quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet ik niet meerHet zijn dagzaken en nu eet ik sochtends granola en dan pas weer met het avond eten
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet ik niet meerHet zijn dagzaken en nu eet ik sochtends granola en dan pas weer met het avond eten
een plattere en een puntigere samenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
Allemaal klaar, gewassen en opgespannen
Als ze straks droog zijn kan ik het boekje in elkaar gaan zetten.
Maar.. in welke volgorde?
Ik haak steeds 2 achterkanten aan elkaar, dus 4 'blaadjes'.
Iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Hmm, muis-hond, uil-kip, schaap-poes, koe-varkquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
Iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
Iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Oje nieuwe lifestyle?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt, dit gaat over mij.quote:
Kun je dat niet aan ChatGPT vragen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
Iemand ideeën?
[ afbeelding ]
Zo'n leven-op-licht-goeroequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ze nu ademcoach worden daar?
Nee, ik ben maar een arme n00bquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, muis-hond, uil-kip, schaap-poes, koe-vark
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat leuk
Denk dat de volgorde weinig uit maakt toch? Denk dat veel mensen het logisch vinden om bijv de hond en de kat bij elkaar te doen. Dus misschien wat door elkaar gooien? En misschien zorgen dat je niet de blauwe aan elkaar haakt ofzo.
Thanksquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooral gebaseerd op de kleurencombinaties van de achtergrond, rood-paars, rood-roze en rood-groen ben ik niet heel erg van gecharmeerd.
I'm a real girl.quote:
Jullie geven authentieke inputquote:
Hier word je tegenwoordig doodgegooid met orthomoleculair therapeutenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n leven-op-licht-goeroe
En dan stiekem toch leven op crispy pork.
Dat zou een AI ook zeggenquote:
Ja, ik hoorde een vriendin er ook al over (niet zijzelf, maar familie van d'r). Het is dat ik er zelf niet tegen kan, maar het is goed verdienen als kwakzalver.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier word je tegenwoordig doodgegooid met orthomoleculair therapeuten
Dit is wel waarom ik nooit voice chat aanzet in games met randoms.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
echte vrouwen op het internetgelachen weer
Je wilt niet weten hoeveel kwakzalvers er in de lotgenoten Facebookgroepen voorbij komenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde een vriendin er ook al over (niet zijzelf, maar familie van d'r). Het is dat ik er zelf niet tegen kan, maar het is goed verdienen als kwakzalver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |