SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Crispy pork?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanmiddag eens halen voor de lunch
Laatste keer viel die hier tegenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga kibbeling halen als de kraam er staat.
Oh ja, ook regelmatig. Maar dit is dus m'n bijna al m'n kleding in een niet al te grote kamer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een week was aan het droogrek hangen.
Voor mij is het ook al een jaar geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste keer viel die hier tegen
Droogrek is gewoon een vast meubelstuk hier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een week was aan het droogrek hangen.
Samequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik haal mijn was van het wasrek als ik een nieuwe was moet ophangen
me 2quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Ik heb er eentje aan de deur hangen. Hangt er ook standaard.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Droogrek is gewoon een vast meubelstuk hier.
Gewoon extra rek kopen en ernaast zetten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
Moet ze wel ruimte hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon extra rek kopen en ernaast zetten.
Kan de kast ook wel wegquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dubbelhoog rekquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze wel ruimte hebben.
Ik heb er al 2quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruimte maken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze wel ruimte hebben.
Eeeh vier in totaal. Eentje aan de deur, een grote voor buiten en twee van die kleine campingrekjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |