Al meer dan 17k opgehaald. Agressief zijn in een AZC is nog lonend ook.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zijn een aantal [1 was niet genoeg] gofundme gestart zodat die arme kindertjes alsnog naar de Efteling kunnen gaan.
En als je een fundraiser start voor een ticket terug, dan krijg je het OM achter je aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zijn een aantal [1 was niet genoeg] gofundme gestart zodat die arme kindertjes alsnog naar de Efteling kunnen gaan.
Pony park slagharen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
[..]
Op de locatie is dus niet een pretpark 200km verderop. COA clownshow
Dat is echt makkelijk geld verdienen wordt er ook nog gecontroleerd hoe dat geld wordt uitgegeven?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen welks nog steeds Ponypark Slagharen zeggenquote:
Volgens mij niet maar is dat niet altijd het geval? Iedereen kan daar een zielig lulverhaaltje ophangen, er zijn altijd mensen die daar intrappen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is echt makkelijk geld verdienen wordt er ook nog gecontroleerd hoe dat geld wordt uitgegeven?
Ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mensen welks nog steeds Ponypark Slagharen zeggen
Jij zegt zeker ook nog verstandelijk gehandicapten, Koninginnedag en Guldens
Dat is een poging waard.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar is dat niet altijd het geval? Iedereen kan daar een zielig lulverhaaltje ophangen, er zijn altijd mensen die daar intrappen.
Dus voor een stelletje messentrekkers, homohaters en vrouwenbetasters wordt in dit land een crowdfunding opgezet? Jezus, wat is dit land diep gezonken 👎👎👎👎 Trap ze gewoon het land uit deze kansparelsquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Sluit je aan, zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Faber zegt gewoon waar het opstaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Burgemeester Leeuwarden boos op Faber vanwege kritiek op Efteling-uitje.
https://www.nu.nl/asielcr(...)-efteling-uitje.html
Dit ja, wie zijn toch die grenzeloos naïeve mensen die hier geld naar overmaken? Ik denk 99.9% blanke onnozele types die zelf nooit met de gevolgen van de import van dit barbaarse tuig te maken hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus voor een stelletje messentrekkers, homohaters en vrouwenbetasters wordt in dit land een crowdfunding opgezet? Jezus, wat is dit land diep gezonken 👎👎👎👎 Trap ze gewoon het land uit deze kansparels
Ja, in plaats van de oorzaak aan te pakken krijgen we nu van die halve garen die de boel proberen te verbloemen door die kansparels naar de Efteling te sturen - dat is toch echt de wereld op zijn kop. Dus ik steek iemand en om er de volgende keer voor te zorgen dat dit niet weer optreedt krijg ik een gratis uitje naar de Efteling. Leuk signaal ook naar dit soort kansparels: messen trekken en steken levert gratis uitjes op!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dit ja, wie zijn toch die grenzeloos naïeve mensen die hier geld naar overmaken? Ik denk 99.9% blanke onnozele types die zelf nooit met de gevolgen van de import van dit barbaarse tuig te maken hebben.
In de slipstream van het succes van onze knuffel-grefo Bontebal duiken ze weer op, de gristelijke naievelingen die dapper mee helpen aan de import van lieden die een nog achterlijker geloof op zak hebbenen dan zij zelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Burgemeester Leeuwarden boos op Faber vanwege kritiek op Efteling-uitje.
https://www.nu.nl/asielcr(...)-efteling-uitje.html
Je "moet" vluchten uit een ver land, wordt als een prins binnen gehaald en moet dan vervolgens omgekocht worden met een prijzig uitje omdat je anders het jaarlijkse dorpsfeest gaat verstieren.quote:Reden voor het uitje was het jaarlijkse dorpsfeest in het Friese dorp waar het azc is gevestigd. Bij de eerdere editie was onenigheid ontstaan tussen lokale jongeren en jongeren uit het azc. Door dit jaar een uitstapje te plannen, wilden medewerkers van het COA een nieuwe aanvaring vermijden.
Volgens Buma, die als burgemeester van Leeuwarden ook voorzitter is van de Veiligheidsregio Fryslân, had het uitje kunnen helpen om escalatie te voorkomen.
Grab them by the pony!quote:
Ik had dan ook weer niets anders verwacht van dit kabinet dat alleen aan symboolpolitiek doetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:55 schreef VoMy het volgende:
Je zou maar als volwassene in paniek raken omdat kinderen naar een pretpark gaan. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.
Moet eerst de fata morgana worden aangepastquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kun je ze allemaal een jaarabbonement geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |