SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mee eens. Het is akelig catchy...quote:Op maandag 28 april 2025 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind ‘m minder vervelend dan veel andere nummers
Dank voor het luisterenquote:Op maandag 28 april 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Met dit deuntje nemen we afscheid voor vanavond.
We moeten vanavond nog wat dingen terugkijken op tv.
Dank voor de muziek. Ik miste wel de Deense koekjes.
Ongeveer tot 21:45 uur. Stuur maar via DM, dan kijk ik wat ik er nog mee kan. Ik beloof niks, maar kijken kan altijd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:37 schreef brother52 het volgende:
Hoe lang ga je nog door? Ik heb eventueel nog wel wat verzoekjes/suggesties.
Ik heb er nog een cd-single van. Ik geloof dit nummerquote:Op maandag 28 april 2025 20:46 schreef brother52 het volgende:
Ah ja, Saybia had je ook nog. Live ook best leuk voor ongeveer 5 liedjes. Dan is het voor mij wel klaar.
Geen idee. Ik heb gewoon op de titel gezocht en deze stond bovenaanquote:Op maandag 28 april 2025 20:49 schreef brother52 het volgende:
Dit is een heel andere versie dan ik ken.
Ze hebben wel meer liedjes opnieuw opgenomen/gemixt/geproduceerd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon op de titel gezocht en deze stond bovenaan
quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze band is voor mij compleet nieuw. Dank voor de suggestie, Brother52:Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame
Goedenavond, welkom. Ik heb het beste voor het laatst bewaard. Al met al nog een klein uurtje, denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef livelink het volgende:
Nou, ik ben er hoor. Met een bord eten voor mijn neus.
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dusquote:Op maandag 28 april 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom. Ik heb het beste voor het laatst bewaard. Al met al nog een klein uurtje, denk ik.
Altijd weer die damn chrystalsquote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dus(duurt maar iets van 11 minuten)
Ik vrees dat niet niet meer gaat passenquote:Op maandag 28 april 2025 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat The Damn Chrystals van Tim Christensen and the damn chrystals straks nog draaien dus(duurt maar iets van 11 minuten)
Zeker. Het stond vrij hoog in mijn jaarlijst afgelopen jaarquote:Op maandag 28 april 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
He, dit nummer ken ik. Die heb je vaker gedraaid.
Lol. Ik heb er nog eentje uit je lijstje geplukt. Ik heb zelf ook geen idee wat me te wachten staatquote:Op maandag 28 april 2025 21:03 schreef brother52 het volgende:
Je zou nog een liedje van Metallica kunnen doen en dat na een kwart afkappen
quote:Op maandag 28 april 2025 21:03 schreef brother52 het volgende:
Je zou nog een liedje van Metallica kunnen doen en dat na een kwart afkappen
Het zal sowieso geen zware metal zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lol. Ik heb er nog eentje uit je lijstje geplukt. Ik heb zelf ook geen idee wat me te wachten staat
quote:Ginger Ninja is een Deense band en is in Nederland bekend met het nummer Sunshine. Dit nummer gebruikte de NOS tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010 bij compilaties van het Nederlands Elftal; hierdoor werd het een grote hit in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |