Waarschijnlijk zijn die kaartjes al lang gekocht en zorgt Faber er hiermee voor dat het allemaal nóg meer geld gaat kosten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, gezien de prestaties uit het verleden van mevrouw Faber kan het COA de kaartjes al gaan kopen
In mijn beleving is Roodkapje blondquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef TLC het volgende:
Roodkapje is er al helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Misschien kan ze die kaartjes in beslag nemen en kan de PVV weer een uitje naar de Efteling doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die kaartjes al lang gekocht en zorgt Faber er hiermee voor dat het allemaal nóg meer geld gaat kosten.
Misschien, doch denk ik dat het pijnpunt in deze vooral is dat ze naar de Efteling "mogen" omdat ze anders mensen neer gaan steken op de kermis.quote:
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien kan ze die kaartjes in beslag nemen en kan de PVV weer een uitje naar de Efteling doen.
Haha, alsof de PVV er zit voor Nederlandse gezinnen die geen uitje naar de Efteling kunnen betalenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Rare opmerking.
Beter naar Nederlandse gezinnen die het niet kunnen betalen.
Wil jij wel eens even de nuance in het oog houden?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha, alsof de PVV er zit voor Nederlandse gezinnen die geen uitje naar de Efteling kunnen betalen
PVV zit iets teveel in jullie hoofdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha, alsof de PVV er zit voor Nederlandse gezinnen die geen uitje naar de Efteling kunnen betalen
Dat zou wel een mooie actie zijn maar helaas is Faber niet zo'n helder licht.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien kan ze die kaartjes in beslag nemen en kan de PVV weer een uitje naar de Efteling doen.
Eens, maar dat geld voor heel veel politici. Ze doet wel erg haar best alleen niet erg tactisch en politiek goed onderbouwd ....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie actie zijn maar helaas is Faber niet zo'n helder licht.
Afghanees?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef Dven het volgende:
Heeft de lokale jeugd voor niets liedjes als 'steek je mes in het vlees van zo'n k#n($&-Afghanees' geoefend
Jij bent vast al heeeeel lang niet meer in de Efteling geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe oud zijn die gasten? De Efteling is toch veel te kinderachtig voor ze?
Er is geen maatschappelijk draagvlak voor meer opvang, Hans.quote:
Er is meer dan het sprookjesbosquote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe oud zijn die gasten? De Efteling is toch veel te kinderachtig voor ze?
Maar ze sturen dus jongeren met een heel kort lontje naar een familiepretparkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent vast al heeeeel lang niet meer in de Efteling geweest
Juist erg veel voor jong en oud. Maar het is een familiepark, veel ouders met kindjes enzo. En dan lijkt het bureaumensen dus slim dit soort jeugd naar de Efteling te sturen...
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, het verbaast me niet eens meer.
Voor een bepaald segment van Nederland is en blijft alles van buiten, liefst exotischer dan het Westen, onschuldig, lief, zwak, hulpbehoevend en t.a.t. onderdrukt.
Dan krijg je dit soort fratsen.
En ja, het deugt wat makkelijker wanneer je ver weg van deze perikelen onder het genot van je vegetarische brandnetelsalade en havermelk latté de Nelson Martin King Luter Mandela Ghandi kan uithangen, niet. Even afgeven op dat tokkievolk dat zo boos is de hele tijd.
Smakelijk.
Daar ga je alquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent vast al heeeeel lang niet meer in de Efteling geweest
Juist erg veel voor jong en oud. Maar het is een familiepark, veel ouders met kindjes enzo. En dan lijkt het bureaumensen dus slim dit soort jeugd naar de Efteling te sturen...
Ik heb eigenlijk wel zin in 2 weekjes Maledivenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:47 schreef Toine51 het volgende:
Misdragen en dan nog beloond worden...
Hebben ze al vaker gedaan met overlastgevende jongeren...
Nou, succes gebleken hoor...
Dat lijkt ze een heeeeeeel slim plan. Snap jij het snap ik het.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ze sturen dus jongeren met een heel kort lontje naar een familiepretpark
Ze snappen het zelf niet eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt ze een heeeeeeel slim plan. Snap jij het snap ik het.
Nee, ze sturen getraumatiseerde, achtergestelde zielen naar een familiepretpark.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ze sturen dus jongeren met een heel kort lontje naar een familiepretpark
Ja dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Had ze dan naar Walibi gestuurd.
Eén groepje tuig meer of minder valt daar niet op
Ik moet er echt niet aan denken. Ik loop er vaak genoeg met de kleinkids. Nooit iets meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet eens.
Ik wacht het nieuwsbericht al af over ongeregeldheden in de Efteling op die dag.
Misschien veenhuizen nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Laat ze lekker turf steken daar, zijn ze op eind van dag zo moe dat ze gelijk in hun mandje gaan liggen.
Is ook wel bijzonder dat mensen steken beloond wordt met een dagje uit naar de Eftelingquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dat verklaart dan waarom de amv'ers beloond worden met een dagje Efteling en de lokale jongeren niet.
Gelukkig "probeert" het AZC wel te voorkomen dat de amv'ers naar de kermis gaan alsnog, net zoals ze nu hard proberen de overlast en aanrandingen te voorkomen.
Met evenveel succes ongetwijfeld.
Die voelen zich nu al genaaidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:06 schreef CoExist het volgende:
De geitjes in het Sprookjesbos zijn verheugd met de komst van de AMV-ers.
[ afbeelding ]
Alle turf terug naar Turfijequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Laat ze lekker turf steken daar, zijn ze op eind van dag zo moe dat ze gelijk in hun mandje gaan liggen.
Staat in de OP.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef raptorix het volgende:
Is bekend op welke dag deze lui er zullen zijn?
Heb er in mijn studententijd 10 seizoenen gewerkt. Altijd gemoedelijke sfeer en als er bepaalde groepen in het park waren dan was de beveiliging altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken. Ik loop er vaak genoeg met de kleinkids. Nooit iets meegemaakt.
Lekker wakker en serieus weer.quote:
Bepaalde groepen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb er in mijn studententijd 10 seizoenen gewerkt. Altijd gemoedelijke sfeer en als er bepaalde groepen in het park waren dan was de beveiliging altijd in de buurt.
Wadlopen, met hark en emmer, kokkels en oesters verzamelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een onzin zeg.
Het is allemaal vast heel goed bedoeld maar ze kunnen daar toch ook iets leuks organiseren?
De Efteling is trouwens nog best een eindje weg van Friesland, is er dichterbij niet iets leuks te doen?
En dit nieuws zal waarschijnlijk vooral negatief uitpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |