SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek maar. Komen nog greepjes en een spiegel op, btw.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Nicequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, is een zelfgebouwde kast en geeft echt VEEL meer ruimte dan wat ik eerst had.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek maar. Komen nog greepjes en een spiegel op, btw.Ook slim gebruik maken van de ruimte met zo'n scheve dak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Is dat een upgrade van de wichelroede?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Je hebt toch ook van die mensen met zo'n wiebel stokje??Nei-therapie ofzo heet dat. Dat stokje wiebelt dan door de energie van dingen, maar je ziet ze gewoon met hun pols bewegen om dat stokje te laten bibberen.
En laatst zag ik iemand die ging bij alles wat ze wilde eten voelen of haar lichaam dat nodig had. Als ze achterover viel dan moest ze dat niet eten, viel ze voorover ging ze dat wel eten...![]()
Ik kan best zweverig zijn, maar dat gaat me te ver.
Hier zat in de slaapkamer zo'n nis. Echt zo'n hoek waar je eigenlijk net niks mee kuntquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook slim gebruik maken van de ruimte met zo'n scheve dak.
quote:
Ja, dit gaat mij ook te verquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Je hebt toch ook van die mensen met zo'n wiebel stokje??Nei-therapie ofzo heet dat. Dat stokje wiebelt dan door de energie van dingen, maar je ziet ze gewoon met hun pols bewegen om dat stokje te laten bibberen.
En laatst zag ik iemand die ging bij alles wat ze wilde eten voelen of haar lichaam dat nodig had. Als ze achterover viel dan moest ze dat niet eten, viel ze voorover ging ze dat wel eten...![]()
Ik kan op het moment m'n eigen kamer niet in, want daar staat al m'n kleding in diverse containers.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb mezelf nu ingebouwd op m'n werkkamermoet eigenlijk eens goed opruimen.
Eeeuhmmmquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:36 schreef TaMieke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb al een week was aan het droogrek hangen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan op het moment m'n eigen kamer niet in, want daar staat al m'n kleding in diverse containers.
Misschien zit het wel in hetzelfde busje en krijg je het tussen 17:30 en 18.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:42 schreef essnhills het volgende:
Ja pfff
[ afbeelding ]
Kan dat niet ff samen in 1 bussie mensen
Nog even geduld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel. Maar helaas.
Ik ga kibbeling halen als de kraam er staat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanmiddag eens halen voor de lunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |