abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850561
Dan had je moet overleggen kut :N
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:59:06 #252
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850568
Die jongen zit aardig onder de plak
pi_220850572
Hij zit onder de duim. 100%
pi_220850574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:58 schreef Isane het volgende:
Dan had je moet overleggen kut :N
Maar ze waren er niet bij, dus is niet hun schuld :-)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:04:53 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850624
#TeamFrans
pi_220850625
De twentse noaberschap is ver te zoeken
pi_220850626
Viktor weet het ook niet meer _O-
pi_220850648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:05 schreef StephanL het volgende:
Viktor weet het ook niet meer _O-
Haha ja, wat een volk :N
pi_220850664
Ze is teleurgesteld? Denk eerder ongesteld
pi_220850683
Ze heeft wel anger issues, denk een speciaal onderwijs verleden
pi_220850696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
#TeamFrans
Ik ook, hij had mooie erfscheiding. Komen er nieuwe buren gaan ze zonder overleg het vernaggellen. Snap dat buren overlast hadden door niet onderhouden die zijde hadden maar praat dan met buur voor je met botte bijl uhhhh kettingzaag erin gaat.
pi_220850706
Ze hebben wel precies het Dennis Schouten-accent
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:17:17 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:14 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik ook, hij had mooie erfscheiding. Komen er nieuwe buren gaan ze zonder overleg het vernaggellen. Snap dat buren overlast hadden door niet onderhouden die zijde hadden maar praat dan met buur voor je met botte bijl uhhhh kettingzaag erin gaat.
Yep, het is wel heel lomp en asociaal om zonder overleg zo’n fraaie haag te vernielen.
pi_220850736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben wel precies het Dennis Schouten-accent
Zo te lezen komt zij uit Hengelo.
Dus ja Twente ;)
pi_220850749
ohoh :X
pi_220850752
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
pi_220850753
Wat een kutwet. Nieuwe buur kan dus eisen dat heg weg moet en je moet meebetalen aan nieuwe ongewenste schutting.
pi_220850757
Schutting is heilig!
pi_220850760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
NPO ging stoppen met de serie, is overgenomen door SBS :Y
Nu dus samen op SBS
pi_220850761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:19 schreef Isane het volgende:

[..]
Zo te lezen komt zij uit Hengelo.
Dus ja Twente ;)
#Team Hengelo Gelderland.
pi_220850763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk duidelijk te weinig tv, sinds wanneer is het rijdende rechter en Frank Visser doet uitspraak universum samen gekomen?
Sinds vorige week. (Wegbezuinigen rijdende door publieke omroep)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:24:14 #272
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850768
Echter *O* _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220850770
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:23 schreef Isane het volgende:

[..]
NPO ging stoppen met de serie, is overgenomen door SBS :Y
Nu dus samen op SBS
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
pi_220850774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
Ik mis Jetske ;(
pi_220850775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:23 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Sinds vorige week. (Wegbezuinigen rijdende door publieke omroep)
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
pi_220850776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik vind het een fijne crossover. Victor Brand is onovertroffen als aangever.
Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)
pi_220850780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Boeeeeehhhh jij Jetske hater. (Maar die was al tijdje weg)
Ik stel enkel onovertroffen dan kan een ander evengoed ook goed zijn :D
pi_220850782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 21:26:45 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_220850784
Geen hand geven. Jammer.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:27:12 #280
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220850787
Geen hand :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:27:56 #281
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220850791
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.
pi_220850807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Die zal binnenkort stoppen want ze waren al tijdje bezig mr.Beuvink naar binnen te schuiven.
Hij heeft net bijgetekend voor een jaar....
speak only if it improves the silence.
pi_220850818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:22 schreef JJ76 het volgende:
Wat een kutwet. Nieuwe buur kan dus eisen dat heg weg moet en je moet meebetalen aan nieuwe ongewenste schutting.
Dat is geen wet maar een uitspraak van de Hoge raad.


De wet zegt dat je recht hebt op een scheidsmuur en een haag is geen muur.

[ Bericht 0% gewijzigd door TjjWester op 20-05-2026 23:11:09 ]
speak only if it improves the silence.
pi_220851108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De beste man is 75 ofzo. Hij zal wel aan het afbouwen zijn.
69 zei hij ergens :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:20:24 #285
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220851110
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
69 zei hij ergens :P
Dit ging over Mr. Frank Visser :s)
pi_220851113
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:19 schreef Blues het volgende:

[..]
69 zei hij ergens :P
75, 1951
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:25:30 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220851147
Asociale en vervelende buren die waarschijnlijk nog jaren in een bouwput leven en overlast zullen bezorgen aan de hele buurt.
Die neef/tuinman had wel heel rigoureus de conifeer gesloopt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220851150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dit ging over Mr. Frank Visser :s)
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
75, 1951
Ik dacht idd dat het over Frans, de coniferenbuur ging ^O^
pi_220851160
Zal wel ff duren voordat die schutting er staat. Ik zou eerst een plafond kopen.
pi_220851256
Ik mag hopen dat de dame in kwestie in het dagelijks leven wat meer toegankelijk is. Zo kwam ze nu niet over. Hij had niet zoveel te zeggen (of kreeg de mogelijkheid niet). Ik snap wel dat de buurman eerder een praatje met haar moeder dan met haar maakt.

Ik snap nooit zo goed waarom mensen niet even gedag gaan zeggen bij nieuwe buren. De kans is groot dat je nog jaren naast elkaar woont. Ja, ze zullen het druk hebben met klussen, maar dat huis is niet binnen 2 weken klaar. Juist dan zou je met goed fatsoen even langs moeten gaan.


De klagende buurman was ook wel wat overdreven met zijn slapenloze nachten over een haag. Dat is ook niet gezond.
Maar snap ook wel dat je niet blij wordt van een gat in de haag.


Simpel een gesprek met elkaar aangaan is blijkbaar lastig. "Goh buurman, die Haag groeit 3 meter onze tuin in. Hij ziet er slecht uit. Hoe kunnen we dit oplossen?" had waarschijnlijk veel irritatie gescheeld.
pi_220851388
Ik vraag me af waarom het koppel heeft ingestemd met een nieuwe haag


Ze hadden het recht op verwijdering.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:55:54 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220851480
Wat een bitch die zeug. Haar benen zijn 3x zo dik als van haar vent :')
Wat moet die normale nette jongen ook met haar :{

[ Bericht 43% gewijzigd door leolinedance op 21-05-2026 00:07:26 ]
pi_220851927
Wat een ontzettende tokkie, jammer van de uitspraak gunde haar echt helemaal niets.
  donderdag 21 mei 2026 @ 08:30:22 #294
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220851958
Altijd fijn, jaren prettig gewoond komt dat ernaast, Het scheelt dat ze nog jaren aan het verbouwen zijn, anders heb je elk vrij moment gesleutel aan een oude rammelbakken (vaak vergezeld met de daarbij horende piraten "hits")

Snel verkopen die hut en op een apartementje gaan zitten
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:11:17 #295
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220855599
Haha, wat een heerlijke aflevering van de Rijdende Rechter was dit zeg, over die coniferen. Eigenlijk ging die hele zaak werkelijk nergens over — pure onzin — maar ondertussen hadden beide partijen echt een bloedhekel aan elkaar opgebouwd. Vooral die vrouw… wat een enorm dominant en nors mens. En die eiser, Frans, maakte het ook allemaal heerlijk ongemakkelijk.

Ik moest trouwens ook meteen denken: die vriend van haar heeft volgens mij nog een zware tijd voor de boeg. Dat lijkt me echt geen makkelijke vrouw om mee samen te leven. Poeh, dat wordt nog wat daar in huis.
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:15:31 #296
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220855615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
Geen hand geven. Jammer.
Ja, dat viel mij wel tegen van hem. Hij was gewoon doodziek van de uitspraak :D
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:38:38 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_220855719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij wel tegen van hem. Hij was gewoon doodziek van de uitspraak :D
Idd. Dat was het.
pi_220856568
Die monsterlijke Karien is net een irritante puber uit 3 vmbo die alles stom en bleh en bah vindt en nergens aan een mee wil doen. Dat is als ze 15 jaar oud zijn al erg irritant, maar nu komt ze over alsof er iets mis mee is.
pi_220868420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een bitch die zeug. Haar benen zijn 3x zo dik als van haar vent :')
Wat moet die normale nette jongen ook met haar :{
Die “nette jongen” had een lekker gebitje hoor. Zijn moeder zag er ook uit als de netheid zelve. Wat een paupervolk, dat huis ook _O-
pi_220868424
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Frank Visser nog wel een rol binnen het programma of is hij met pensioen?
Dat is een ander programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')