Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik in japan was kreeg ik een rare uitslag op mijn armen en benen. Nu bij terugkomst hier is dat helemaal weg en is mijn huid weer zacht
ja vanochtend buiten bij het ontbijt wel ja een beetjequote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu is die weer bedekt met een laagje zweet.
mja daar rust ik ook niet echt van uitquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien spreiden over de rest van het jaar?
ja dan misschien toch thuis smurfen? Heb je niet nog een projectje thuis wat je wil doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mja daar rust ik ook niet echt van uit(ik heb vorig jaar 2 weken vrij gehad en pas toen mn vakantie een beetje afgelopen was begon ik een vakantie idee te krijgen
Of Budallergie?quote:
Goh, dan waren we nog optimistisch dat dat pas zou gebeuren na een orkaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
M'n zelfbouwhor is naar beneden gedonderd vannacht
ohhh baby gansjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik mijn auto liep, kwam ik twee gezinnen gansen tegen. Van beide een foto gemaakt. Toen ik die wilde uploaden op tinypic, kreeg ik de melding dat de foto's te groot zijn.
Langdurige blootstelling aan jouw prachtige, diepe stem kan blijkbaar leiden tot fysieke reacties bij anderen.quote:
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogstenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Langdurige blootstelling aan jouw prachtige, diepe stem kan blijkbaar leiden tot fysieke reacties bij anderen.
imgur al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik mijn auto liep, kwam ik twee gezinnen gansen tegen. Van beide een foto gemaakt. Toen ik die wilde uploaden op tinypic, kreeg ik de melding dat de foto's te groot zijn.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogsten
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal stond wel steeds klaar met een mes om mijn stembanden te oogsten
quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?
Met winst doorverkopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze ze dan bewaren of frituren en opeten denk je?
Zijn er genoeg. Eentje minder zullen de ouders vast niet missen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |