Nopequote:Op dinsdag 29 april 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je geen pijnstillers of slaappilletje?
Als het even kan gaat hij wel meequote:Op dinsdag 29 april 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Neem je 'm soms mee? Of gaat ie tijdens vakantie naar je ex?
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan gaat hij wel mee
Dit jaar heb ik geen vakantie op de planning; maar hij gaat wel 3 weken in Engeland rondlopen en kamperen.
Niet vergeten om zijn hondenpaspoort mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.
Ik las dit ook even alsof hij alleen op reis gaatquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het even kan gaat hij wel mee
Dit jaar heb ik geen vakantie op de planning; maar hij gaat wel 3 weken in Engeland rondlopen en kamperen.
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon alleen op pad sturen. Hij moet het ooit zelf leren.
Van die engelse ginger puppy's die niet tegen zonlicht kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.
Dat ze alleen maar lauw bier lusten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die engelse ginger puppy's die niet tegen zonlicht kunnen
Ginger puppy in een cup-a-teaquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze alleen maar lauw bier lusten.
Brexit is brexit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt hij na een jaar aankwispelen met 17 puppy's erachteraan.
Niemand klikt op YT dumpsquote:
maakt mij verder ook niet uit, ik ga lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Niemand klikt op YT dumps. En al helemaal niet degenen bij wie een YT-embed eerst alleen maar een plaatje geeft.
Wat in de Ewok.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ginger puppy in een cup-a-tea
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |