SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Is het daar ook weleens 15 graden of zo?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik vandaag thuis binnen blijf. Het is erg warm vandaag en de zon brand door het korstje heen
rest van de week regen blijkbaar
[ afbeelding ]
ja in het noorden denk ik welles maar hier in het zuiden niet. Dat zou denk ik erg extreem zijn. Komt hier snachts ook niet onder de 20 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het daar ook weleens 15 graden of zo?
Niet mijn klimaat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in het noorden denk ik welles maar hier in het zuiden niet. Dat zou denk ik erg extreem zijn. Komt hier snachts ook niet onder de 20 graden
gezelligquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen trouwens,
Ik ga vandaag een bezoekje brengen aan Amsterdam @:karzai
@:WERELDGOZER@:LIMOENTJUH
_!
Dat sowiesoquote:
Dag van de Arbeid toch?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowiesoErgens is het maar goed dat je geen gras mag maaien e.d. op zon- en feestdagen, dan moet ik op die dagen wel wat smurfen
35% stickersquote:
Hier wordt het net zo warmquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik vandaag thuis binnen blijf. Het is erg warm vandaag en de zon brand door het korstje heen
rest van de week regen blijkbaar
[ afbeelding ]
Ben je levensmoe?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen trouwens,
Ik ga vandaag een bezoekje brengen aan Amsterdam @:karzai
@:WERELDGOZER@:LIMOENTJUH
_!
Die zijn voortaan dynamischquote:
Hier nietquote:
Scheelt dat wij geen 800% luchtvochtigheid hebbenquote:
Staat 71%quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat wij geen 800% luchtvochtigheid hebben
Dat is nog de ochtenddauwquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat 71%
en op google zegt die voor NL
Luchtvochtigheid: 90%
Alle Belgen en Duitsers naar Nederland omdat in hun eigen land alles dicht isquote:
Zolang die moffen niet zo lang blijven hangen als in 40'45 vind ik dat best prima.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle Belgen en Duitsers naar Nederland omdat in hun eigen land alles dicht is
Denemarken nietquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik verwacht een warm ontvangst van jou.
[..]
Ja
Hier ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
oh ja, goeiemorgen
laatste werkdagje voor een langer weekend
Op jouw eiland is de luchtvochtigheid richting de 70-80%. Hier is die vanmiddag als het 27 graden is, onder de 30%. Dat maakt echt enorm uit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zegt die op google over thailand
Luchtvochtigheid: 59%
dat dan weer niet hierquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weekje vakantie er aan vast geplakt.
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zachtquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Op jouw eiland is de luchtvochtigheid richting de 70-80%. Hier is die vanmiddag als het 27 graden is, onder de 30%. Dat maakt echt enorm uit.
Wat wil je gaan doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dan weer niet hier
dinsdag weer bikkelen..
vakantieaanvraag moet ik nog steeds indienen maar weet niet zo goed wanneer ik dan vrij wil nemen
Sneczeem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zacht
dat is het probleem, ik heb helemaal geen ideeen om wat te doen..quote:
Ik heb nog geen echte vakantieplannen dus vond deze week we prima nu.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dan weer niet hier
dinsdag weer bikkelen..
vakantieaanvraag moet ik nog steeds indienen maar weet niet zo goed wanneer ik dan vrij wil nemen
misschien spreiden over de rest van het jaar?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb helemaal geen ideeen om wat te doen..
ergens weg (vakantiepark of hotelletje) vind ik eigenlijk gewoon te duur
maar 2 (eignelijk 4, want ik heb nog geen vakantiedagen van dit jaar gebruikt) weken thuis zitten is het ook niet helemaal..
dus dan maar gewoon werken voorlopig
ja dat doe ik nuquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insmeren met Diamant, tweemaal daags
Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zacht
ja vanochtend buiten bij het ontbijt wel ja een beetjequote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.
mja daar rust ik ook niet echt van uitquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien spreiden over de rest van het jaar?
ja dan misschien toch thuis smurfen? Heb je niet nog een projectje thuis wat je wil doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja daar rust ik ook niet echt van uit(ik heb vorig jaar 2 weken vrij gehad en pas toen mn vakantie een beetje afgelopen was begon ik een vakantie idee te krijgen
Of Budallergie?quote:
Goh, dan waren we nog optimistisch dat dat pas zou gebeuren na een orkaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
M'n zelfbouwhor is naar beneden gedonderd vannacht
ohhh baby gansjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik mijn auto liep, kwam ik twee gezinnen gansen tegen. Van beide een foto gemaakt. Toen ik die wilde uploaden op tinypic, kreeg ik de melding dat de foto's te groot zijn.
Langdurige blootstelling aan jouw prachtige, diepe stem kan blijkbaar leiden tot fysieke reacties bij anderen.quote:
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogstenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Langdurige blootstelling aan jouw prachtige, diepe stem kan blijkbaar leiden tot fysieke reacties bij anderen.
imgur al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik mijn auto liep, kwam ik twee gezinnen gansen tegen. Van beide een foto gemaakt. Toen ik die wilde uploaden op tinypic, kreeg ik de melding dat de foto's te groot zijn.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogsten
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogsten
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?
Met winst doorverkopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?
Zijn er genoeg. Eentje minder zullen de ouders vast niet missen.quote:
Had ik kunnen weten natuurlijk. Orgaanhandel zijn ze best goed in in Thailand.quote:
Tinypic? Dat is toch dood?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
op dit moment niet echtquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan misschien toch thuis smurfen? Heb je niet nog een projectje thuis wat je wil doen?
Ik zit een ander artikel te lezen over hetzelfde onderzoek en die zijn lang niet zo positief.quote:Op donderdag 1 mei 2025 06:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is naar Ierland, Finland of Zweden verhuizen een optie @:dezwabber @:nattekat ?
Dit werd overigens neutraal vermeld in het artikel. Maar zes keer een dubbel gemiddeld jaarsalaris nodig voor een woning?quote:Zo zijn tweeverdieners gemiddeld zes keer hun jaarinkomen kwijt aan een doorsneewoning met drie slaapkamers. Hierbij gaat ABN AMRO uit van het gemiddelde Nederlandse inkomen van netto 84.400 euro per koppel, gebaseerd op cijfers van het Europese statistiekbureau Eurostat.
Heb dat artikel hoofdschuddend zitten lezen. Compleet losgezongen van de werkelijkheid die ABN AMRO dude.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit een ander artikel te lezen over hetzelfde onderzoek en die zijn lang niet zo positief.
[..]
Dit werd overigens neutraal vermeld in het artikel. Maar zes keer een dubbel gemiddeld jaarsalaris nodig voor een woning?
Je krijgt maar een hypotheek die wat, grofweg 4x je jaarinkomen is dacht ik?
En dat 6x een dubbel salarig nodig is voor een woning is toch ook geen toestand waar we blij mee moeten zijn?
De meeste koppels verdienen dat niet eens netto.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit een ander artikel te lezen over hetzelfde onderzoek en die zijn lang niet zo positief.
[..]
Dit werd overigens neutraal vermeld in het artikel. Maar zes keer een dubbel gemiddeld jaarsalaris nodig voor een woning?
En dat 6x een dubbel salarig nodig is voor een woning is toch ook geen toestand waar we blij mee moeten zijn?
De kop op nu.nl was dit:quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb dat artikel hoofdschuddend zitten lezen. Compleet losgezongen van de werkelijkheid die ABN AMRO dude.
https://www.nu.nl/economi(...)s-het-nog-erger.htmlquote:Nederlandse huizen onbetaalbaar? In andere EU-landen is het nog erger
Niet alleen in Nederland worden woningzoekers moedeloos, in sommige andere EU-landen zitten ze ook met de handen in het haar. Zo zijn de huizenprijzen in Hongarije en Portugal de laatste jaren bijna dubbel zo hard gestegen als hier, meldt ABN AMRO.
Niets aan de hand verderquote:Doordat er in veel EU-landen problemen op de woningmarkt zijn, heeft de in december aangetreden Europese Commissie voor het eerst een Eurocommissaris voor Huisvesting. Die sprak eerder dit jaar van een crisis.
Gaan ze dan uit van een eerder verkochte woning ook ofzo? (Met overwaarde dan)quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
En dat 6x een dubbel salaris nodig is voor een woning is toch ook geen toestand waar we blij mee moeten zijn?
De gemiddelde huizenprijs is in een jaar tijd met een hoger bedrag gestegen dan mijn bruto salaris van dat jaar. Dus als mensen zeggen dat je simpelweg moet sparen vraag ik me ook af hoe dan precies.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De meeste koppels verdienen dat niet eens netto.
Minder avocado op je toast natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gemiddelde huizenprijs is in een jaar tijd met een hoger bedrag gestegen dan mijn bruto salaris van dat jaar. Dus als mensen zeggen dat je simpelweg moet sparen vraag ik me ook af hoe dan precies.
Klinkt verleidelijk, maar ik heb best wat medische zorg nodig. Dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Kom hier wonen Zwab. Voor 30 duizend euro koop je een mooie condo in Bangkok met infinity pools , gyms ,shared co-working spaces etc
Ja mensen die thuis wonen kunnen wel makkelijker sparen denk ik maar als je idd op jezelf woont. Kamers of huur dan is sparen denk ik vrij lastigquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gemiddelde huizenprijs is in een jaar tijd met een hoger bedrag gestegen dan mijn bruto salaris van dat jaar. Dus als mensen zeggen dat je simpelweg moet sparen vraag ik me ook af hoe dan precies.
medische zorg in bangkok is zeer goedquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar ik heb best wat medische zorg nodig. Dat gaat hem niet worden.
Klimaat en de mogelijkheid tot inkomen genereren lijkt me?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
medische zorg in bangkok is zeer goed
Denk dat het klimaat een groter probleem is voor de meeste mensen
en airco?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Kom hier wonen Zwab. Voor 30 duizend euro koop je een mooie condo in Bangkok met infinity pools , gyms ,shared co-working spaces etc
Helemaal geen geld meer uitgeven en alleen maar sparen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"In andere landen is het nog erger dus daarom gaat het hier best goed." Het Lourdes gevoel zeg maar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kop op nu.nl was dit:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)s-het-nog-erger.html
[..]
Niets aan de hand verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |