quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik verwacht een warm ontvangst van jou.
[..]
Ja
Hier ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
oh ja, goeiemorgen
laatste werkdagje voor een langer weekend
Op jouw eiland is de luchtvochtigheid richting de 70-80%. Hier is die vanmiddag als het 27 graden is, onder de 30%. Dat maakt echt enorm uit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit zegt die op google over thailand
Luchtvochtigheid: 59%
dat dan weer niet hierquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Weekje vakantie er aan vast geplakt.
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zachtquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Op jouw eiland is de luchtvochtigheid richting de 70-80%. Hier is die vanmiddag als het 27 graden is, onder de 30%. Dat maakt echt enorm uit.
Wat wil je gaan doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dan weer niet hier
dinsdag weer bikkelen..
vakantieaanvraag moet ik nog steeds indienen maar weet niet zo goed wanneer ik dan vrij wil nemen
Sneczeem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zacht
dat is het probleem, ik heb helemaal geen ideeen om wat te doen..quote:
Ik heb nog geen echte vakantieplannen dus vond deze week we prima nu.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dan weer niet hier
dinsdag weer bikkelen..
vakantieaanvraag moet ik nog steeds indienen maar weet niet zo goed wanneer ik dan vrij wil nemen
misschien spreiden over de rest van het jaar?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb helemaal geen ideeen om wat te doen..
ergens weg (vakantiepark of hotelletje) vind ik eigenlijk gewoon te duur
maar 2 (eignelijk 4, want ik heb nog geen vakantiedagen van dit jaar gebruikt) weken thuis zitten is het ook niet helemaal..
dus dan maar gewoon werken voorlopig
ja dat doe ik nuquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insmeren met Diamant, tweemaal daags
Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zacht
ja vanochtend buiten bij het ontbijt wel ja een beetjequote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.
mja daar rust ik ook niet echt van uitquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien spreiden over de rest van het jaar?
ja dan misschien toch thuis smurfen? Heb je niet nog een projectje thuis wat je wil doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja daar rust ik ook niet echt van uit(ik heb vorig jaar 2 weken vrij gehad en pas toen mn vakantie een beetje afgelopen was begon ik een vakantie idee te krijgen
Of Budallergie?quote:
Goh, dan waren we nog optimistisch dat dat pas zou gebeuren na een orkaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
M'n zelfbouwhor is naar beneden gedonderd vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |