Koopje!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kwakzalvers er in de lotgenoten Facebookgroepen voorbij komen
Die kunnen mij wel even genezen. Gewoon door positief te denken.
Kost maar ¤3500 voor 8 uurtjes cursus!
Man3.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kwakzalvers er in de lotgenoten Facebookgroepen voorbij komen
Moet je ook alle laaiend enthousiaste reviews lezen op hun websitequote:
Vriendin van een vriend van me heeft ook ergens verkeerde afslag genomen. Die zit dit weekend weer ergens op "adem-weekend".quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde een vriendin er ook al over (niet zijzelf, maar familie van d'r). Het is dat ik er zelf niet tegen kan, maar het is goed verdienen als kwakzalver.
Dit zijn de enige kwakzalvers waarvan ik gebruik maak:quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die mensen zijn er helaas nogquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
NLP was ook een tijdje een hype. Dat lijkt een beetje minder populair te zijn, toch?
Dat publiek wordt nu getarget door alle AuDHD-content denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
NLP was ook een tijdje een hype. Dat lijkt een beetje minder populair te zijn, toch?
Ja het is echt erg hoe schaamteloos mensen misbruik maken van wanhopige mensen op zoek naar iets dat helpt.quote:
Gaan ze dan via hun derde oog ademen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van me heeft ook ergens verkeerde afslag genomen. Die zit dit weekend weer ergens op "adem-weekend".
Het bruine bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat publiek wordt nu getarget door alle AuDHD-content denk ik.
Nouja, ademhalingsoefeningen kunnen wel helpen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van me heeft ook ergens verkeerde afslag genomen. Die zit dit weekend weer ergens op "adem-weekend".
quote:
quote:Het derde oog hoort bij het zesde chakra, het Ajna chakra of voorhoofdchakra. Dit chakra staat voor een hoger niveau van bewustzijn, een sterke intuītie en innerlijke wijsheid, ook wel je zesde zintuig genoemd.
Wat is NLP?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
en als het niet past koop je gewoon nog een extra kastquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet m'n nieuwe kast inruimen, maar het overweldigd me.
* IJsdraakje herhaalt voor zichzelf
*Het is maar een kast, als het niet bevalt, gooi je de indeling gewoon weer om*
Neurolinguīstisch Programmerenquote:
Nee, is een zelfgebouwde kast en geeft echt VEEL meer ruimte dan wat ik eerst had.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en als het niet past koop je gewoon nog een extra kast
Jaap van de Gouden Kooi ging dat ook doen, geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Narcistische mensen die gaan daar wel echt goed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |