Ik ben niet rechts of links (en nee ik ben niet stiekem Rita Verdonk)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.
Ben je van plan de mensen met een tegengestelde mening aan te vallen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef Koen66 het volgende:
maar wel treurig dat de polarisatie zelfs het vredige Foqueville bedreigt.
Van de rellen? Slim.quote:
Het is zodanig veel dat het me bijblijft, dus tsja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal je verrassen hoe weinig ik dat woord echt in m'n mond neem hier
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen enkel kabinet lost ook maar iets op, maar dat weet iedereen. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is de burger laten denken: het vorige kabinet was zo slecht nog niet. Elke keer weer.
Ik stook graag evenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meeste mensen links van het midden hier houden maar meestal hun mond omdat het anders altijd weer gezeik is.
Is ook een prestatie.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen enkel kabinet lost ook maar iets op, maar dat weet iedereen. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is de burger laten denken: het vorige kabinet was zo slecht nog niet. Elke keer weer.
wow this escalates quicklyquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je van plan de mensen met een tegengestelde mening aan te vallen dan?
Gelukkig maar. Er zijn bijna nooit oplossingen die voor iedereen goed uitpakken. Polderen is fijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordt
Theo Maassen zei het ooit een keer treffend bij 1 van zijn voorstellingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. Nederland is een coalitie en Polderen land waardoor er nooit echt iets opgelost wordt
Tja, ergens welquote:
Een bloedhete marmotquote:
Theo Maassen heeft vaker dit soort goede uitspraken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Theo Maassen zei het ooit een keer treffend bij 1 van zijn voorstellingen.
"Vroeger had je politici en die hadden een droom. En zij probeerden deze droom te verwezenlijken. Nu hebben politici een nachtmerrie. En zij proberen die tegen te houden."
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goorgonzola toevallig? @:essnhills @:4EverBlackEyed
“Op 4 mei tijdens de Nationale Herdenking worden alle oorlogsslachtoffers van de Tweede Wereldoorlog uit het toenmalige Koninkrijk der Nederlanden herdacht, de slachtoffers die vielen tijdens de koloniale oorlog in Indonesië, en ook de slachtoffers die daarna vielen tijdens oorlogs- en vredesoperaties waarbij Nederland betrokken was.”quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat gewoon
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlog
polarisatie staat wmb los van links versus rechts.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zodanig veel dat het me bijblijft, dus tsja.
En polarisatie komt van twee kanten, niet alleen van de kant waar je het niet mee eens bent.
Verder zijn ze ook nooit gekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het helpt ook niet mee dat de meeste politici denken dat Nederland alleen de Randstad is
Het gaat nog niet zo goed. Het moet duidelijk nog rechtser.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een rechts kabinet die het wanbeleid van de afgelopen 100 jaar oplost.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Theo Maassen heeft vaker dit soort goede uitspraken.
Nee, want engquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verder zijn ze ook nooit gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |