SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik die van jou had. Ze vonden een 2e kleine verstandskies onder de normale bij een aantal tanden
Ik ga terug in de tijdquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is de andere kant op geėvolueerd
quote:
Ik heb altijd lang weekendquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook een lang weekend met donderdag (en vrijdag) vrij?
En onderkaak, dus ook nog een dikke werk pijn in m'n kaakspieren omdat ze zo staan te duwen en te wrikken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker al dat gerammel en gekraak.
HEERLIE DE PEERLIE
Met hemelvaart!quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk nog bij je werkgever? Of is het de bedoeling dat je weer langzaam aan het werk gaat op een gegeven moment?quote:
Waarom zou ik donderdag (en vrijdag) vrij moeten zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Kwivolutie!quote:
Ja, onze evolutie gaat niet optimaal.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En onderkaak, dus ook nog een dikke werk pijn in m'n kaakspieren omdat ze zo staan te duwen en te wrikken.
Nee man, wij werken gewoon op dag van de arbeid.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Flory- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)in-zweden~a3a9eab3e/
Volgens Zweedse media zouden meerdere mensen om het leven zijn gekomen bij een vermoedelijke schietpartij in de stad Uppsala, in het oosten van het land.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis een factor in mijn bloed, waardoor mijn bloed matig stolt.
Na afloop van mijn verstandskies verwijdering, heeft de boel nog 24 uur gebloed. Wat een kutzooi was dat.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Flory- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)in-zweden~a3a9eab3e/
Volgens Zweedse media zouden meerdere mensen om het leven zijn gekomen bij een vermoedelijke schietpartij in de stad Uppsala, in het oosten van het land.
Denk niet dat het een Nederlander was, nee.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?
Waar ik buitenlander zei, bedoel ik licht getinte medemens die allah ahkbar roept. Stop de tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat het een Nederlander was, nee.
Er is nog niet veel over bekend zie ik, alleen dat de dader op een elektrische step is gevluchtquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?
Komt Airwin zijn voorspelling toch uit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er is nog niet veel over bekend zie ik, alleen dat de dader op een elektrische step is gevlucht
Dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt Airwin zijn voorspelling toch uit.
Had hij dat beloofd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
Ik denk niet dat die arts mij nog gaat bellen vandaag.
Pijn aan je gebit is sowieso de ergste pijn die je kunt hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij zijn er 2 uit. Braken eerst af en toen ontstoken. Huilen van de pijn. Dan is je angst voor de tandarts snel weg.
Enorm. Vooral als het niet weggaat en pijnstillers niet helpen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pijn aan je gebit is sowieso de ergste pijn die je kunt hebben
Nierstenen wint dat. En het is niet eens een eerlijke strijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee. Nederland is het enige land waar ze WEL begrijpen wat "Dag van de Arbeid" betekent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie je gebitspijn, en raise je met een niersteen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een keer 3 maanden aan de ketamine, oxycodon en weet ik veel wat voor troep allemaal gezeten, dat verdoofde alle pijn waardoor een ontstoken wortel niet opviel. Toen ik klaar was met die zooi kwam dat opeens omhoog, pas bij de 5e behandeling was de antibiotica sterk genoeg dat het verdovingsmiddel van de tandarts werkte. De eerste paar keer heb ik echt nare dingen tegen de tandarts gezegd toen die zijn boor er op zettequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Vooral als het niet weggaat en pijnstillers niet helpen.
Gooi de nierstenen maar eens!quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie je gebitspijn, en raise je met een niersteen.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nierstenen wint dat. En het is niet eens een eerlijke strijd.
Ik heb een kapotte darm gehad die binnenin mijn buik defeceerde terwijl mijn gehele romp donkerpaars was en vervolgens de ontstoken binnenkant van mijn darm er uit gehad. Dat was ondraaglijke pijn maar met kneiterzware pijnstillers behapbaar. Een ontstoken kies waar niks meer mee werkt en continu in je hoofd steekt was erger.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie je gebitspijn, en raise je met een niersteen.
Ik durf kiespijn wel op plek 2 te zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een kapotte darm gehad die binnenin mijn buik defeceerde terwijl mijn gehele romp donkerpaars was en vervolgens de ontstoken binnenkant van mijn darm er uit gehad. Dat was ondraaglijke pijn maar met kneiterzware pijnstillers behapbaar. Een ontstoken kies waar niks meer mee werkt en continu in je hoofd steekt was erger.
Ja qua acute pijn zijn er wel ergere pijnen, maar kiespijn dat blijft zo doorzeuren dat je er psychisch ook gek van wordtquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf kiespijn wel op plek 2 te zetten.
Zenuwpijn is ook vreselijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf kiespijn wel op plek 2 te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mn andere kwaal creeert hoofdpijn die erger en erger wordt maar die is eigenlijk best te behappen![]()
Oh echt. En je slaapt niet. Je voelt het kloppen. En elke keer als je denkt het valt mee dan vlamt het weer terug.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua acute pijn zijn er wel ergere pijnen, maar kiespijn dat blijft zo doorzeuren dat je er psychisch ook gek van wordt
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
kiespijn klinkt altijd vreselijk..
tot nu toe geen last van gehad.. ergste die ik had was denk ik3 spuiten erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mn andere kwaal creeert hoofdpijn die erger en erger wordt maar die is eigenlijk best te behappen![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh dat klinkt wel pijnlijk ja. Is de tafelpoot oke?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Nou, ik stootte vorige week mijn kleine teen tegen de tafelpoot. Denk dat dat wint
Nahquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Nou, ik stootte vorige week mijn kleine teen tegen de tafelpoot. Denk dat dat wint
Nee, hele tafel aan gort en op de brandstapelquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat klink wel pijnlijk ja. Is de tafelpoot oke?
dat klinkt vooral pijnlijk maar valt uiteindelijk best meequote:
mwha..quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ja dat je pijnstillers neemt en eindelijk in slaap valt om vervolgens 2 uur later weer net zo erg wakker te wordenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh echt. En je slaapt niet. Je voelt het kloppen. En elke keer als je denkt het valt mee dan vlamt het weer terug.
quote:
Ja dit. Ik huil niet vaak maar dat waren toch de momenten van wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je pijnstillers neemt en eindelijk in slaap valt om vervolgens 2 uur later weer net zo erg wakker te worden
Ik moet er niet aan denken...quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt vooral pijnlijk maar valt uiteindelijk best mee
[..]
mwha..
Terecht, verdiende strafquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, hele tafel aan gort en op de brandstapel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Farao's uitgestorven?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben er wel weer even klaar mee eigenlijk. Er is zo te zien geen flikker te beleven op die hele Faeroer eilanden.
Of de Fae?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
Mijn ergste pijn was ook in mijn mond
Duurde gelukkig niet zo langDe mondhygiėnist prikte me twee keer in mijn tong. En hij gaf het nog toe ook naar de eerste keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Overleven we wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of de Fae?
Al kun je maar beter voorzichtig zijn met Faefolk
Nooit eten van ze aannemen of je echte naam geven
Dus heel de KSC is gedoemd
Vind dit er anders best aantrekkelijk uit zienquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben er wel weer even klaar mee eigenlijk. Er is zo te zien geen flikker te beleven op die hele Faeroer eilanden.
Mooi motortoer gebiedquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit er anders best aantrekkelijk uit zien
[ afbeelding ]
Nee, want je mag geen eten aannemenquote:
Je mag het niet aannemen, je mag het wel claimenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, want je mag geen eten aannemen
En dat is onbestaanbaar in Foqueville
Opeisenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag het niet aannemen, je mag het wel claimen
Moet jij eens oplettenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, want je mag geen eten aannemen
En dat is onbestaanbaar in Foqueville
quote:
Ja dat is dus ook zo'n plek waar je met een bus niet kunt komen. Daar zijn er wel meer van. En het is overal even prachtig hoor, maar waarschijnlijk gaat het regenen en koud zijn en dan is dat uitzicht leuk voor 10 minuten maar als de bus terug pas over drie uur gaat is de lol er snel vanaf bij mij.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Autootje huren danquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook zo'n plek waar je met een bus niet kunt komen. Daar zijn er wel meer van. En het is overal even prachtig hoor, maar waarschijnlijk gaat het regenen en koud zijn en dan is dat uitzicht leuk voor 10 minuten maar als de bus terug pas over drie uur gaat is de lol er snel vanaf bij mij.
Kip??quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef mschol het volgende:
over eten gesproken: dat moet ik uit de oven plukken
Oh nee. Niemand weet dat mijn echte naam Zwabber is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of de Fae?
Al kun je maar beter voorzichtig zijn met Faefolk
Nooit eten van ze aannemen of je echte naam geven
Dus heel de KSC is gedoemd
Voornaam De.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee. Niemand weet dat mijn echte naam Zwabber is.
Bij de Pathe Amsterdam Arena weten ze dat wel hoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet dat jij stiekem Zwabber heetquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
kiespijn klinkt altijd vreselijk..
tot nu toe geen last van gehad.. ergste die ik had was denk ikOp latere leeftijd besneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mn andere kwaal creeert hoofdpijn die erger en erger wordt maar die is eigenlijk best te behappenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
De Zwab ookquote:
Weet nog wel dat dit bij mij ook op tafel lag als optie. Uiteindelijk niet nodig geweest gelukkig.quote:
ja is het ook best wel maar goed, uiteindelijk is het maar ~2 weken echt klotequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog wel dat dit bij mij ook op tafel lag als optie. Uiteindelijk niet nodig geweest gelukkig.
Klonk namelijk zwaar naadje.
Geboektquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://guidetofaroeislan(...)-faroe-islands-tour/
Okee dan kost het maar 200+ dollar. De dollar gaat toch lekker omlaag. Maar dit komt langs al die plekken waar je met een normale bus dus niet komt
Zo, probleem weer opgelost, hebben we weer een blije flesquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geboekt![]()
ZO fijn dat je zulke beslissingen gewoon split second kunt nemen als single
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geboekt![]()
Essssssssssssssssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssssssssssiequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
Heb je geen autootje in je Britney pack?
En zo is hetquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, probleem weer opgelost, hebben we weer een blije fles
Ettoooooquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Essssssssssssssssssssssssssssssie, essssssssssssssssssssssssssssssssssssie
Lekker 7 uur in zo'n stinkbus met harde stoelen en beslagen ramen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo, probleem weer opgelost, hebben we weer een blije fles
zit je weer aan de pep?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
kruidige vleugeltjes
RAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
Voelt seks nu anders voor je?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja is het ook best wel maar goed, uiteindelijk is het maar ~2 weken echt klote
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker 7 uur in zo'n stinkbus met harde stoelen en beslagen ramen.
Inb4 'stelletje hoerige neukfouten kunnen ook niks op dat kuteiland'.
Ik heb er ook lang over nagedacht maar ik heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja is het ook best wel maar goed, uiteindelijk is het maar ~2 weken echt klote
Gelukkig voelde het 2 weken klote, als het kut had gevoeld hadden ze er teveel afgehaaldquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er ook lang over nagedacht maar ik heb het niet gedaan.
Daar kan ik helaas geen (vergelijkende) uitspraken over doenquote:
Als double ook hoorquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geboekt![]()
ik zou mij zo bezwaard voelen zo laat nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Fuck dat verband is echt niet goed gedaan door de thuiszorg want op de plek waar de wond zit komt bloed er doorheen en het doet fucking pijn ineens.
Maar goed ze komt er weer aan.
Ja maar goed ik moet hier nog tot morgenavond mee lopen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij zo bezwaard voelen zo laat nog
nee, dat snap ik, en daar zijn ze ook voor, maar dan nogquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar goed ik moet hier nog tot morgenavond mee lopen.
Ja kan ik me voorstellen. Neem je 'm soms mee? Of gaat ie tijdens vakantie naar je ex?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met de hond erbij op vakantie wordt het wel al wat ingewikkelder af en toe.
Over het algemeen is er de hele dag door wel iemand die dienst heeft. Zijn zat mensen die niet zelfstandig naar bed kunnen oid. Dus het is niet alsof je iemand uit bed belt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij zo bezwaard voelen zo laat nog
i know..quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over het algemeen is er de hele dag door wel iemand die dienst heeft. Zijn zat mensen die niet zelfstandig naar bed kunnen oid. Dus het is niet alsof je iemand uit bed belt.
etto deze dig jij ook welquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
kruidige vleugeltjes
RAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWR
das toch anders voor mn gevoelquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voel je je ook bezwaard als je 's avonds in een bus stapt?
Ja en nu zit het fucking strak en klopt mijn hele vinger.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn nog langs gekomen op dit tijdstip
ja wees gerust het komt goedquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nu zit het fucking strak en klopt mijn hele vinger.
lijkt op zo,n kitsch turks schilderijtequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je geen pijnstillers of slaappilletje?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
Poeh is dit niet wegtrekt dan wordt het sowieso niet slapen vannacht.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Ama het volgende:
Poeh is dit niet wegtrekt dan wordt het sowieso niet slapen vannacht.
Ja dat is ergens wel jammer. En zelfs als je nog stukjes echte en mooie natuur op de wereld hebt, dan worden die tegenwoordig drukbezocht door toeristen. Niks is meer een geheim paradijs door tiktok en consorten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
wel mooie natuur dat wij niet meer kennen in nederland is elke vierkante centimeter in kaart gebracht
Nopequote:Op dinsdag 29 april 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je geen pijnstillers of slaappilletje?
Als het even kan gaat hij wel meequote:Op dinsdag 29 april 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Neem je 'm soms mee? Of gaat ie tijdens vakantie naar je ex?
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan gaat hij wel mee
Dit jaar heb ik geen vakantie op de planning; maar hij gaat wel 3 weken in Engeland rondlopen en kamperen.
Niet vergeten om zijn hondenpaspoort mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.
Ik las dit ook even alsof hij alleen op reis gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan gaat hij wel mee
Dit jaar heb ik geen vakantie op de planning; maar hij gaat wel 3 weken in Engeland rondlopen en kamperen.
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.
Van die engelse ginger puppy's die niet tegen zonlicht kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.
Dat ze alleen maar lauw bier lusten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die engelse ginger puppy's die niet tegen zonlicht kunnen
Ginger puppy in een cup-a-teaquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze alleen maar lauw bier lusten.
Brexit is brexit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.
Niemand klikt op YT dumpsquote:
maakt mij verder ook niet uit, ik ga lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Niemand klikt op YT dumps. En al helemaal niet degenen bij wie een YT-embed eerst alleen maar een plaatje geeft.
Wat in de Ewok.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ginger puppy in een cup-a-tea
[ afbeelding ]
Weg.quote:
Hier nu ook. Toch maar eens opstaanquote:Op woensdag 30 april 2025 05:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja is hier altijd zo stil als ik opsta
werkse vandaagquote:Op woensdag 30 april 2025 05:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier nu ook. Toch maar eens opstaan
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 30 april 2025 06:05 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen, laatste dag in de hamstermolen voor het weekend
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"quote:
Ik drink geen wijn vind dat echt viesquote:Op woensdag 30 april 2025 06:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog gewijnd de laatste tijd?
Ok, ik kom ook in Zwitserland wonen.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelej in boerenkleding met hele specifieke regels
ja ik ookquote:Op woensdag 30 april 2025 06:09 schreef folklore het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn vind dat echt vies
ga jij ook worstelen?quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelej in boerenkleding met hele specifieke regels
zodat je met kwiwi kan worstelen zekerquote:Op woensdag 30 april 2025 06:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik kom ook in Zwitserland wonen.
Echte dames drinken Pornstar Martiniquote:Op woensdag 30 april 2025 06:09 schreef folklore het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn vind dat echt vies
Gezelliequote:Op woensdag 30 april 2025 06:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik kom ook in Zwitserland wonen.
Denk je dat ik die niet baas kent?quote:Op woensdag 30 april 2025 06:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat je met kwiwi kan worstelen zeker
Denk dat kwiwi jou onder de tafel worsteldquote:Op woensdag 30 april 2025 06:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die niet baas kent?
* gaat in fanatieke training.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat kwiwi jou onder de tafel worsteld
quote:Op woensdag 30 april 2025 06:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is alleen voor professionals. O ja en de winnaar krijgt een koe![]()
Kom vechten worstelen dan!quote:Op woensdag 30 april 2025 06:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die niet baas kent?
Nee, dan heb je ineens een huisdier van 500 kilo.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:15 schreef UitStraling het volgende:
En als je dan een vegetarische worstelaar bent, krijg je dan 500 kilo broccoli?
Oh ja, mijn salaris is inderdaad met 36 procent gestegen de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:38 schreef UitStraling het volgende:
Oftewel, als je geen huisje kunt bemachtigen behoor je pas echt tot de losers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)betaalbaar~a50319d4/
Zou even dubbel-checken hoe het zit met het swingen.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelen in boerenkleding met hele specifieke regels
Hier kom de baas jaarlijks met kerstavond vragen of ik nog wel tevreden met wat wat hij financieel voor me over heeft.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, mijn salaris is inderdaad met 36 procent gestegen de afgelopen tien jaar.
LeMquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelen in boerenkleding met hele specifieke regels
quote:Op woensdag 30 april 2025 06:38 schreef UitStraling het volgende:
Ovide en zijn vriendjes. Nooit mijn favoriet.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie : ik op het strand
waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes. Nooit mijn favoriet.
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
Kijk uit malloot!quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
'ja jij hebt misschien honger, maar de kindjes in Afrika, die hebben pas echt honger'quote:Op woensdag 30 april 2025 06:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat denk ik niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:51 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij hadden wij veel leukere tekenfilms dan wat de kinderen nu te zien krijgen
Daarom juist, die kinderen van tegenwoordig worden gelijk geconfronteerd met keuzestressquote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, eigenlijk.
Aanbod nu is echt zo gigantisch veel groter
Ja?quote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voelde veel gelijkenis met Johnny Bravoquote:Op woensdag 30 april 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja?
maar wij hadden cartoon networkMet cow and chicken , dexter and i are baboon
ja dat snap ik welquote:Op woensdag 30 april 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voelde veel gelijkenis met Johnny Bravo
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:38 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)rvangen-door-ai.html @:cherrylips(al doe je vast net wat anders, maar toch moest ik aan jou denken toen ik dit las)
[..]fijn dat je dat kunt
ik kan dat niet van mijn brein
Lekker dan.quote:We doen dit nu liever snel en dan accepteren we kleine klappen aan de kwaliteit.
Allemaal baggerquote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee. Denk alleen niet dat al die streamingsdiensten veel goeds doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom juist, die kinderen van tegenwoordig worden gelijk geconfronteerd met keuzestress
Ik met Vrouwtje Theelepel.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voelde veel gelijkenis met Johnny Bravo
Keek ik ook naarquote:Op woensdag 30 april 2025 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik keek stiekem best graag mee naar de troetelbeertjes
Ze moeten nu heel de tijd kiezen wat ze gaan kijken, en dan kiezen ze waarschijnlijk steeds hetzelfde. Vroeger had je maar te doen met wat er op tv was, dan zag je ook nog dingen die je zelf niet zou hebben uitgekozenquote:Op woensdag 30 april 2025 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee. Denk alleen niet dat al die streamingsdiensten veel goeds doen.
Wat had je vroeger, kindernet? Cartoon network en zapp (voorloper daarvan ben ik naam even van kwijt?)quote:Op woensdag 30 april 2025 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten nu heel de tijd kiezen wat ze gaan kijken, en dan kiezen ze waarschijnlijk steeds hetzelfde. Vroeger had je maar te doen met wat er op tv was, dan zag je ook nog dingen die je zelf niet zou hebben uitgekozen
Daar die rechtse zeker...quote:Op woensdag 30 april 2025 07:49 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Hallo vriend Etto, wij kijken al uit naar het FOK!topic over dit onderwerp
Fairly Odd Parentsquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Op woensdag 30 april 2025 08:03 schreef CherryLips het volgende:
Powerpuff Girlsquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig kan je bij pathé bioscoop een "film" kijken en dan tonen ze zogenaamd de nieuwste afleveringen van paw patrol enzo
Die staan natuurlijk gewoon op netflix ofzo maar hey betaal lekker de volle mep om het in de bios te kunnen zien![]()
Kijk uit malloot! Een kokosnoot!quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
Alsof kinderen naar het scherm kijken in de biosquote:Op woensdag 30 april 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
Tegenwoordig kan je bij pathé bioscoop een "film" kijken en dan tonen ze zogenaamd de nieuwste afleveringen van paw patrol enzo
Die staan natuurlijk gewoon op netflix ofzo maar hey betaal lekker de volle mep om het in de bios te kunnen zien![]()
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maaktenquote:Op woensdag 30 april 2025 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Mama had a chicken, mama had a cow
Dad was proud, he didn't care how
Ja, Ren en Stimpy is ook redelijk verontrustend vaak.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Zijn wel de geweldigste seriesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Ok boomerquote:Op woensdag 30 april 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof kinderen naar het scherm kijken in de bios
Ik sta links.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
Wel de Japanse dub kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De echte echte weten.
Veel van geleerd!
En wat te denken van de bergen aan twijfelachtige seksuele grapjes die je als kind niet doorhebtquote:Op woensdag 30 april 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Ren en Stimpy is ook redelijk verontrustend vaak.
Wat dacht je van deze serie:quote:Op woensdag 30 april 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te denken van de bergen aan twijfelachtige seksuele grapjes die je als kind niet doorhebt
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' seriesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze serie:
[ afbeelding ]
Dit was gewoon kindertv van de VPRO
Japans was er niet toen ik jong was. Pas later gezien.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Japanse dub kijken.
Fist Of The North Star, bazenreeks.
Professor Paardekuthquote:Op woensdag 30 april 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' series
Rembo en Remboquote:Op woensdag 30 april 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' series
ATATATATATATATATATATATATATA!!!quote:Op woensdag 30 april 2025 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Japans was er niet toen ik jong was. Pas later gezien.
SHIN! KI KO HO!
Ben je vrij of kan dat daar maar gewoon?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag maar een korte broek aangetrokken.
Thuiswerkdag, dus dat kan dan gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je vrij of kan dat daar maar gewoon?
Ik wil ook wel een lokale internetbackup eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de website van de overheid klikte ik om een bestand te downloaden, krijg ik de melding:"Uw internet wordt gedownload van het internet."
Wikipedia back-up is wel handig natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een lokale internetbackup eigenlijk.
Ai..quote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het er vooral mentaal moeilijk mee.
Interneception.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de website van de overheid klikte ik om een bestand te downloaden, krijg ik de melding:"Uw internet wordt gedownload van het internet."
* TheStigsDutchCousin knuffel geeftquote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het er vooral mentaal moeilijk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |