat bij hebben om mensen tegenover elkaar te zetten.
Goed idee.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit, maar als je het alleen al maar denkt wordt je al gecancelt zowat. Zelfs op Fok
precies. Dagen genoeg dat dit kan. Maar DAN NIETquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
precies. En ik blijf dat ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 4 mei herdenk ik alleen de slachtoffers van de WOII.
Bepaal zelf wel waar ik aan denkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag het ook zonder peer?quote:
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]die mensen zijn debiel k
[..]
Klopt
[..]
precies. Dagen genoeg dat dit kan. Maar DAN NIET
[..]
precies. En ik blijf dat ook gewoon doen.
[..]
Bepaal zelf wel waar ik aan denk
Snap ik wel. Vind ik andersom ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Nee, want eng
Ik had gisteren al een omeletquote:
Met peer is wel next level hoor en ik snap dat je het niet lekker zou vindenquote:
U vroeg om een proever?quote:
Of zonder die gore kaas.quote:
Randstad is meh. Het is dat ik er 1x per week naar toe moet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snap ik wel. Vind ik andersom ook.
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |