Wat maakt de redelijke kandidaten uit het politieke midden tot “kwaad”?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar de verkiezingen winnen omdat je tegen Trump bent is natuurlijk ook behoorlijk populistisch.
Maar het was net als in de VS, kiezen uit twee kwaden.
Hier in Nederland kunnen we in elk geval kiezen uit 20 kwaden
Was dat niet gewoon 'spreekwoordsgewijs'? Ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat maakt de redelijke kandidaten uit het politieke midden tot “kwaad”?
Omdat die er niet zijnquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat maakt de redelijke kandidaten uit het politieke midden tot “kwaad”?
Nee, het is misschien niet de sterkste manier van winnen, maar zeker niet populistisch. Het is eerder establishment politiek.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Maar de verkiezingen winnen omdat je tegen Trump bent is natuurlijk ook behoorlijk populistisch.
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het is misschien niet de sterkste manier van winnen, maar zeker niet populistisch. Het is eerder establishment politiek.
Maar blijkbaar willen de Canadezen dat nog een stuk liever dan een Trump-kloon in eigen land.
Haha, je weet inderdaad prima wat je kan verwachten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef Raw85 het volgende:
Deze TS heeft normaal gesproken aan een regenboogshirt van een of andere middelbare school-docent in de VS genoeg om links/progressieven over de hele wereld uit te kafferen maar verwacht nu van anderen dat zij enkel hele concrete beleidsplannen meenemen in hun reacties![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef Raw85 het volgende:
Deze TS heeft normaal gesproken aan een regenboogshirt van een of andere middelbare school-docent in de VS genoeg om links/progressieven over de hele wereld uit te kafferen maar verwacht nu van anderen dat zij enkel hele concrete beleidsplannen meenemen in hun reacties
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is geen beleidsplan.
Het toont dan ook aan dat je niet weet waar je het over hebt en simpelweg vanuit blind politiek tribalisme tevreden bent dat de Liberalen hebben gewonnen. Dit terwijl Canada wel degelijk de nodige problemen heeft.
Denk bijvoorbeeld aan het feit dat land ver achterligt op andere grote landen als het gaat om productiviteit, innovatie, tech en een bijkomende brain drain kent. Om nog maar te zwijgen over de grote problemen met migranten, de grote steden in Canada zijn inmiddels 10 tot 15% van de mensen Islamitisch. Dus als je daar meer van wilt, ja, dan zijn de Liberalen een goede keus.
quote:
Zo concreet hoeft het dus blijkbaar toch niet te zijn in het aandragen van beleidsplannen. Gewoon wat beleidsterreinen opnoemen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Productiviteit, innovatie, technologie en migratie zijn wel degelijk beleidsterreinen.
Ik geef inderdaad voorbeelden van beleid. Ik noem namelijk niet zomaar zelfstandige naamwoorden. Onderwerpen zoals migratie, productiviteit, innovatie en technologie zijn agendapunten tijdens een verkiezing. Dat jij dit niet wilt erkennen kan ik verder weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zo maar wat zelfstandig naamwoorden opnoemen is inderdaad geen voorbeelden van beleid geven.
Defensie, internet, school, drank, honden, voetbal, kaas.
Oooohhh, beleid...
Wat we hier voornamelijk weer zien is dat het een roedel aan linkse users te veel wordt en dat men dus maar weer op de man gaat spelen. En uiteraard met drie, vier, vijf man tegelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:50 schreef probeer het volgende:
Goed topic weer van een geweldige TS die er op dit forum om bekend staat om te goeder trouw discussies te starten.
Ben ik hiervoor nog op tijd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we hier voornamelijk weer zien is dat het een roedel aan linkse users te veel wordt en dat men dus maar weer op de man gaat spelen. En uiteraard met drie, vier, vijf man tegelijk.
Een Trump-kloon? De Conservatieven in Canada zijn centrumrechts tot rechts.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:21 schreef Hexagon het volgende:
Maar welk geloofwaardig beleid gaat een Trump-kloon er nou precies tegenover zetten? Dat blijft in nevelen gehuld.
Je bent net te laat vrees ik voor je.quote:
Dju.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent net te laat vrees ik voor je.
Maak je niet druk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:48 schreef xpompompomx het volgende:
Oh noes! Roedels aan linkse users!! 🐺 🐺
Nou blijkbaar zien de Canadezen dat wat anders met die Poilievre. Niet zo raar omdat hij tot voor kort nog allerlei populistische politiek bedreef. Maar daar lijken ze nu wel weer even van genezen gezien de gevolgen voor de zuiderburen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een Trump-kloon? De Conservatieven in Canada zijn centrumrechts tot rechts.
Kinderen van 14 lopen met wapens in Nederland (glock18) (broertje van S10)quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:14 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Nee want Canada heeft wel wapenwetten en fatsoenlijk sociaal beleid.
Je weet wel, al die dingen die criminaliteit daadwerkelijk bewezen doen dalen en waar rechtse schreeuwers tegen zijn.
En beide hadden ze als agenda punt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad voorbeelden van beleid. Ik noem namelijk niet zomaar zelfstandige naamwoorden. Onderwerpen zoals migratie, productiviteit, innovatie en technologie zijn agendapunten tijdens een verkiezing. Dat jij dit niet wilt erkennen kan ik verder weinig aan veranderen.
[..]
Wat we hier voornamelijk weer zien is dat het een roedel aan linkse users te veel wordt en dat men dus maar weer op de man gaat spelen. En uiteraard met drie, vier, vijf man tegelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |