quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel gezellie zijn, kunnen we samen tuinieren![]()
Voelt inmiddels alweer eeuwigheid geleden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Had CE daar in het verleden niet een tijdje gezeten?
nooit gewetenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voelt inmiddels alweer eeuwigheid geleden.
Dat doet die dikke hier ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten doen wat voor de kost. Muggen vangen
Was ook niet zo heel erg langquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Op donderdag 1 mei 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@dud0rquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat doet die dikke hier ook
Wat gunstig is want dan verdient hij zijn brokjes tenminste
Lekker rustig wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh handig. Mijn werktelefoon besluit om nu een update uit te voeren.
Nou moet je de rest van de dag maar vrij nemenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh handig. Mijn werktelefoon besluit om nu een update uit te voeren.
Ja, dat maar doen inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou moet je de rest van de dag maar vrij nemen
Toen was ik nog jong en zat vol energie. Dus heb me daar goed vermaakt. Was wel hard werken.quote:
maar het was niet je idee om daar te blijven?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en zat vol energie. Dus heb me daar goed vermaakt. Was wel hard werken.
Alleen sociale aspect was beetje lastig; ik zat daar veel tussen studenten terwijl ik zelf al aan het werk was.
Niet echt. Had gewoon een huis in Nederland (niet onderverhuurd) en deze opdracht was sowieso tijdelijk. Had daarna wel kunnen kiezen om onderdeel te worden van reizend circus; maar dat trok me op dat moment niet echt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het was niet je idee om daar te blijven?
@Sinterklaasquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Waar is die user die in spanje woont eigenlijk? Ben zijn naam even kwijt
Ja, maar huren kan hier dus ook niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, hier ben je 10-15x een dubbel gemiddeld jaarinkomen kwijt. De meeste mensen huren gewoon hun hele leven, is hier doodnormaal om geen huis te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |