SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mee eens. Het is akelig catchy...quote:Op maandag 28 april 2025 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind ‘m minder vervelend dan veel andere nummers
Dank voor het luisterenquote:Op maandag 28 april 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Met dit deuntje nemen we afscheid voor vanavond.
We moeten vanavond nog wat dingen terugkijken op tv.
Dank voor de muziek. Ik miste wel de Deense koekjes.
Ongeveer tot 21:45 uur. Stuur maar via DM, dan kijk ik wat ik er nog mee kan. Ik beloof niks, maar kijken kan altijd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef brother52 het volgende:
Hoe lang ga je nog door? Ik heb eventueel nog wel wat verzoekjes/suggesties.
Ik heb er nog een cd-single van. Ik geloof dit nummerquote:Op maandag 28 april 2025 20:46 schreef brother52 het volgende:
Ah ja, Saybia had je ook nog. Live ook best leuk voor ongeveer 5 liedjes. Dan is het voor mij wel klaar.
Geen idee. Ik heb gewoon op de titel gezocht en deze stond bovenaanquote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef brother52 het volgende:
Dit is een heel andere versie dan ik ken.
Ze hebben wel meer liedjes opnieuw opgenomen/gemixt/geproduceerd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon op de titel gezocht en deze stond bovenaan
quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze band is voor mij compleet nieuw. Dank voor de suggestie, Brother52:Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame
Goedenavond, welkom. Ik heb het beste voor het laatst bewaard. Al met al nog een klein uurtje, denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
Nou, ik ben er hoor. Met een bord eten voor mijn neus.
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dusquote:Op maandag 28 april 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom. Ik heb het beste voor het laatst bewaard. Al met al nog een klein uurtje, denk ik.
Altijd weer die damn chrystalsquote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dus(duurt maar iets van 11 minuten)
Ik vrees dat niet niet meer gaat passenquote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dus(duurt maar iets van 11 minuten)
Zeker. Het stond vrij hoog in mijn jaarlijst afgelopen jaarquote:Op maandag 28 april 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
He, dit nummer ken ik. Die heb je vaker gedraaid.
Lol. Ik heb er nog eentje uit je lijstje geplukt. Ik heb zelf ook geen idee wat me te wachten staatquote:Op maandag 28 april 2025 21:03 schreef brother52 het volgende:
Je zou nog een liedje van Metallica kunnen doen en dat na een kwart afkappen
quote:Op maandag 28 april 2025 21:03 schreef brother52 het volgende:
Je zou nog een liedje van Metallica kunnen doen en dat na een kwart afkappen
Het zal sowieso geen zware metal zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lol. Ik heb er nog eentje uit je lijstje geplukt. Ik heb zelf ook geen idee wat me te wachten staat
quote:Ginger Ninja is een Deense band en is in Nederland bekend met het nummer Sunshine. Dit nummer gebruikte de NOS tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010 bij compilaties van het Nederlands Elftal; hierdoor werd het een grote hit in Nederland.
Heel vaag doet het refrein bij mij een belletje rinkelen, ja.quote:Op maandag 28 april 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ginger Ninja - Sunshine
#14 in de Deense airplay-lijst. Nummer 5 in de Nederlandse hitlijsten. De groep heeft nooit ergens een grotere hit gehad, ook niet met een ander nummer.
Het wordt nog steeds wel op de radio gedraaidquote:Op maandag 28 april 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vaag doet het refrein bij mij een belletje rinkelen, ja.
Leuk, ben je vaak in Denemarken geweest?quote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb ooit eens een cd van ze gekocht op aanraden van de verkoper in een platenzaak in kopenhagen.
Ik ben aangenaam verrast over hoe fijn dit klinkt. Ik heb straks nog een Deenstalig nummer dat een paar jaar geleden in mijn jaarlijst stond. Ik versta er geen moer van, maar ik vind het geweldig.quote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb ooit eens een cd van ze gekocht op aanraden van de verkoper in een platenzaak in kopenhagen.
Ik ben er ooit een keer met Peaceman geweest en vorig jaar een paar keer doorheen gereden onderweg naar Zweden.quote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, ben je vaak in Denemarken geweest?
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom. Zweeds en Noors kan ik ondertussen redelijk volgen maar Deens is wat lastiger.quote:Op maandag 28 april 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam verrast over hoe fijn dit klinkt. Ik heb straks nog een Deenstalig nummer dat een paar jaar geleden in mijn jaarlijst stond. Ik versta er geen moer van, maar ik vind het geweldig.
U spreekt weer in raadselen.quote:Op maandag 28 april 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Overigens gaat @:livelink tegen het eind van de uitzending - dat weet ze nu nog niet - nog een ware a-ha-erlebnis krijgen
Het is een eigenaardig taaltje. Ik ken iemand uit Zweden, die noemt het een spraakgebrekquote:Op maandag 28 april 2025 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom. Zweeds en Noors kan ik ondertussen redelijk volgen maar Deens is wat lastiger.
meelezen met de lyrics wil nog wel eens helpen. Ik ben 1x op fietsvakantie geweest in Denemarken en ook een dagje onderweg naar Zweden inderdaad. Maar te weinig om er veel van opgestoken te hebben.quote:Op maandag 28 april 2025 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver ik kom. Zweeds en Noors kan ik ondertussen redelijk volgen maar Deens is wat lastiger.
Vergeleken met het zweeds klinkt het ook zo. Heel veel binnensmonds. Net of murmelen ze maar wat.quote:Op maandag 28 april 2025 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een eigenaardig taaltje. Ik ken iemand uit Zweden, die noemt het een spraakgebrek
Lezen gaat me ook beter af dan het verstaan.quote:Op maandag 28 april 2025 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
meelezen met de lyrics wil nog wel eens helpen. Ik ben 1x op fietsvakantie geweest in Denemarken en ook een dagje onderweg naar Zweden inderdaad. Maar te weinig om er veel van opgestoken te hebben.
Ik vind het refrein - met name de akkoorden daarin - echt geweldig. Ook de totale sound. Een topnummer in z'n genre.quote:Op maandag 28 april 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
Ah, ja. Dit is inderdaad bekend bij mij als DJ11-nummer.
Deels Deensquote:Op maandag 28 april 2025 21:40 schreef livelink het volgende:
Dit is een virtuele band, dus eigenlijk niet Deens.
Het viel me inderdaad wel opquote:Op maandag 28 april 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Het is trouwens voor het eerst dat ik een vrouwelijke stem heb.
Niogfyrrequote:
Het doet me heel in de verte een beetje aan Puscifer denken. Het klinkt op zich vrij eentonig maar er zitten best interessante dingen op de achtergrond.quote:Op maandag 28 april 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je van dit nummer vindt, ondanks dat het Deenstalig is
Zo'n mooi nummer inderdaad. Mag het hele jaar wel hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft het beste nummer uit Denemarken van pakweg de afgelopen 10 jaar:Dopha - September Till June
Het gaat over een brandweerman die zich zorgen maakt in de nacht! (denk ik)quote:Op maandag 28 april 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Bliv med mig i nat fra the troubles
gløder svæver vægtløst herhen
vil de flammer der fortærede the troubles
nogensinde tænde igen
i skakten ned passerede vi
brandmænd med angst for the troubles
på vej op da vi hastede forbi
Forsvind i bungalow med børn af øjne så blå
roser der skal klippes og en plæne at slå
herregud du glemmer aldrig hvor the troubles lå
Forsvind i bungalow med børn af øjne så blå
drømme der skal tæmmes og en plæne at slå
Du bløder og det smager tyst af rustne bær
en bil i regn på grænsen ind til ddr
selvom klagelisten er lang
over alt som var forkert står the troubles
større end noget siden dengang
Gemt væk i bungalow med børn af øjne så blå
roser der skal klippes og en plæne at slå
Det smukkeste du så var the troubles
det smukkeste du fik var the troubles
En die vraagt of je bij hem blijft.quote:Op maandag 28 april 2025 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat over een brandweerman die zich zorgen maakt in de nacht! (denk ik)
En verdwijnen in een bungalow met blauwe kinderen?quote:Op maandag 28 april 2025 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
En die vraagt of je bij hem blijft.
Ja, dan snap ik wel dat je bang bent.quote:Op maandag 28 april 2025 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
En verdwijnen in een bungalow met blauwe kinderen?
Bedankt voor het luisteren naar DK. Een fijne avond verder. En voor straks: welterustenquote:Op maandag 28 april 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
Bedankt voor die bloemen en goede nacht. Zoiets?
Je Lego-UI is wel erg leukquote:Op maandag 28 april 2025 22:02 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat zijn Lego-UI zo weer op normaal zetten
Erg leuk om te doen. Eindelijk weer eens een thema-uitzending van het lijstje. Dit moest al heel lang een keer gebeuren.
Ah, ik was niet thuis vanavond inderdaad. Morgen ook niet trouwens @Meltingquote:Op woensdag 30 april 2025 17:33 schreef DJ11 het volgende:
In navolging van de (nog niet uitgezonden) Connection #4 heb ik nu een nieuw idee uitgewerkt en is The Connection #5 nu feitelijk ook klaar.(Het kan nog zijn dat ik ze uiteindelijk in omgekeerde volgorde ga uitzenden; dat bekijk ik nog)
Is er nog animo voor muziek vanavond? Ik heb niets voorbereid, maar als er animo voor is, wil ik wel een uitzending doen.
Edit: wordt dus een andere keer, niet vanavond![]()
Vandaag inderdaad rustig aan gedaan op de tuinbank.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie vandaag genoten van het warme weer?
Wel groot gelijk dat je dat gedaan hebt, voor het echt warm werd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag inderdaad rustig aan gedaan op de tuinbank.
Ik stond wel vanochtend om 7:15 tegels te leggen in de kas.
Morgen de rand er omheen, dan kan het karton en de compost erin.
(Als je het snel zegt lijkt het appeltje eitje, maar het is nog wel een klus.
De bodem afdekken tegen het onkruid en daar de compost bovenop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel groot gelijk dat je dat gedaan hebt, voor het echt warm werd.
Wat doe je met het karton dan?
Moet je dan niet elk jaar nieuw karton leggen, omdat dat vergaat?quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De bodem afdekken tegen het onkruid en daar de compost bovenop.
Uiteindelijk trekken de wormen alles de bodem in.
Nee dat is een eenmalige actie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je dan niet elk jaar nieuw karton leggen, omdat dat vergaat?
Ik wist al niet waar ik de stem van herkende.quote:
In de clip zie je haar met haar prachtige rode haarquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist al niet waar ik de stem van herkende.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Deze zat al een paar dagen in mijn hoofd.
Kijk maar uit dat Ddm dat morgen niet zegt als je even wil rusten.quote:
Denk je wel een beetje aan Symph's rug.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaan we veel zakken biologische compost kopen en natuurlijk ook nog wat plantjes
Die zakken zijn redelijk te tillen, beter dan de zakken zand van het tegelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje aan Symph's rug.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zakken zijn redelijk te tillen, beter dan de zakken zand van het tegelen
Die zijn 25 kilo. De zakken compost een kilo of 17 en veel groter en dus makkelijker te tillenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heeft wel veel weg van een betonmolen![]()
ABBA![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Feargal Sharkey - a good heart.
Dit wordt voor ons de afsluiter voor vandaag.
Lekker mapje waar je nu uit draait
Zaterdag deels aanwezig ivm F1quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:29 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren en misschien tot zaterdag.
Het gaat prima, heb vandaag ook vrij genomen, omdat het vandaag nog lekker weer was en heb dus 4 dagen vrij...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het met MadMaster?
Zelf heb ik inderdaad een lang weekend
Goed vooruitzicht danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat prima, heb vandaag ook vrij genomen, omdat het vandaag nog lekker weer was en heb dus 4 dagen vrij...
Ze hadden hier ook regen voorspeld, maar het is kurkdroog gebleven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht dan![]()
Zon komt nu weer een beetje door, tussen 13:30-16:00 was er best nog wel wat regen hier in het noorden des lands.
Ah tof, op een "stadsfiets" ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hadden hier ook regen voorspeld, maar het is kurkdroog gebleven.
Heb een stuk gefietst langs het Amsterdams Rijnkanaal, een stuk wat ik niet kende...
Ja, maar wel een electrische...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah tof, op een "stadsfiets" ?
We hebben hier alleen vorige week wat regen gehad...quote:Voor de tuin was het wel fijn, alleen de planten die overdekt stonden nu nog maar water hoeven geven.
Goedenavond livelinkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:02 schreef livelink het volgende:
Ah, je draait nog hoor ik. Ik luister ook nog even mee voor zolang je nog van plan was te draaien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:02 schreef livelink het volgende:
Ah, je draait nog hoor ik. Ik luister ook nog even mee voor zolang je nog van plan was te draaien.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ik niet te horen krijg dat het eten klaar ik draai ik nog wel even door.
Dat kan dus ook nog maar 5 minuten zijn...
Heeft het goed gesmaakt ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Snap ik natuurlijk. Ik heb net gegeten, snelle pastasalade.
Ja, was erg lekker. Gewoon simpel pasta pesto met olijfjes, courgette en chorizo.quote:
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo aan de broodjes Käsekrainer...
Edit: Als die klaar zijn tenminste
Dat klinkt ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo aan de broodjes Käsekrainer...
Edit: Als die klaar zijn tenminste
Zelf gerookt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:24 schreef MadMaster het volgende:
De worstjes zijn bijna klaar!
Hierna nog 1 plaat en dan is dit draaifeest voorbij!
Dank!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:32 schreef livelink het volgende:
Klein stukje meegekregen maar, maar wel weer ouderwets lekker. Dank je wel MadMaster! Eet smakelijk!
quote:
Goede avond en welkom Symph & Ddm.quote:
Lekker. Post je wat foto's als het klaar is? Lijkt me echt zo leuk als je er gevoel voor hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Klein beetje halfdood nu, maar het einde is in zicht qua inrichten van de kas
En dan de rest van de zomer er van genieten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Klein beetje halfdood nu, maar het einde is in zicht qua inrichten van de kas
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben met mijn man heel hard aan het nadenken wie de artiest is.
Komt in ordequote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Post je wat foto's als het klaar is? Lijkt me echt zo leuk als je er gevoel voor hebt.
Ik zou dat ook niet kunnen. Heb er het geduld ook niet voor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Post je wat foto's als het klaar is? Lijkt me echt zo leuk als je er gevoel voor hebt.
Tomaten verzorgen en oogsten wordt het hoofddoel deze zomerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan de rest van de zomer er van genieten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
Mijn man zegt Lenny Kravitz, maar dat is het niet.
Tomaten zijn lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tomaten verzorgen en oogsten wordt het hoofddoel deze zomer
Was mijn gok ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik lust dus echt niet graag tomatenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tomaten verzorgen en oogsten wordt het hoofddoel deze zomer
Die heeft het wel gecoverd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
Ben wel fan van rode paprika.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tomaten, paprika’s jalapeno’s courgette
Ja, ik eet het sowieso niet graag rauw. Maar je ontkomt er vaak niet aan in gerechten. Ik vervang zelf standaard tomaten voor paprika's in recepten die ik maak.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel in pastasaus, maar rauw niet en tomatensoep ook niet
Ik ook. Leuke comedy was dat wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet toch altijd aan Married with Children denken als ik dit hoor.
Vandaag nog courgette gegeten. Vroeger vond ik het niet lekker. Heb het leren eten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben wel fan van rode paprika.
Maar niet van courgette.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging als Kelly Bundy naar mijn eindexamenfeest
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ging als Kelly Bundy naar mijn eindexamenfeest
Ik hoop ook dat de jalapeno’s pepers gaan geven. Die zijn zo lekker.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben wel fan van rode paprika.
Maar niet van courgette.
Nope. Maar een strak kort jurkje en ik was wel klaar eigenlijk, met m’n eigen lange blonde haarquote:
Ja, dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope. Maar een strak kort jurkje en ik was wel klaar eigenlijk, met m’n eigen lange blonde haar
Ik ga morgen eens kijken wat ze hebben, en of ik iets kan bestellen voor een leuke prijs.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik had deze week een biertje van deze brouwerij, @:Melting https://www.brouwerijdebetuwe.nl/
Ik had een bloody berrie met rode bessen en mijn man had een fruitig Blond biertje. Waren allebei lekker!
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik had deze week een biertje van deze brouwerij, @:Melting https://www.brouwerijdebetuwe.nl/
Ik had een bloody berrie met rode bessen en mijn man had een fruitig Blond biertje. Waren allebei lekker!
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht bij toeval zo’n jurkje, van dat kreukfluweel met zo’n vierkante hals en toen was het opeens: ik ga toch wel verkleed, ik word Kelly Bundy
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken wat ze hebben, en of ik iets kan bestellen voor een leuke prijs.
Dank voor de tip.
Ik zit momenteel aan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
Eagles - It's gonna be a heartache tonight?
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik had dit nummer toevallig deze week weer veel in mijn hoofd.
Ik ben deze week in Duitsland geweest en heb daar nog een paar blikjes Münchener Hell (van verschillende brouwerijen) meegenomen. Erg lekker, vrij dicht bij pils, maar lekkerder.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
Ja...... met jou was het donderdag.quote:
Ik ga dit jaar ook eens speuren. Vorig jaar heb ik geen bier meegenomenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben deze week in Duitsland geweest en heb daar nog een paar blikjes Münchener Hell (van verschillende brouwerijen) meegenomen. Erg lekker, vrij dicht bij pils, maar lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |