SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Is het daar ook weleens 15 graden of zo?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik vandaag thuis binnen blijf. Het is erg warm vandaag en de zon brand door het korstje heen
rest van de week regen blijkbaar
[ afbeelding ]
ja in het noorden denk ik welles maar hier in het zuiden niet. Dat zou denk ik erg extreem zijn. Komt hier snachts ook niet onder de 20 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het daar ook weleens 15 graden of zo?
Niet mijn klimaat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in het noorden denk ik welles maar hier in het zuiden niet. Dat zou denk ik erg extreem zijn. Komt hier snachts ook niet onder de 20 graden
gezelligquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen trouwens,
Ik ga vandaag een bezoekje brengen aan Amsterdam @:karzai
@:WERELDGOZER@:LIMOENTJUH
_!
Dat sowiesoquote:
Dag van de Arbeid toch?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowiesoErgens is het maar goed dat je geen gras mag maaien e.d. op zon- en feestdagen, dan moet ik op die dagen wel wat smurfen
35% stickersquote:
Hier wordt het net zo warmquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
twijfel of ik vandaag thuis binnen blijf. Het is erg warm vandaag en de zon brand door het korstje heen
rest van de week regen blijkbaar
[ afbeelding ]
Ben je levensmoe?quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen trouwens,
Ik ga vandaag een bezoekje brengen aan Amsterdam @:karzai
@:WERELDGOZER@:LIMOENTJUH
_!
Die zijn voortaan dynamischquote:
Hier nietquote:
Scheelt dat wij geen 800% luchtvochtigheid hebbenquote:
Staat 71%quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat wij geen 800% luchtvochtigheid hebben
Dat is nog de ochtenddauwquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat 71%
en op google zegt die voor NL
Luchtvochtigheid: 90%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |