Jij had toch ook konijnen?quote:
Ik kan niet denken voor koffie, dus knap dat jij dat wel kanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk altijd zo raar voordat ik koffie op heb.
Uhm...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Meld US aan voor hakkenlooples
Mi-ni-maal 10 cm
Want het oog wil ook wat
Ik heb m'n koffie nog niet opquote:
Ik dacht net de hele tijd, "lekker koffel in de biemelbak, jaaaaah en daar gaan we weer, leppel kwaffie in de biemelbak"quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet denken voor koffie, dus knap dat jij dat wel kan
Ingediend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, ik ga je overhoren, net zo lang tot je het gedaan hebt
Ik merk het.quote:
Nee, nog nietquote:
Beroertecheckquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht net de hele tijd, "lekker koffel in de biemelbak, jaaaaah en daar gaan we weer, leppel kwaffie in de biemelbak"
Oke US.quote:
Ik ben klaar met koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4EBE is koffie aan het drinken denk ik.
Het was zo rustig ineensquote:
Ja, iets met werken enzquote:
Als ik teveel koffie drink, dan zit ik zo tegen het plafond, dus laten we dat maar niet doenquote:
Naar wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt een beetje raar in de keuken.
Ja weenie, iets chemisch of zo maar weeniewah.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar wat?
Het is nog voor tienen he
PFAS ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie, iets chemisch of zo maar weeniewah.
Koffie heeft een laxerende werkingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Het ruikt een beetje raar in de keuken.
naar schimmelende in kleine stukjes gehakte koe?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar wat?
Het is nog voor tienen he
Uit de magnetron.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
naar schimmelende in kleine stukjes gehakte koe?
Komt automatisch en gratis in je huisquote:
Fles schoonmaakmiddel aan het lekken?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weenie, iets chemisch of zo maar weeniewah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |