En met een beetje pech gaan ze achter je ook nog bumperkleven. Ja hallo, IK KAN ER NIET LANGS JA!quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:10 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vrachtwagens die elkaar inhalen met een snelheidsverschil wat gemeten kan worden in Planck
(Voor de vertaling: geen meetbaar snelheidsverschil).
En dan wil ik er graag rustig langs, maar dat kan dan niet.
Even wachten dus, was de oplossing.
Toch knap dat mensen dat niet zien, dat je achter een vrachtwagen zitquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En met een beetje pech gaan ze achter je ook nog bumperkleven. Ja hallo, IK KAN ER NIET LANGS JA!
Dat is je klacht? Je mag blij zijn als ze een keer boven de zestig rijden.quote:
Ja, dat is nog veel erger. Maar dat is de klaag nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is je klacht? Je mag blij zijn als ze een keer boven de zestig rijden.
Wat is je klaag dan, jong?quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dat is nog veel erger. Maar dat is de klaag niet
Oh God, die mensen idd. En je kan er niet voorbijquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is je klacht? Je mag blij zijn als ze een keer boven de zestig rijden.
Waarom is dat een klacht?quote:
Wat een moeilijk leven moet je hebben, als het een klacht is dat men 80 rijdt op 80-wegen.quote:
Tenminste mensen die doorrijdenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een moeilijk leven moet je hebben, als het een klacht is dat men 80 rijdt op 80-wegen.
Nee, dan bepette zuigelingen in golfjes die 100 rijden waar je 50 mag, bij mij voor de deur.
Die staan snel tegen een boom moet je maar denken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een moeilijk leven moet je hebben, als het een klacht is dat men 80 rijdt op 80-wegen.
Nee, dan bepette zuigelingen in golfjes die 100 rijden waar je 50 mag, bij mij voor de deur.
Moet de klacht niet gewoon zijn dat je de planningskills hebt van een vlaflip en dus altijd te laat vertrekt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenminste mensen die doorrijden
Ik doe het gewoon. Claxonneren dusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:43 schreef Mr-Proper het volgende:
Het zal ongetwijfeld eerder op de kaart gekomen zijn..de mobiele generatie die voor je staat bij de stoplichten en hun appjes/berichten willen checken/beantwoorden terwijl het groen is. Ik laat de claxon maar voor wat het is..heeft geen zin meer. Geen zin in gedoe of wat dan ook. (Of je moet het wel erg bont maken,dan ben je de mijne,dashcam is m'n vriendje)
Moet je wel oppassen dat er niet 2 nieuwe nederlanders in de auto in kwestie zitten, die houden niet zo van toeteren en komen dan al je problemen oplossen behulpzaam als ze zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Claxonneren dusGewoon doorrijden, je berichten check je later maar.
Hebben ze pech, want dashcam.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen dat er niet 2 nieuwe nederlanders in de auto in kwestie zitten, die houden niet zo van toeteren en komen dan al je problemen oplossen behulpzaam als ze zijn.
Sowieso mensen die onder de snelheidslimiet rijden zonder geldige reden (dus niet op thuiskommertje of met lading met hun kofferbak open of zo).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:15 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Komende dagen meer regen voorspeld. Nederlanders kunnen blijkbaar niet omgaan met waterdruppels op het wegdek c.q. hun voiture... echt, als een stel slome slakken kruipen ze nu de weg over, alsof ze bang zijn dat hun banden gelijk grip verliezen
Heb me op weg naar werk kostelijk vermaakt met het tafereel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
En ik slaak een gilletje (tsja,. ik blijf een nicht he). Ieeee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |