Kom vechten worstelen dan!quote:Op woensdag 30 april 2025 06:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die niet baas kent?
Nee, dan heb je ineens een huisdier van 500 kilo.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:15 schreef UitStraling het volgende:
En als je dan een vegetarische worstelaar bent, krijg je dan 500 kilo broccoli?
Oh ja, mijn salaris is inderdaad met 36 procent gestegen de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:38 schreef UitStraling het volgende:
Oftewel, als je geen huisje kunt bemachtigen behoor je pas echt tot de losers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)betaalbaar~a50319d4/
Zou even dubbel-checken hoe het zit met het swingen.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelen in boerenkleding met hele specifieke regels
Hier kom de baas jaarlijks met kerstavond vragen of ik nog wel tevreden met wat wat hij financieel voor me over heeft.quote:Op woensdag 30 april 2025 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, mijn salaris is inderdaad met 36 procent gestegen de afgelopen tien jaar.
LeMquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 06:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag met een vriendin wijnen. En zondag, als het weer ietsjes beter wordt, gaan we naar het een "schwingfest"Schwingen is een Zwitserse sport, soort van worstelen in boerenkleding met hele specifieke regels
quote:Op woensdag 30 april 2025 06:38 schreef UitStraling het volgende:
Oftewel, als je geen huisje kunt bemachtigen behoor je pas echt tot de losers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)betaalbaar~a50319d4/
Ovide en zijn vriendjes. Nooit mijn favoriet.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie : ik op het strand
waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ovide en zijn vriendjes. Nooit mijn favoriet.
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
Kijk uit malloot!quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |