SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik die van jou had. Ze vonden een 2e kleine verstandskies onder de normale bij een aantal tanden
Ik ga terug in de tijdquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is de andere kant op geëvolueerd
quote:
Ik heb altijd lang weekendquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook een lang weekend met donderdag (en vrijdag) vrij?
En onderkaak, dus ook nog een dikke werk pijn in m'n kaakspieren omdat ze zo staan te duwen en te wrikken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker al dat gerammel en gekraak.
HEERLIE DE PEERLIE
Met hemelvaart!quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk nog bij je werkgever? Of is het de bedoeling dat je weer langzaam aan het werk gaat op een gegeven moment?quote:
Waarom zou ik donderdag (en vrijdag) vrij moeten zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Kwivolutie!quote:
Ja, onze evolutie gaat niet optimaal.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En onderkaak, dus ook nog een dikke werk pijn in m'n kaakspieren omdat ze zo staan te duwen en te wrikken.
Nee man, wij werken gewoon op dag van de arbeid.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Flory- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)in-zweden~a3a9eab3e/
Volgens Zweedse media zouden meerdere mensen om het leven zijn gekomen bij een vermoedelijke schietpartij in de stad Uppsala, in het oosten van het land.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis een factor in mijn bloed, waardoor mijn bloed matig stolt.
Na afloop van mijn verstandskies verwijdering, heeft de boel nog 24 uur gebloed. Wat een kutzooi was dat.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:56 schreef Flory- het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)in-zweden~a3a9eab3e/
Volgens Zweedse media zouden meerdere mensen om het leven zijn gekomen bij een vermoedelijke schietpartij in de stad Uppsala, in het oosten van het land.
Denk niet dat het een Nederlander was, nee.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?
Waar ik buitenlander zei, bedoel ik licht getinte medemens die allah ahkbar roept. Stop de tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat het een Nederlander was, nee.
Er is nog niet veel over bekend zie ik, alleen dat de dader op een elektrische step is gevluchtquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de speculatie al begonnen of het een buitenlander was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |