Het zijn hypocriete *heel slecht woord in meervoud*. Ik walg van dat volk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
'de eierkoeken zijn in de bonus'
- schandalig, in Gaza hebben ze niet eens eten
'mijn auto moet naar de garage'
- in Gaza hebben ze niet eens auto's
'we hebben volgende week een gezellig buurtfeest met bbq'
- walgelijk, in Gaza worden de mensen ge'bbqt
'ik heb gisteren een serie gekeken op netflix'
- hoe kun je dat doen terwijl ze in Gaza niet eens internet hebben
Ditzelfde volk stond op 8 oktober op de Dam te protesteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want die zijn het grote kwaad, ze vergeten alleen dat die Hamkaas terroristen het zelf zijn begonnen
dat is ook irritantquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
Is geen genocide, er worden dagelijks nog 500 baby's geboren in Gaza, dat kreeg je als te vernietigen Joodse meid echt niet voor elkaar in Auschwitz of Bergen-Belsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NLquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gezeik en protesten op 4 mei.
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...dit is juist een van de weinige dingen waarbij ze een punt hebben.
Daar zijn de slachtoffers niet schuldig aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.
Toch efficiënt om daar op 1 dag bij stil te staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekken
blijkbaar mag dat gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlogquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 mei is om de Tweede Wereldoorlog en conflicten waar Nederland bij is betrokken te herdenken. Als je daar alle andere oorlogen ter wereld bij gaat pakken heeft heel die herdenking geen waarde meer. Moeten we straks ook alle genocides in Afrika, de Oeigoeren, Pakistan, Noord-Korea, kartelgenocide in Zuid-Amerika etc. etc. etc. er ook nog bij gaan betrekken
4 mei is de zelfverzonnen sociale tegenbeweging voor 5 mei al he?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NL
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo langquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch efficiënt om daar op 1 dag bij stil te staan.
Huh? Ze organiseren netjes een alternatieve herdenking op een andere plaats omdat ze vinden dat je 4 mei niet los kunt zien van wat er nu aan de hand is in Gaza. Dat is toch prima? Downies zijn mensen die herdenkingen gaan verstoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NEDERLANDSE slachtoffers toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat gewoon
[..]
er wordt al jaren gezegd dat dit voor alle slachtoffers is, niet alleen de 2e wereldoorlog
quote:
quote:In de oorspronkelijke opzet ging het uitsluitend om de Nederlandse slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog, maar sinds 1961 wordt officieel een ruimere definitie gehanteerd die alle Nederlandse oorlogsslachtoffers of omgekomenen - waar ook ter wereld - sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog omvat.
Kan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo lang
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NL
We kunnen er ook gewoon, net als bij het voetbal, een moment van stilte van maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we die stilte ook inkorten naar 1 minuut, 2 duurt zo lang
Ideaal voor Faber, daar kan ze staan met een notitieblokje.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gezeik en protesten op 4 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |