in die tokkieverzamelplaats voelen ze zich ook vast beter in hun elementquote:
Krijgen ze ook klappen terug als ze wat proberen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:21 schreef L3viathan het volgende:
[..]
in die tokkieverzamelplaats voelen ze zich ook vast beter in hun element
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt:
https://www.ad.nl/politie(...)lternatief~a398d2e1/
Op de locatie is dus niet een pretpark 200km verderop. COA clownshowquote:Het COA keek daar weer van op. Immers: zulke uitjes zijn wettelijk vastgelegd. Elke locatie waar asielzoekers worden opgevangen moet daar ‘recreatieve en educatieve activiteiten’ aanbieden.
Allemaal een lintje.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Op de locatie is dus niet een pretpark 200km verderop. COA clownshow
Based Fabergodinquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitje-naar-efteling
Wat een zuur wijf is die Faber zeg.
Een jaarlijks uitje van kinderen zonder ouders wegschuiven. Hoe intens kwaadaardig moet je zijn
Zonder ouders....hihaho..quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Een jaarlijks uitje van kinderen zonder ouders wegschuiven. Hoe intens kwaadaardig moet je zijn
Dit zou ik niet pikken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Dus naast gratis huisvesting zijn recreatieve en educatieve activiteiten ook bij de reis inbegrepen. Geen wonder dat iedereen hier naar toe komt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Op de locatie is dus niet een pretpark 200km verderop. COA clownshow
Misschien kunnen ze een uitstapje naar Damascus organiseren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een onzin zeg.
Het is allemaal vast heel goed bedoeld maar ze kunnen daar toch ook iets leuks organiseren?
De Efteling is trouwens nog best een eindje weg van Friesland, is er dichterbij niet iets leuks te doen?
En dit nieuws zal waarschijnlijk vooral negatief uitpakken.
lol u madquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus het uitje gaat wel door, maar alleen niet naar de Efteling.
Wat een fokking nutteloze hetze is dit dan zeg. Iedereen (hier) geeft de schuld aan de AMVs, geen slecht woord over de jeugd in dat Friese dorpje zelf. Uiteraard zijn dat standaard lieverdjes en is alles de schuld van die AMVs.
Men gaat alleen maar af op wat er in het oorspronkelijke bericht staat en gooit er vervolgens weer de gebruikelijke stront uit hun mond. Om nog maar te zwijgen over die kneus van een minister die er op reageert. Dan gaan we niet naar de Efteling, maar wel lekker ergens anders heen. Alsof de Efteling alleen voor autochtonen is...
Reageer maar lekker op mijn reactie wat je wilt, ik reageer wr toch niet meer op. Van een hoop stront kan ik toch geen smakelijk gerecht meer maken.
Ziedend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat een fokking nutteloze hetze is dit dan zeg. Iedereen (hier) geeft de schuld aan de AMVs, geen slecht woord over de jeugd in dat Friese dorpje zelf. Uiteraard zijn dat standaard lieverdjes en is alles de schuld van die AMVs.
Men gaat alleen maar af op wat er in het oorspronkelijke bericht staat en gooit er vervolgens weer de gebruikelijke stront uit hun mond. Om nog maar te zwijgen over die kneus van een minister die er op reageert. Dan gaan we niet naar de Efteling, maar wel lekker ergens anders heen. Alsof de Efteling alleen voor autochtonen is...
Reageer maar lekker op mijn reactie wat je wilt, ik reageer wr toch niet meer op. Van een hoop stront kan ik toch geen smakelijk gerecht meer maken.
Precies, het gaat om onschuldige kinderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Dit ja. Men doet alsof collectief straffen maar ok is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, het gaat om onschuldige kinderen.
Hoe harteloos kan je zijn om ze dat te misgunnen.
Dat je dit gelooft.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Wat een kreng zegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Boehoehoequote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een kreng zeg
En ze mogen ook al niet naar het dorpsfeest
Victim blaming? De amv-ers hebben gestoken. Punt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Heerlijk. Overweeg a.j.b. even om definitief weg te blijven. Figuren die daders, slachtoffers en omstanders niet weten te scheiden hebben we hier niks aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Misschien zijn ze welkom als Kop van Jut.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een kreng zeg
En ze mogen ook al niet naar het dorpsfeest
En hoe intens naief moet je zijn als je praat over een groep zielige weeskinderen die allemaal zeggen 17 jaar te zijn maar overwegend al zware baardgroei hebben, soms al de eerste kraaienpootjes bij de ogen of de eerste grijze haren in de zwarte haardos.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Dat dus. Stuur degenen in dat dorp die tegen het Eftelingbezoek zijn maar eens een jaar naar oorlogsgebied (zonder fatbike), dan piepen ze wel anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Veel Fokkers neem ik totaal niet meer serieus. Moet je ook eens doen!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:14 schreef quo_ het volgende:
[..]
En hoe intens naief moet je zijn als je praat over een groep zielige weeskinderen die allemaal zeggen 17 jaar te zijn maar overwegend al zware baardgroei hebben, soms al de eerste kraaienpootjes bij de ogen of de eerste grijze haren in de zwarte haardos.
Ga nog een paar geiten wollen sokken breien man....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat dus. Stuur degenen in dat dorp die tegen het Eftelingbezoek zijn maar eens een jaar naar oorlogsgebied (zonder fatbike), dan piepen ze wel anders.
Van de wol van de zeven geitjes?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ga nog een paar geiten wollen sokken breien man....
Hangt er van af hoe je ze slacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Ze faket tenminste geen longkanker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ze zouden naar de Efteling gestuurd worden omdat ze vorig jaar mensen hebben neergestoken tijdens een dorpsfeest.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:03 schreef ZarB het volgende:
Het lijkt me meer een signaal naar het COA dan dat Faber per se dat uitje wil ontzeggen aan die kinderen. Die zijn nu juist de dupe van dat falende beleid van het COA.
Wat een land toch eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ze zouden naar de Efteling gestuurd worden omdat ze vorig jaar mensen hebben neergestoken tijdens een dorpsfeest.
Faber zegt dat het niet uit te leggen is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
Is niet nodig, het oorlogsgebied is al naar hun toegekomen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat dus. Stuur degenen in dat dorp die tegen het Eftelingbezoek zijn maar eens een jaar naar oorlogsgebied (zonder fatbike), dan piepen ze wel anders.
Daarom steken ze ook maar op los toch? Die arme kinderen....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:03 schreef ZarB het volgende:
Het lijkt me meer een signaal naar het COA dan dat Faber per se dat uitje wil ontzeggen aan die kinderen. Die zijn nu juist de dupe van dat falende beleid van het COA.
Neem al dat schorem uit Scheveningen/Den Haag dan ook gelijk mee svpquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:27 schreef TLC het volgende:
Ik snap de moeilijkheid ook niet echt, je kunt ze toch ook begeleiden naar het vliegveld voor een enkeltje naar hun veilige (!) land, dat is dan toch ook een soort uitje ?
Niet al die kinderen hebben lopen steken lijkt me.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ze zouden naar de Efteling gestuurd worden omdat ze vorig jaar mensen hebben neergestoken tijdens een dorpsfeest.
Jij stookt zeker de kolen op daar? Moraalridder 😇quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Als je energie zou kunnen opwekken uit Faber die straks eeuwig brandt in de hel was er geen klimaatprobleem meer
Whutquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zijn een aantal [1 was niet genoeg] gofundme gestart zodat die arme kindertjes alsnog naar de Efteling kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |