Die ga ik maken straks. Kom je?quote:
Denk dat "de samenleving" voor het grootste deel gewoon hetzelfde wil. Zijn alleen mensen die er baat bij hebben om mensen tegenover elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
polarisatie staat wmb los van links versus rechts.
Meningen van de samenleving gaan gewoon steeds verder uit elkaar lopen en dat is dus polarisatie
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga ik maken straks. Kom je?
In de oplossing naar wereldvrede?quote:
Wat denk je dat op alles waar je het niet mee eens bent roepen van "oh, wordt x nu gecanceld" of "huehuewoke" doet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meningen van de samenleving gaan gewoon steeds verder uit elkaar lopen en dat is dus polarisatie
De meningen lopen uiteen omdat niemand een handreiking wil doen naar de ander. En als dat wel gebeurt dan gaat het alsnog mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Kan je bellen mee blazenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me vrij vloeibaar en dus al snel een lauwe Gorgonzola smoothie.
quote:
Mark en Henk willen gewoon hand in hand op straat kunnen lopen zonder dat ze bespuugd of mishandeld worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat "de samenleving" voor het grootste deel gewoon hetzelfde wil. Zijn alleen mensen die er baat bij hebben om mensen tegenover elkaar te zetten.
Goed idee.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
'de eierkoeken zijn in de bonus'
- schandalig, in Gaza hebben ze niet eens eten
'mijn auto moet naar de garage'
- in Gaza hebben ze niet eens auto's
'we hebben volgende week een gezellig buurtfeest met bbq'
- walgelijk, in Gaza worden de mensen ge'bbqt
'ik heb gisteren een serie gekeken op netflix'
- hoe kun je dat doen terwijl ze in Gaza niet eens internet hebben
Kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit, maar als je het alleen al maar denkt wordt je al gecancelt zowat. Zelfs op Fok
precies. Dagen genoeg dat dit kan. Maar DAN NIETquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gezeik en protesten op 4 mei.
precies. En ik blijf dat ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 4 mei herdenk ik alleen de slachtoffers van de WOII.
Bepaal zelf wel waar ik aan denkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat mag niet meer. 4 mei moet voor alle slachtoffers zijn en geen exclusief iets voor NL
mag het ook zonder peer?quote:
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]die mensen zijn debiel k
[..]
Klopt
[..]
precies. Dagen genoeg dat dit kan. Maar DAN NIET
[..]
precies. En ik blijf dat ook gewoon doen.
[..]
Bepaal zelf wel waar ik aan denk
Snap ik wel. Vind ik andersom ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Nee, want eng
Ik had gisteren al een omeletquote:
Met peer is wel next level hoor en ik snap dat je het niet lekker zou vindenquote:
U vroeg om een proever?quote:
Of zonder die gore kaas.quote:
Randstad is meh. Het is dat ik er 1x per week naar toe moet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snap ik wel. Vind ik andersom ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |