Jawelquote:
Ja tot vanavond waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het weer rustig intussen daar aan het strand?
Om haar rentree te vierenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je hier de hele nacht door gepost @:4everblackeyed?
Typtyptypquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Oooh ja ik heb weer een nieuw toetsenbordje
Straks verdwijnt ze weer een maand.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je hier de hele nacht door gepost @:4everblackeyed?
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gazaquote:De stelling is onder andere actueel omdat er zondag in Den Haag een alternatieve herdenking wordt gehouden, waarin behalve aan de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust ook aandacht wordt besteed aan de Palestijnse slachtoffers in Gaza. De organisatoren verwachten daar zo'n 500 deelnemers.
De huidige herdenking op de Dam "schuurt", vindt Tessa Terpstra, een van de organisatoren. "Voor ons is herdenken lessen trekken uit het verleden en stilstaan bij het huidige leed. Daar is te weinig ruimte voor op de Dam. De vertegenwoordigers daar zeggen 'nooit meer', maar negeren daarbij dat er al anderhalf jaar een genocide is in Gaza."
https://nos.nl/artikel/25(...)er-se-over-nederland
en bloedheet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:32 schreef CherryLips het volgende:
4ebe is net zoals die marmot van Groundhog Day. We krijgen een late zomer.
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
'de eierkoeken zijn in de bonus'
- schandalig, in Gaza hebben ze niet eens eten
'mijn auto moet naar de garage'
- in Gaza hebben ze niet eens auto's
'we hebben volgende week een gezellig buurtfeest met bbq'
- walgelijk, in Gaza worden de mensen ge'bbqt
'ik heb gisteren een serie gekeken op netflix'
- hoe kun je dat doen terwijl ze in Gaza niet eens internet hebben
Lol, dan wil niemand me meer.quote:
en een marmot blijkbaarquote:
...dit is juist een van de weinige dingen waarbij ze een punt hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
Nee want die zijn het grote kwaad, ze vergeten alleen dat die Hamkaas terroristen het zelf zijn begonnenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?
Degene die de genocide aan het plegen is, speelt daar nogal een grote rol in he.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En geen aandacht voor de Israëlische slachtoffers van de oorlog daar?
dit, maar als je het alleen al maar denkt wordt je al gecancelt zowat. Zelfs op Fokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn hypocriete *heel slecht woord in meervoud*. Ik walg van dat volk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ditzelfde volk stond op 8 oktober op de Dam te protesteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want die zijn het grote kwaad, ze vergeten alleen dat die Hamkaas terroristen het zelf zijn begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |