Nah, de inflatie is hoger dan de spaarrentes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helemaal geen geld meer uitgeven en alleen maar sparen.
ja als je een thais salaris hebt heb je het niet zo breed nee dus eigenlijk is het alleen aantrekkelijk met een westers salaris.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klimaat en de mogelijkheid tot inkomen genereren lijkt me?
Ik woon niet op mezelf, maar ik zie niet hoe ik meer dan mijn bruto jaarsalaris moet sparen. En dat is dan alleen om de stijging bij kunnen te benen, dus je komt niet eens dichterbij, je raakt alleen iets minder hard verder verwijderd van een huis.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mensen die thuis wonen kunnen wel makkelijker sparen denk ik maar als je idd op jezelf woont. Kamers of huur dan is sparen denk ik vrij lastig
Dat en voedselveiligheid is voor mij een belangrijk ding.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
medische zorg in bangkok is zeer goed
Denk dat het klimaat een groter probleem is voor de meeste mensen
ja zou mooi zijn als ze meer van die studio projecten bouwen zoals die ene bij holland spoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon niet op mezelf, maar ik zie niet hoe ik meer dan mijn bruto jaarsalaris moet sparen. En dat is dan alleen om de stijging bij kunnen te benen, dus je komt niet eens dichterbij, jr raakt alleen iets minder hard verder verwijderd van ren huis.
Nou mik ik niet op een rijtjeshuis natuurlijk. Maar het is gestoord. Dit is niet houdbaar.
Ah voedselveiligheid zou ik hier niet op gokken :pquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat en voedselveiligheid is voor mij een belangrijk ding.
Als ik over 30+ jaar met pensioen ga, dan ik erover na om emigreren.
Pensioen en AOW cashen en oude dag in aangename land slijten.
Ja, als je werk hebt dat je letterlijk overal kan doen, mits goed internet, dan kan ik me voorstellen dat het een aantrekkelijke optie is, al was het slechts een jaartje testen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je een thais salaris hebt heb je het niet zo breed nee dus eigenlijk is het alleen aantrekkelijk met een westers salaris.![]()
maar veel mensen die dat via digital nomad werk kunnen doen ( de jongere generatie) doen dat nu idd in thailand of bv vietnam. Vietnam is nog een betere optie voor digital nomads.
Was laatst een item bij het nieuws over digital nomads in Zuid Afrika. Daar was de lokale bevolking niet zo blij mee, want de huizenprijzen waren best gestegen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je een thais salaris hebt heb je het niet zo breed nee dus eigenlijk is het alleen aantrekkelijk met een westers salaris.![]()
maar veel mensen die dat via digital nomad werk kunnen doen ( de jongere generatie) doen dat nu idd in thailand of bv vietnam. Vietnam is nog een betere optie voor digital nomads.
Die vervolgens worden opgekocht door huisjesmelkers die vroegtijdig aan het rentenieren zijn in Thailand.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als ze meer van die studio projecten bouwen zoals die ene bij holland spoor
Nja. Een hypotheek die ik net niet kan betalen voor een hok van 19m2 is nou ook niet de oplossing voor het probleem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als ze meer van die studio projecten bouwen zoals die ene bij holland spoor
ja dat is was dacht ik voornamelijk in Kaapstad ja. Dat Amsterdammers dacht ik dan half jaar daar zaten. Ja das denk ik het effect overal.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was laatst een item bij het nieuws over digital nomads in Zuid Afrika. Daar was de lokale bevolking niet zo blij mee, want de huizenprijzen waren best gestegen.
maar 1quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vervolgens worden opgekocht door huisjesmelkers die vroegtijdig aan het rentenieren zijn in Thailand.
Nee maar alternatief is thuis blijven wonen. Zou idd mooi zijn als ze die goedkoper zouden kunnen bouwen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja. Een hypotheek die ik net niet kan betalen voor een hok van 19m2 is nou ook niet de oplossing voor het probleem.
Dat zeggen alle huisjesmelkers.quote:
Zuid Afrikaanse taal lijkt wel wat op het Nederlands, dus je kan met Nederlands en Engels je daar ook redden qua communicatie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is was dacht ik voornamelijk in Kaapstad ja. Dat Amsterdammers dacht ik dan half jaar daar zaten. Ja das denk ik het effect overal.
Koh Phangan waar ik zit is eigenlijk ook al te duur voor de thai om hier te wonen
ja klopt en mooie stadquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse taal lijkt wel wat op het Nederlands, dus je kan met Nederlands en Engels je daar ook redden qua communicatie.
Die stap hebben ze geprobeerd toch met die nieuwe huurwet. Weet niet hoe het in de praktijk uitvaltquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooiste zou eigenlijk zijn wanneer er een fatsoenlijke stap tussen sociale en particuliere huur zou komen. Zo'n studio lijkt me echt top als starter, maar gezien het voor de meeste mensen een tussenstap is, is het niet écht aantrekkelijk om te kopen.
Zolang de investeringsmaatschappijen er niet écht wat van merken, zal dat wel tegenvallen in praktijk vrees ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die stap hebben ze geprobeerd toch met die nieuwe huurwet. Weet niet hoe het in de praktijk uitvalt
Oftewel 12x een jaarsalaris, beetje vreemd om het zo te verpakken dat het wel mee lijkt te vallen omdat iedereen die een huis koopt tweeverdieners met allebei een fulltime modaalsalaris zijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
En dat 6x een dubbel salaris nodig is voor een woning is toch ook geen toestand waar we blij mee moeten zijn?
eens een huisjesmelker, altijd een huisjesmelker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat geloof ik niet![]()
maar ik ben ex huisjesmelker
Mona wil de wet gedeeltelijk terugdraaien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die stap hebben ze geprobeerd toch met die nieuwe huurwet. Weet niet hoe het in de praktijk uitvalt
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel 12x een jaarsalaris, beetje vreemd om het zo te verpakken dat het wel mee lijkt te vallen omdat iedereen die een huis koopt tweeverdieners met allebei een fulltime modaalsalaris zijn
Toen ik mijn huis kocht was ik iets van 3-5/4x mijn jaarsalaris kwijt, in mijn eentje, ruim onder modaal ...
Gaat niet gebeuren zolang de VVD in de regering zit. Die vinden dat de markt het prima zelf kan regelen. En dan blijft een primaire levensbehoefte een verdienmodel, waar aan starters niet te verdienen valt dus niet interessant.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooiste zou eigenlijk zijn wanneer er een fatsoenlijke stap tussen sociale en particuliere huur zou komen. Zo'n studio lijkt me echt top als starter, maar gezien het voor de meeste mensen een tussenstap is, is het niet écht aantrekkelijk om te kopen.
nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
eens een huisjesmelker, altijd een huisjesmelker.
Ja dacht mona's plan alweer was tegen gehoudenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mona wil de wet gedeeltelijk terugdraaien.
Wat zou schelen woningbouwcoporaties ook gewoon middenhuur huizen hebben, die zijn er gewoon niet meer dankzij de huisjesmelkers die teveel geld vragen voor te kleine hokjes van huizen.
Het is ook belachelijk om een wet bij de prullenbak te gooien, terwijl niet eens halfjaar werking is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht mona's plan alweer was tegen gehouden
Ik weet dat m'n wensen voor de samenleving niet perse samenvallen met de realiteit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren zolang de VVD in de regering zit. Die vinden dat de markt het prima zelf kan regelen. En dan blijft een primaire levensbehoefte een verdienmodel, waar aan starters niet te verdienen valt dus niet interessant.
NEEquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk om een wet bij de prullenbak te gooien, terwijl niet eens halfjaar werking is.
Kijk het eerst 2 jaar aan of het werkt ipv gelijk aan te passen.
mja das mona denk ik :pquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk om een wet bij de prullenbak te gooien, terwijl niet eens halfjaar werking is.
Kijk het eerst 2 jaar aan of het werkt ipv gelijk aan te passen.
Zou nu met 6x modaal mijn eigen huis niet eens kunnen kopenquote:
Ik waardeer je realiteitszin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat m'n wensen voor de samenleving niet perse samenvallen met de realiteit.
Modaal is tegen de 50k toch? Denk dat mijn huis tegenwoordig for 4,5-5 ton in de verkoop gaat. Dan schiet het niet echt op inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nu met 6x modaal mijn eigen huis niet eens kunnen kopen
Ik zal het vanmiddag even netjes vragen aan m'n baas.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je 100k per jaar krijgt dan lukt het wel
Us zou dan zeggen dat jullie gewoon harder moeten werkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modaal is tegen de 50k toch? Denk dat mijn huis tegenwoordig for 4,5-5 ton in de verkoop gaat. Dan schiet het niet echt op inderdaad.
Daarom de "zou zijn"quote:
quote:
Maar je woont wel prettig?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sociale huur. 7 jaar terug verdiende genoeg om nog sociaal te huren. Nu verdien ik teveel voor sociale huur.
Ik heb zoveel medische problemen dan kopen ook niet echt optie is. Wat ik als hypotheekbedrag kan lenen is er niet veel aanbod en wat qua aanbod er is dan ga ik woongenot (oppervlakte en energiezuinig) achteruit.
Trump is hard op weg om 1 te creëren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de "zou zijn"
Er gaat waarschijnlijk een WOIII voor nodig zijn voor er weer ruimte is voor verandering in positieve zin voor de modaalverdieners.(Nee, ik zit niet te wachten op een oorlog die tot in m'n achtertuin reikt, de pleuris breekt overal al genoeg uit)
Er is net genoeg pleuris om alles onbetaalbaar te maken. Maar niet genoeg om de politiek te motiveren tot maatregelen die nodig zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de "zou zijn"
Er gaat waarschijnlijk een WOIII voor nodig zijn voor er weer ruimte is voor verandering in positieve zin voor de modaalverdieners.(Nee, ik zit niet te wachten op een oorlog die tot in m'n achtertuin reikt, de pleuris breekt overal al genoeg uit)
Exact daarom is er gewoon een fatsoenlijke stap tussen de huidige sociale huur en particuliere huur nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sociale huur. 7 jaar terug verdiende genoeg om nog sociaal te huren. Nu verdien ik teveel voor sociale huur.
Ik heb zoveel medische problemen dan kopen ook niet echt optie is. Wat ik als hypotheekbedrag kan lenen is er niet veel aanbod en wat qua aanbod er is dan ga ik woongenot (oppervlakte en energiezuinig) achteruit.
Volgens mij ligt het ergens rond de 44/45, schiet de afgelopen jaren wel met duizenden euro's per jaar omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modaal is tegen de 50k toch? Denk dat mijn huis tegenwoordig for 4,5-5 ton in de verkoop gaat. Dan schiet het niet echt op inderdaad.
Allemaal chronisch. Je wilt niet weten hoe lang mijn medisch dossier is bij het ziekenhuisquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je woont wel prettig?
de medische problemen zijn dus niet tijdelijk begrijp ik?
Niet eens 40/45. @Haags is teleurgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ergens rond de 44/45, schiet de afgelopen jaren wel met duizenden euro's per jaar omhoog
hmm das wel vervelend voor jequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allemaal chronisch. Je wilt niet weten hoe lang mijn medisch dossier is bij het ziekenhuis
Kan niet altijd feest zijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens 40/45. @:haags is teleurgesteld.
Hier gingen ze daar niet in mee helaas.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal het vanmiddag even netjes vragen aan m'n baas.
Mijn stad staat de wijk waar in woon bekend achterstandswijk, maar dat ik vind wel meevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact daarom is er gewoon een fatsoenlijke stap tussen de huidige sociale huur en particuliere huur nodig.Je kan het de scheefwoners echt niet kwalijk nemen dat ze verkassen naar iets wat "bij hun inkomen past", gezien hoeveel ze er dan qua woning op achteruit gaan.
Ja, compleet logisch dat je lekker blijft zitten waar je zit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn stad staat de wijk waar in woon bekend achterstandswijk, maar dat ik vind wel meevallen.
Verder winkels, park, bos en zwembad dichtbij. Ik woon ook niet ver het centrum. Ik vind het ideale locatie.
Idd.quote:
ja dat snap ik. Is ook niet raarquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Idd.
Ik probeer te genieten van het leven. Ook al heb ik soms van die dagen dat ik gewoon depri ben.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, dan waren we nog optimistisch dat dat pas zou gebeuren na een orkaan.
@:Recce
hier was het zwembad dicht en zou op die plek een hele wijk gebouwd worden waar weer 30 gezinnen een huisje konden krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn stad staat de wijk waar in woon bekend achterstandswijk, maar dat ik vind wel meevallen.
Verder winkels, park, bos en zwembad dichtbij. Ik woon ook niet ver het centrum. Ik vind het ideale locatie.
Dat zekers. Ik hoop binnenkort weer op mijn volledige uren weer te kunnen werken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En geeft denk ik ook wel rust dat mocht je dankzij je gezondheid minder kunnen werken, je alsnog lekker kan blijven zitten waar je zit? @:esf1gamer
Wordt het zwembad daadwerkelijk gebruikt of is het drie weken in de zomer dat het druk is en verder niet?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was het zwembad dicht en zou op die plek een hele wijk gebouwd worden waar weer 30 gezinnen een huisje konden krijgen.
Maar gelukkig hebben de zwembadliefhebbers zo lang gelobbied dat het zwem weer open gaat en er weer niks nieuws gebouwd kan worden
Geen idee, hier ben je 10-15x een dubbel gemiddeld jaarinkomen kwijt. De meeste mensen huren gewoon hun hele leven, is hier doodnormaal om geen huis te kopen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit een ander artikel te lezen over hetzelfde onderzoek en die zijn lang niet zo positief.
[..]
Dit werd overigens neutraal vermeld in het artikel. Maar zes keer een dubbel gemiddeld jaarsalaris nodig voor een woning?
Je krijgt maar een hypotheek die wat, grofweg 4x je jaarinkomen is dacht ik?
En dat 6x een dubbel salaris nodig is voor een woning is toch ook geen toestand waar we blij mee moeten zijn?
Ik vond de hele huizenmarkt in Zwitserland ingewikkeld. Was blij dat dat voor me geregeld werd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, hier ben je 10-15x een dubbel gemiddeld jaarinkomen kwijt. De meeste mensen huren gewoon hun hele leven, is hier doodnormaal om geen huis te kopen.
nou het zwembad wordt zeker gebruikt en is ook stampvol in de zomermaanden, maar het draait wel verlies en is een bodemloze put waar gemeenschapsgeld in moet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt het zwembad daadwerkelijk gebruikt of is het drie weken in de zomer dat het druk is en verder niet?
Op zich valt er ook wel wat te zeggen voor voorzieningen binnen x km.
Ik lees ook plannen dat ze het zwembad hier willen sluiten en dan willen verplaatsen naar een nieuw te bouwen wijk aan de zuidkant van mijn stad. Alleen waar zwembad nu staat kan je niet echt nieuwe woningen bouwen, want er staat klimhal en studentenflats. Als er ergens bezwaar kan worden gemaakt voor de verplaatsing van het zwembad dan doe ik graag aan mee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was het zwembad dicht en zou op die plek een hele wijk gebouwd worden waar weer 30 gezinnen een huisje konden krijgen.
Maar gelukkig hebben de zwembadliefhebbers zo lang gelobbied dat het zwem weer open gaat en er weer niks nieuws gebouwd kan worden
Ja dan zou ik zelf ook blijven zitten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de hele huizenmarkt in Zwitserland ingewikkeld. Was blij dat dat voor me geregeld werd.
Ja is het ook. Moest het allemaal zelf uitzoeken toen ik hier kwam, wel veel van geleerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de hele huizenmarkt in Zwitserland ingewikkeld. Was blij dat dat voor me geregeld werd.
Dan snap ik de keuze voor (voorlopig) behoud wel, een locatie voor zwemlessen is ook gewoon een investering die vanuit de staat mag komen. Want plannen voor woningbouw zijn leuk, maar ervaring leert ook dat daar enorm veel heen en weer gekiept wordt voor er daadwerkelijk wat concreets gevormd wordt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou het zwembad wordt zeker gebruikt en is ook stampvol in de zomermaanden, maar het draait wel verlies en is een bodemloze put waar gemeenschapsgeld in moet.
En het zou zeker zonde zijn als dat weg zou vallen voor de regio.
maar van de andere kant is bouwgrond ook heel schaars en zijn er ook hier genoeg mensen die graag een woning zouden willen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel gezellie zijn, kunnen we samen tuinieren![]()
Voelt inmiddels alweer eeuwigheid geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Had CE daar in het verleden niet een tijdje gezeten?
nooit gewetenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt inmiddels alweer eeuwigheid geleden.
Dat doet die dikke hier ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten doen wat voor de kost. Muggen vangen
Was ook niet zo heel erg langquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Op donderdag 1 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@dud0rquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat doet die dikke hier ook
Wat gunstig is want dan verdient hij zijn brokjes tenminste
Lekker rustig wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh handig. Mijn werktelefoon besluit om nu een update uit te voeren.
Nou moet je de rest van de dag maar vrij nemenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh handig. Mijn werktelefoon besluit om nu een update uit te voeren.
Ja, dat maar doen inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou moet je de rest van de dag maar vrij nemen
Toen was ik nog jong en zat vol energie. Dus heb me daar goed vermaakt. Was wel hard werken.quote:
maar het was niet je idee om daar te blijven?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en zat vol energie. Dus heb me daar goed vermaakt. Was wel hard werken.
Alleen sociale aspect was beetje lastig; ik zat daar veel tussen studenten terwijl ik zelf al aan het werk was.
Niet echt. Had gewoon een huis in Nederland (niet onderverhuurd) en deze opdracht was sowieso tijdelijk. Had daarna wel kunnen kiezen om onderdeel te worden van reizend circus; maar dat trok me op dat moment niet echt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het was niet je idee om daar te blijven?
@Sinterklaasquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Waar is die user die in spanje woont eigenlijk? Ben zijn naam even kwijt
Ja, maar huren kan hier dus ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, hier ben je 10-15x een dubbel gemiddeld jaarinkomen kwijt. De meeste mensen huren gewoon hun hele leven, is hier doodnormaal om geen huis te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |