SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Crispy pork?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanmiddag eens halen voor de lunch
Laatste keer viel die hier tegenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga kibbeling halen als de kraam er staat.
Oh ja, ook regelmatig. Maar dit is dus m'n bijna al m'n kleding in een niet al te grote kamer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een week was aan het droogrek hangen.
Voor mij is het ook al een jaar geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste keer viel die hier tegen
Droogrek is gewoon een vast meubelstuk hier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een week was aan het droogrek hangen.
Samequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik haal mijn was van het wasrek als ik een nieuwe was moet ophangen
me 2quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik heb er eentje aan de deur hangen. Hangt er ook standaard.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Droogrek is gewoon een vast meubelstuk hier.
Gewoon extra rek kopen en ernaast zetten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Moet ze wel ruimte hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon extra rek kopen en ernaast zetten.
Kan de kast ook wel wegquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dubbelhoog rekquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze wel ruimte hebben.
Ik heb er al 2quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruimte maken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze wel ruimte hebben.
Eeeh vier in totaal. Eentje aan de deur, een grote voor buiten en twee van die kleine campingrekjesquote:
Hoe danquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh vier in totaal. Eentje aan de deur, een grote voor buiten en twee van die kleine campingrekjes
Zeer accuraatquote:
Maar ben op kantoor. En eigenlijk wil ik ook wachten tot pakketje is afgeleverd bij pakketpunt.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ben op kantoor. En eigenlijk wil ik ook wachten tot pakketje is afgeleverd bij pakketpunt.
Haha ja ik ben niet zo hardcore als andere ESF-ers hoor maar het is vooral een prettige doch soms erg rustige SCquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat zo te zien aan de pohi het ESF volgen
Ik ben lui.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe dan![]()
Ik heb een grote op zolder en dan twee van die hangrekken in het trapgat van de zolder. Dus 3 in totaal. En ik moet wassen voor 4 personen
Wat voor loopband?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een loopband besteld. kleine die je zo onder de bank kan schuiven en extra sterke zonnebrand voor kitesurfen voor mijn gezicht. Als het goed is krijg ik dat morgen bezorgd
Welcome to the clubquote:
Ze zijn ook nooit allemaal tegelijk in gebruik, gebruik eigenlijk vooral het rekje aan de deur en die smalle campingrekjes want die passen mooi voor het raam.quote:
Hetzelfde probleem, maar morgen ga ik wandelen naar de bakker een wijk verder. Die is goedkoper met brood enzo dan de bakker bij mij in de wijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor loopband?
Ik zat er ook aan te denken maar ik kan ook gewoon naar buiten om te lopen en dat doe ik ook niet.
Ja leuk, aan huis gekluisterd zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Adopteer een hond, dan moet je verplicht 4x daags naar buiten voor de wandel
https://www.lazada.co.th/(...)details.item_title.1quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor loopband?
Ik zat er ook aan te denken maar ik kan ook gewoon naar buiten om te lopen en dat doe ik ook niet.
Ik heb ooit geprobeerd om 1 van mijn katten uit te laten, maar die wurmt zich uit het tuigje of gaat op zijn rug liggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Adopteer een hond, dan moet je verplicht 4x daags naar buiten voor de wandel
Ja als het zo heet is met de zon en enge beesten dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.lazada.co.th/(...)details.item_title.1
Mja hier buiten is te warm en geen looppaden dus dacht probeer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |