abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220786003
Haha, ik mag die kapper niet :')
pi_220786031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:13 schreef Isane het volgende:
Haha, ik mag die kapper niet :')
Man van de kapster ;)
pi_220786088
Ik bepaal nooit iets voor mijn vrouw. Maar zou ze daar naar kapper gaan had ik haar dringend verzocht er nooit meer te komen.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 21:26:41 #206
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220786114
Lol de kappers verliezen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220786120
Haha op alle vlakken verloren _O-
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 21:27:38 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220786121
Nog proberen eronder uit te komen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220786124
Hahaha. Verrassend, de klant moet betalen wat ie ontvangen heeft. ^O^
Hotapnyc
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 21:28:26 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220786128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:28 schreef Cirilico het volgende:
Hahaha. Verrassend, de klant moet betalen wat ie ontvangen heeft. ^O^
Daar had ie niet zoveel zin in.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220786160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar had ie niet zoveel zin in.
Die man bestaat uit één en al smoesjes. :D

Wel slim van die vrouw om haar man voor het wagentje te spannen. _O- :+
Hotapnyc
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 13 mei 2026 @ 21:36:42 #212
39237 crew  H_T
2733
pi_220786181
Ik vind Meester Visser toch leuker :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220786350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Die man bestaat uit één en al smoesjes. :D

Wel slim van die vrouw om haar man voor het wagentje te spannen. _O- :+
Nou had toch meer idee dat hij water-wappie was en geen filter wil en mag kapsalon van vrouw dat ook niet.

(Zij heeft wellicht, toen hij in leren string schandknaapjes zocht op de homo-ontmoetingsplek, ter goeder trouw een koffiemachine-deal aangeschaft, waar hij erna furieus over was)
pi_220787033
Wilde hij nou korting bedingen vanwege niet gebruikt koffie tegoed?
speak only if it improves the silence.
  woensdag 13 mei 2026 @ 23:47:10 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220787059
Ik moet even wennen aan die Victor.
Verder is het format van de Rijdende Rechter met Reid wel gehandhaafd.
Vanaf het begin volkomen duidelijk dat die man van de kapster (bla,bla..ik ben een beëdigd ambtenaar _O- ) helemaal fout zat en terecht dat hij niet alleen op alle fronten verloren heeft, maar ook nog extra moet betalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220787108
quote:
3s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:40 schreef TjjWester het volgende:
Wilde hij nou korting bedingen vanwege niet gebruikt koffie tegoed?
Idd :')

Neem je verlies en klaar
pi_220787285
Kan het dat er maar twee afleveringen zijn dit seizoen?

https://www.tvgids.nl/nie(...)john-reid-2026-05-20
speak only if it improves the silence.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:56:50 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220787321
quote:
3s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:40 schreef TjjWester het volgende:
Wilde hij nou korting bedingen vanwege niet gebruikt koffie tegoed?
Ja, kansloos :')
pi_220787629
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:39 schreef TjjWester het volgende:
Kan het dat er maar twee afleveringen zijn dit seizoen?

https://www.tvgids.nl/nie(...)john-reid-2026-05-20
Paar weken geleden was frank visser op TV en nu John Read.
En inderdaad de volgende aflevering met Read gaat over coniferen.

Gek schema :P
pi_220788433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:47 schreef golfer het volgende:
Ik moet even wennen aan die Victor.
Verder is het format van de Rijdende Rechter met Reid wel gehandhaafd.
Vanaf het begin volkomen duidelijk dat die man van de kapster (bla,bla..ik ben een beëdigd ambtenaar _O- ) helemaal fout zat en terecht dat hij niet alleen op alle fronten verloren heeft, maar ook nog extra moet betalen.
Ja, dat is zeker.
Heel anders dan de strakke, zakelijke presentatie van de dames die voorheen gespresenteerd hebben.
Al was Viktor nu wel iets serieuzer dan bij Meester Visser doet Uitspraak.
  donderdag 14 mei 2026 @ 09:56:00 #221
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220788441
HET KNIKJE IS ER UIT.
Ik ga naar huis.
  donderdag 14 mei 2026 @ 09:56:24 #222
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220788445
REID ZOU NAAR DE CAMERA KIJKEN VOOR Z'N KNIKJE MAAR ZE SNEDEN WEG.
Ik ga naar huis.
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:54:11 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220789039
quote:
8s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:56 schreef nietzman het volgende:
REID ZOU NAAR DE CAMERA KIJKEN VOOR Z'N KNIKJE MAAR ZE SNEDEN WEG.
Je CapsLock staat aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220789261
quote:
8s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:56 schreef nietzman het volgende:
HET KNIKJE IS ER UIT.
:'(
pi_220789331
Het is wel een beetje Visser doet Uitspraak geworden met die kop van Viktor steeds in beeld.

Maar gelukkig volgende keer weer ouderwets gezeik over cooooniferen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:35:58 #226
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220789349
quote:
13s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:54 schreef golfer het volgende:
Je CapsLock staat aan.
Ocherm.
Ik ga naar huis.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 11:37:16 #227
388664 crew  Dotteke
pi_220789371
Vond deze rijdende rechter niet veel aan. Dat met MR Visser bij de mensen thuis was nog wel leuk om te zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220789529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Vond deze rijdende rechter niet veel aan. Dat met MR Visser bij de mensen thuis was nog wel leuk om te zien
Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......
speak only if it improves the silence.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 11:49:17 #229
388664 crew  Dotteke
pi_220789555
quote:
3s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......
Ja daar keek ik ook nooit naar.
Dan is het einde tijdperk voor mij van de rijdende rechter als dit het gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220789979
Ik irriteer me aan de kijk app. Ik stream altijd alles naar de chromecast.
Als de reclame is afgelopen dan gaat de uitzending niet verder.

Ik moet dan de stream stoppen en opnieuw 2x reclameblokken kijken op mijn telefoon en dan kan ik verder streamen op de chromecast
pi_220800582
Berichtje van de koffiemeneer


https://www.facebook.com/share/p/18RBC6Dfyf/
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:23:38 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220801012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:29 schreef JJ76 het volgende:
Berichtje van de koffiemeneer

https://www.facebook.com/share/p/18RBC6Dfyf/
Natrappen is nou ook weer niet zo netjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:27:19 #233
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220804360
Begrijpelijke uitspraak. Met dat apparaat was niks mis en een zakelijke overeenkomst kun je niet zomaar ontbinden.

Verder snap ik niet dat je als kleine kapperszaak een koffieapparaat moet leasen. Weggegooid geld lijkt me.
pi_220804574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Begrijpelijke uitspraak. Met dat apparaat was niks mis en een zakelijke overeenkomst kun je niet zomaar ontbinden.

Verder snap ik niet dat je als kleine kapperszaak een koffieapparaat moet leasen. Weggegooid geld lijkt me.
Dat is veel goedkoper dan aanschaffen plus onderhoud. En dan ook nog koffie tegoed.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:34:18 #235
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220806307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar keek ik ook nooit naar.
Dan is het einde tijdperk voor mij van de rijdende rechter als dit het gaat worden.
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?
Ik ga naar huis.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 08:35:56 #236
388664 crew  Dotteke
pi_220806316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:34 schreef nietzman het volgende:

[..]
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?
Ja, iets spreekt je aan of iets spreekt je niet aan.
IK vind deze opzet niets aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220845682
Vanavond laatste aflevering.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:56:52 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220846212
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:30 schreef TjjWester het volgende:
Vanavond laatste aflevering.
Voorlopig laatste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:48:05 #239
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220849975
Lekker ouderwets bekvechten over coniferen. :Y)
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:32:55 #240
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850374
Wat een bouwval bij de buren
pi_220850399
Tokkies
pi_220850410
Wat een bouwval.verschrikkelijk
pi_220850417
Haha _O-
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:39:58 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850423
Wat een kenau.
pi_220850435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:38 schreef Isane het volgende:
Wat een bouwval.verschrikkelijk
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.
Eeuwige verbouwing voor ze ooit aan tuin toekomen.
pi_220850447
Nee zij is sociaal 8)7
pi_220850448
Verschrikkelijk wijf zegt, de tering
pi_220850456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.
Eeuwige verbouwing voor ze ooit aan tuin toekomen.
Inderdaad ja
pi_220850459
Beste rit heeft de crew gehad. 10 meter verder en je staat in duitsland :P
pi_220850516
Slapeloze nachten om een conifeer 🤨 boomers..
pi_220850561
Dan had je moet overleggen kut :N
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:59:06 #252
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850568
Die jongen zit aardig onder de plak
pi_220850572
Hij zit onder de duim. 100%
pi_220850574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:58 schreef Isane het volgende:
Dan had je moet overleggen kut :N
Maar ze waren er niet bij, dus is niet hun schuld :-)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:04:53 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850624
#TeamFrans
pi_220850625
De twentse noaberschap is ver te zoeken
pi_220850626
Viktor weet het ook niet meer _O-
pi_220850648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:05 schreef StephanL het volgende:
Viktor weet het ook niet meer _O-
Haha ja, wat een volk :N
pi_220850664
Ze is teleurgesteld? Denk eerder ongesteld
pi_220850683
Ze heeft wel anger issues, denk een speciaal onderwijs verleden
pi_220850696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
#TeamFrans
Ik ook, hij had mooie erfscheiding. Komen er nieuwe buren gaan ze zonder overleg het vernaggellen. Snap dat buren overlast hadden door niet onderhouden die zijde hadden maar praat dan met buur voor je met botte bijl uhhhh kettingzaag erin gaat.
pi_220850706
Ze hebben wel precies het Dennis Schouten-accent
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:17:17 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:14 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik ook, hij had mooie erfscheiding. Komen er nieuwe buren gaan ze zonder overleg het vernaggellen. Snap dat buren overlast hadden door niet onderhouden die zijde hadden maar praat dan met buur voor je met botte bijl uhhhh kettingzaag erin gaat.
Yep, het is wel heel lomp en asociaal om zonder overleg zo’n fraaie haag te vernielen.
pi_220850736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel precies het Dennis Schouten-accent
Zo te lezen komt zij uit Hengelo.
Dus ja Twente ;)
pi_220850749
ohoh :X
pi_220850752
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
pi_220850753
Wat een kutwet. Nieuwe buur kan dus eisen dat heg weg moet en je moet meebetalen aan nieuwe ongewenste schutting.
pi_220850757
Schutting is heilig!
pi_220850760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
NPO ging stoppen met de serie, is overgenomen door SBS :Y
Nu dus samen op SBS
pi_220850761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Isane het volgende:

[..]
Zo te lezen komt zij uit Hengelo.
Dus ja Twente ;)
#Team Hengelo Gelderland.
pi_220850763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
Sinds vorige week. (Wegbezuinigen rijdende door publieke omroep)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:24:14 #272
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850768
Echter *O* _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220850770
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:23 schreef Isane het volgende:

[..]
NPO ging stoppen met de serie, is overgenomen door SBS :Y
Nu dus samen op SBS
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
pi_220850774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
Ik mis Jetske ;(
pi_220850775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:23 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Sinds vorige week. (Wegbezuinigen rijdende door publieke omroep)
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
pi_220850776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)
pi_220850780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)
Ik stel enkel onovertroffen dan kan een ander evengoed ook goed zijn :D
pi_220850782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:26:45 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_220850784
Geen hand geven. Jammer.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:27:12 #280
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850787
Geen hand :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:27:56 #281
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850791
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.
pi_220850807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.
Hij heeft net bijgetekend voor een jaar....
speak only if it improves the silence.
pi_220850818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef JJ76 het volgende:
Wat een kutwet. Nieuwe buur kan dus eisen dat heg weg moet en je moet meebetalen aan nieuwe ongewenste schutting.
Dat is geen wet maar een uitspraak van de Hoge raad.


De wet zegt dat je recht hebt op een scheidsmuur en een haag is geen muur.

[ Bericht 0% gewijzigd door TjjWester op 20-05-2026 23:11:09 ]
speak only if it improves the silence.
pi_220851108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.
69 zei hij ergens :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:20:24 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220851110
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
69 zei hij ergens :P
Dit ging over Mr. Frank Visser :s)
pi_220851113
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
69 zei hij ergens :P
75, 1951
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:25:30 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220851147
Asociale en vervelende buren die waarschijnlijk nog jaren in een bouwput leven en overlast zullen bezorgen aan de hele buurt.
Die neef/tuinman had wel heel rigoureus de conifeer gesloopt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220851150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dit ging over Mr. Frank Visser :s)
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
75, 1951
Ik dacht idd dat het over Frans, de coniferenbuur ging ^O^
pi_220851160
Zal wel ff duren voordat die schutting er staat. Ik zou eerst een plafond kopen.
pi_220851256
Ik mag hopen dat de dame in kwestie in het dagelijks leven wat meer toegankelijk is. Zo kwam ze nu niet over. Hij had niet zoveel te zeggen (of kreeg de mogelijkheid niet). Ik snap wel dat de buurman eerder een praatje met haar moeder dan met haar maakt.

Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet even gedag gaan zeggen bij nieuwe buren. De kans is groot dat je nog jaren naast elkaar woont. Ja, ze zullen het druk hebben met klussen, maar dat huis is niet binnen 2 weken klaar. Juist dan zou je met goed fatsoen even langs moeten gaan.


De klagende buurman was ook wel wat overdreven met zijn slapenloze nachten over een haag. Dat is ook niet gezond.
Maar snap ook wel dat je niet blij wordt van een gat in de haag.


Simpel een gesprek met elkaar aangaan is blijkbaar lastig. "Goh buurman, die Haag groeit 3 meter onze tuin in. Hij ziet er slecht uit. Hoe kunnen we dit oplossen?" had waarschijnlijk veel irritatie gescheeld.
pi_220851388
Ik vraag me af waarom het koppel heeft ingestemd met een nieuwe haag


Ze hadden het recht op verwijdering.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:55:54 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220851480
Wat een bitch die zeug. Haar benen zijn 3x zo dik als van haar vent :')
Wat moet die normale nette jongen ook met haar :{

[ Bericht 43% gewijzigd door leolinedance op 21-05-2026 00:07:26 ]
pi_220851927
Wat een ontzettende tokkie, jammer van de uitspraak gunde haar echt helemaal niets.
  donderdag 21 mei 2026 @ 08:30:22 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220851958
Altijd fijn, jaren prettig gewoond komt dat ernaast, Het scheelt dat ze nog jaren aan het verbouwen zijn, anders heb je elk vrij moment gesleutel aan een oude rammelbakken (vaak vergezeld met de daarbij horende piraten "hits")

Snel verkopen die hut en op een apartementje gaan zitten
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:11:17 #295
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220855599
Haha, wat een heerlijke aflevering van de Rijdende Rechter was dit zeg, over die coniferen. Eigenlijk ging die hele zaak werkelijk nergens over — pure onzin — maar ondertussen hadden beide partijen echt een bloedhekel aan elkaar opgebouwd. Vooral die vrouw… wat een enorm dominant en nors mens. En die eiser, Frans, maakte het ook allemaal heerlijk ongemakkelijk.

Ik moest trouwens ook meteen denken: die vriend van haar heeft volgens mij nog een zware tijd voor de boeg. Dat lijkt me echt geen makkelijke vrouw om mee samen te leven. Poeh, dat wordt nog wat daar in huis.
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:15:31 #296
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220855615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Geen hand geven. Jammer.
Ja, dat viel mij wel tegen van hem. Hij was gewoon doodziek van de uitspraak :D
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:38:38 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_220855719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij wel tegen van hem. Hij was gewoon doodziek van de uitspraak :D
Idd. Dat was het.
pi_220856568
Die monsterlijke Karien is net een irritante puber uit 3 vmbo die alles stom en bleh en bah vindt en nergens aan een mee wil doen. Dat is als ze 15 jaar oud zijn al erg irritant, maar nu komt ze over alsof er iets mis mee is.
pi_220868420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bitch die zeug. Haar benen zijn 3x zo dik als van haar vent :')
Wat moet die normale nette jongen ook met haar :{
Die “nette jongen” had een lekker gebitje hoor. Zijn moeder zag er ook uit als de netheid zelve. Wat een paupervolk, dat huis ook _O-
pi_220868424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
Dat is een ander programma.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:21:03 #301
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220869553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:11 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moest trouwens ook meteen denken: die vriend van haar heeft volgens mij nog een zware tijd voor de boeg.
Van wat we zagen had ie het grootste deel van z’n eigen ruggengraat al door de shredder toch. Hij trok zn bek niet open.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')