@Strani ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Waar is die user die in spanje woont eigenlijk? Ben zijn naam even kwijt
die gaat zo te zien aan de pohi het ESF volgenquote:
Hier ook niet, daarom wonen veel mensen die werken samen in een huis. Zeker in de steden is het normaal om huisgenoten te hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar huren kan hier dus ook niet.
ja, maar andere mensenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook niet, daarom wonen veel mensen die werken samen in een huis. Zeker in de steden is het normaal om huisgenoten te hebben.
zolang iedereen op zn eigen kamer blijft en er een vast douche en toilet-rooster is hoef je elkaar niet te zienquote:
Zie je hier ook al. Tegenover broer en zus die samenwonen; en paar huizen verderop 2 twee broers.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook niet, daarom wonen veel mensen die werken samen in een huis. Zeker in de steden is het normaal om huisgenoten te hebben.
Je weet toch ESF seizoen begint vanaf 1 september met alle NSF's en interne selecties.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat zo te zien aan de pohi het ESF volgen
quote:Groot gevaar: grote kans op een zonnesteek of hitteberoerte.
je moet de punt niet aan de @bitterbal vast zettenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
Nu 35 graden en 75% luchtvochtigheid bij jou, @:bitterbal.
Dat is een hitte-index van 53 graden.
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
Nu 35 graden en 75% luchtvochtigheid bij jou, @:bitterbal.
Dat is een hitte-index van 53 graden.
[..]
Het is ook niet zo erg als het allemaal werkenden zijn, is toch anders dan studenten. Mijn ex woonde zo in het centrum van Zürich (salaris van 20k per maand en kon geen appartement vindenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je hier ook al. Tegenover broer en zus die samenwonen; en paar huizen verderop 2 twee broers.
Oh ja, dan denkt-ie dat de punt deel van de username is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet de punt niet aan de @:bitterbal vast zetten
Heb je wel al crispy pork gehad? Hoor je daar niet meer zoveel over.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zit binnen vandaag. ben niet naar het strand gegaan. dinsdag en gisteren ben ik er denk ik 1.5 uur geweest
Dat lijkt me verstandig. Hebben er wel af en toe mensen echt last van de hitte daar?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zit binnen vandaag. ben niet naar het strand gegaan. dinsdag en gisteren ben ik er denk ik 1.5 uur geweest
nee eet ik niet meerquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je wel al crispy pork gehad? Hoor je daar niet meer zoveel over.
ja denk ik wel. Het is ook rustig op straat. En de thai passen zich er ook op aan natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig. Hebben er wel af en toe mensen echt last van de hitte daar?
Toen ik vaker in London kwam zaten mensen waarmee ik omging ook allemaal ergens samen in een huis. Vonden ze ook allemaal wel best op dat moment. Zijn er best wel wat die London ook weer achter zich gelaten hebben inmiddels.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is ook niet zo erg als het allemaal werkenden zijn, is toch anders dan studenten. Mijn ex woonde zo in het centrum van Zürich (salaris van 20k per maand en kon geen appartement vinden), maar met grote kamers en 2 badkamers voor 4 personen ging dat prima.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eet ik niet meerHet zijn dagzaken en nu eet ik sochtends granola en dan pas weer met het avond eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |