Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Vond deze rijdende rechter niet veel aan. Dat met MR Visser bij de mensen thuis was nog wel leuk om te zien
Ja daar keek ik ook nooit naar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is het orginele format zoals het 30 jaar is uitgezonden......
Natrappen is nou ook weer niet zo netjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:29 schreef JJ76 het volgende:
Berichtje van de koffiemeneer
https://www.facebook.com/share/p/18RBC6Dfyf/
Dat is veel goedkoper dan aanschaffen plus onderhoud. En dan ook nog koffie tegoed.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Begrijpelijke uitspraak. Met dat apparaat was niks mis en een zakelijke overeenkomst kun je niet zomaar ontbinden.
Verder snap ik niet dat je als kleine kapperszaak een koffieapparaat moet leasen. Weggegooid geld lijkt me.
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar keek ik ook nooit naar.
Dan is het einde tijdperk voor mij van de rijdende rechter als dit het gaat worden.
Ja, iets spreekt je aan of iets spreekt je niet aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het tijdperk van letterlijk één aflevering gezien hebben?
Voorlopig laatste.quote:
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.quote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dit gaat nog jaren gedoe en overlast opleveren voor de buurman.
Eeuwige verbouwing voor ze ooit aan tuin toekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |