abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217530348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik ben niet zo emotioneel kinderachtig om een online kruistocht tegen Tesla en Elon te moeten voeren en kan deze auto's gewoon waarderen. Van performance tot aan range en nog veel en veel meer.

Ook andere merken vind ik wel mooi hoor. Snap niet welk plezier iemand uit hele dagen Tesla of Elon in een "slecht daglicht zetten" haalt.. maarja whatever floats someone's boatje.

Er zijn veel haters die maar haten omdat dit populair is om te haten, en dit allemaal komt overwaaien uit Amerika. Zo beïnvloedbaar, wat is het volgende week wat wij gaan haten? Google? Zuckerberg? :')
Feitelijk geef je geen antwoord.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217530374
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit ziet rechtstreeks op de reactie en is dus niet op de man. Hoe vaak moet ik het jou nog uitleggen voordat dit kwartje bij jou gaat vallen?
Je noemt iemand cognitief beperkt.
Dat is op de persoon en niet op de inhoud.
pi_217530394
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kennelijk is de techniek dus toch wel goed.

En als het gaat om volledig autonoom rijden, waarom heeft een taxi dan meer aan een combinatie van verschillende systemen en een prive auto niet?
Het is helemaal geen goede techniek, want zeer beperkt.

Het is een beetje als een elektrische auto maken zonder accu door hem te voeden middels een bovenleiding. Dat maakt de auto goedkoper en lichter, maar ook verdomd onhandig in het gebruik.

En het typische is hier niet dat er meerdere systemen gebruikt worden, maar alles eerst in kaart gebracht moet worden.

Nogmaals: het is off topic. Het gaat hier niet over Waymo, maar Tesla.
pi_217530416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je noemt iemand cognitief beperkt.
Dat is op de persoon en niet op de inhoud.
Jouw taalbegrip laat jou weer in de steek. Ik heb hem niet cognitief beperkt genoemd, ik heb gezegd dat hij er gebrand op lijkt om te bewijzen dat hij dat is. Totaal anders.
pi_217530468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:39 schreef epicbeardman het volgende:

Ook andere merken vind ik wel mooi hoor. Snap niet welk plezier iemand uit hele dagen Tesla of Elon in een "slecht daglicht zetten" haalt.. maarja whatever floats someone's boatje.

Precies dit. Buitengewoon raar en ook enorm sneu gedrag. Get a life denk ik dan. En dat staat los van Tesla. Ik heb zelf bv niets met Koreaanse auto’s, maar als iemand in een KIA of Hyundai onderwerp steeds maar weer terugkomt met negatieve berichten, dan denk ik ook: wat een sukkel.
pi_217530706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is helemaal geen goede techniek, want zeer beperkt.

Het is een beetje als een elektrische auto maken zonder accu door hem te voeden middels een bovenleiding. Dat maakt de auto goedkoper en lichter, maar ook verdomd onhandig in het gebruik.

En het typische is hier niet dat er meerdere systemen gebruikt worden, maar alles eerst in kaart gebracht moet worden.

Nogmaals: het is off topic. Het gaat hier niet over Waymo, maar Tesla.
Kortom, de auto kan blind rijden, want alles is in kaart gebracht..

Ik snap heel goed dat je dit onderwerp achter je wilt laten.
pi_217530732
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jouw taalbegrip laat jou weer in de steek. Ik heb hem niet cognitief beperkt genoemd, ik heb gezegd dat hij er gebrand op lijkt om te bewijzen dat hij dat is. Totaal anders.
Nee, gewoon een truuk om de moderatie te omzeilen.
pi_217531239
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, gewoon een truuk om de moderatie te omzeilen.
Hij wordt gewoon witheet als iemand er aan twijfelt dat hij de slimste is en de waarheid in pacht heeft. Gewoon negeren en alleen ingaan op de inhoud.
pi_217531363
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, de auto kan blind rijden, want alles is in kaart gebracht..

Ik snap heel goed dat je dit onderwerp achter je wilt laten.
Ja, want gewoon off topic. Het is immers volstrekt onvergelijkbaar.
pi_217531365
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 00:32 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hij wordt gewoon witheet als iemand er aan twijfelt dat hij de slimste is en de waarheid in pacht heeft. Gewoon negeren en alleen ingaan op de inhoud.
Nee, jij reageert regelmatig alsof je totaal niet begrijpt wat ik schrijf en dat om maar je eigen onzin te kunnen blijven verkopen. Een soort stropop on steroids.

Wantie heeft daar ook een handje van trouwens.

Btw: jij bent de fokker die prat gaat op zijn (door iedereen onbegrepen) intelligentie.
pi_217531441
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 01:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, jij reageert regelmatig alsof je totaal niet begrijpt wat ik schrijf en dat om maar je eigen onzin te kunnen blijven verkopen. Een soort stropop on steroids.

Wantie heeft daar ook een handje van trouwens.

Btw: jij bent de fokker die prat gaat op zijn (door iedereen onbegrepen) intelligentie.
Jij schiet vaak alle kanten op.
Dan is het niet vreemd dat het soms niet te volgen is

En als je merkt dat iemand je niet volgt, dan kun je ook normaal reageren.
pi_217532126
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 02:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij schiet vaak alle kanten op.
Dan is het niet vreemd dat het soms niet te volgen is

En als je merkt dat iemand je niet volgt, dan kun je ook normaal reageren.
Ga je weer gaslighten?
pi_217532986
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ga je weer gaslighten?
Nope, dat is jouw hobby.
  Moderator zondag 4 mei 2025 @ 11:20:13 #264
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217533056
Wat een maximale treurnis, deze topic reeks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217557311
Bekijk deze YouTube-video

Haha wat een auto's maakt Tesla toch, als je kan winnen(en hoe ook) in je Cybertruck tegen een Audi RSQ8 Performance die zonder opties al 262,000 euro kost.

Hopelijk ook binnenkort keer in Europa deze Cyberbeast.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217557401
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:01 schreef epicbeardman het volgende:

Haha wat een auto's maakt Tesla toch, als je kan winnen(en hoe ook) in je Cybertruck tegen een Audi RSQ8 Performance die zonder opties al 262,000 euro kost.

Maar waarom zou iemand in dat geval kiezen voor een cybertruck ipv een Audi.

Die wagens zitten toch beide in een totaal ander marktsegment.
pi_217557449
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waarom zou iemand in dat geval kiezen voor een cybertruck ipv een Audi.

Die wagens zitten toch beide in een totaal ander marktsegment.
Omdat de Tesla in alle gevallen de beste is? Daarom zie je ook overal al die Tesla Semi vrachtwagens rondrijden zonder chauffeur.
pi_217557552
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:01 schreef epicbeardman het volgende:

V8-genot
pi_217598731
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F

quote:
Hoe structureel is kopersboycot tegen Tesla? ‘Dit heb ik nooit eerder gezien’

In april werden er in Nederland meer Dacia’s dan Tesla’s verkocht. Ook Suzuki en Mini deden het getalsmatig beter dan de voormalige wonderwagen van Elon Musk. Tesla lijkt het slachtoffer van een heuse consumentenboycot. Die kent historisch gezien in Nederland zijn gelijke niet, zeggen kenners.
quote:
Nog geen 400 Tesla’s werden er gekocht, een getal dat in schril contrast staat met de 1457 exemplaren van april 2024. Het aantal verkochte Tesla’s schommelt weliswaar altijd, maar feit is dat het tweeënhalf jaar geleden is dat er in een maand zó weinig verkocht werden, in november 2022. Het marktaandeel over 2025 daalde tot een schamele 3,2 procent
Meer dan 1000 auto's minder dan het jaar daarvoor.
Hopelijk weet Tesla dat in mei weer goed te maken.
pi_217598971
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Omdat het je zo bezig houdt:

https://www.kentekenradar.nl/registraties-elektrisch/

Op dit moment doen ze het in Mei inderdaad erg goed, zoals ik al vaker had aangegeven in dit topic dat vanaf eerste week van Mei pas geleverd zou worden. (was te lezen in tweakers.net topic)

Afgelopen vrijdag zijn er 46 nieuwe Model Y's op kenteken gezet.

https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-y/

Als je goed kijkt zie je ook dat Tesla pas in April met Model Y uitleveren is begonnen, goh, waardoor komen die "lage" verkoopcijfers nou.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217598977
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Op dit moment doen ze het in Mei inderdaad erg goed, zoals ik al vaker had aangegeven in dit topic dat vanaf eerste week van Mei pas geleverd zou worden. (was te lezen in tweakers.net topic)

Ik heb er weer alle vertrouwen in.
pi_217599751
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
‘Kenners’.

Ook wel: grote duim van iemand die bij DPG verantwoordelijk is voor de dagelijkse portie clickbait.
pi_217599805
Alleen narcisten accepteren de eerloosheid om in een Tesla mobiel rond te rijden.
pi_217599882
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-y/

Als je goed kijkt zie je ook dat Tesla pas in April met Model Y uitleveren is begonnen, goh, waardoor komen die "lage" verkoopcijfers nou.
mei 2025 112 registraties zie ik.
mei 2024 1.129 registraties.

Met 46 registraties per dag gaan ze dat niet meer halen.
Maar misschien komt er nog een eindsprint.
pi_217600213
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 13:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
mei 2025 112 registraties zie ik.
mei 2024 1.129 registraties.

Met 46 registraties per dag gaan ze dat niet meer halen.
Maar misschien komt er nog een eindsprint.
Waarom moeten ze dat halen? 2024 was een hele andere tijd met SEPP subsidies en dat Tesla verschillende aanbiedingen heeft gegeven door het jaar, wetende dat er een nieuwe Model Y aan zat te komen gooiden ze de remmen even los.

Daardoor kwam de Model Y in eens in budget voor velen die normaliter een KIA EV3 moeten halen of iets.

Als de verkoopcijfers echt daadwerkelijk voor zorgen wekte bij de aandeelhouders of Elon zelf, dan waren de prijzen wel iets naar beneden gegaan. Ze maken genoeg winst op die auto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')