SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een panda lach je iedereen uit, toch? Behalve de politieagent.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Krijg het warm van die TT
Ga maar eens de deur uit (zonder schort, met korte broek)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of je pakt je Schotse kilt van zolder....quote:Op maandag 28 april 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
Die doe ik alleen met bowlen aanquote:Op maandag 28 april 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je pakt je Schotse kilt van zolder....
Even nog voordat je gaat. Dit is niet toegestaan. Een lid van de Orde der Aanbiddingh van den Schort mag niet zonder schort het huis verlaten.quote:Op maandag 28 april 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
Dat je het even weet.![]()
als je zo doorgaat houden we geen kip meer over in het land!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als @Homijn dit plaatje ziet denk ik dat hij liever een hamster wasquote:Op maandag 28 april 2025 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
Spanje en Portugal nu:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik hou van kipquote:Op maandag 28 april 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je zo doorgaat houden we geen kip meer over in het land!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
slappe zooiquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticketUw ADH vitamine Worst
Oh, dan kom ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticket
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bij zulke gifjes ga ik wel wat twijfelen aan de meetquote:
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?quote:Op maandag 28 april 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij zulke gifjes ga ik wel wat twijfelen aan de meet![]()
![]()
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.quote:Op maandag 28 april 2025 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als @:homijn dit plaatje ziet denk ik dat hij liever een hamster was
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Alvast voorproeven in De Nachtquote:Op maandag 28 april 2025 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?Uw ADH vitamine Worst
En.. komen de konijnenweken?quote:Op maandag 28 april 2025 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.![]()
Jeetje en zo ver hoef jij nietquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticket![]()
Afgelopen zaterdag was wel Konijndagquote:Op maandag 28 april 2025 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.Uw ADH vitamine Worst
Oh ga jij naar de meet?quote:Op maandag 28 april 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was wel Konijndag![]()
![]()
Klopt. Het is zo'n beetje om de hoek. Maar ik vind het toch wel eng, wat als mario ineens met zijn kettingzaag langs komtquote:Op maandag 28 april 2025 17:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje en zo ver hoef jij niet![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Vorig jaar op zo'n dag;
De zomergarderobe van zolder gehaald.
Alleen mijn zonnebril paste nog![]()
O ja ff @:KissingBird mentionen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Haha ja, zodat ik op tijd weer weg benquote:Op maandag 28 april 2025 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit ziequote:Uw ADH vitamine Worst
Ze hadden er geen oren naar, zeiden zequote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vind dat die meet moet plaatsvinden in Echtquote:
Je bent gewoon die vent van je uiquote:Op maandag 28 april 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit zie![]()
echt nietquote:Op maandag 28 april 2025 17:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind dat die meet moet plaatsvinden in EchtUw ADH vitamine Worst
Echt Hemaquote:
Ik denk dat de meesten het wel snel doorhebben als kree voor jou gaat.quote:Op maandag 28 april 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit zie![]()
Als er nou een plaats was in NL met de naam Hema, dan had ik een winkel geopend genaamd Echtquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 28 april 2025 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het wel snel doorhebben als kree voor jou gaat.![]()
![]()
Als er nou een plaats was in NL met de naam Dolletjes, dan had ik een winkel geopend genaamd Echtquote:Op maandag 28 april 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als er nou een plaats was in NL met de naam Hema, dan had ik een winkel geopend genaamd Echt![]()
Oh, dan ga ik maar een nieuwe plan bedenkenquote:Op maandag 28 april 2025 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het wel snel doorhebben als kree voor jou gaat.Uw ADH vitamine Worst
Kloptquote:Op maandag 28 april 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie jou nu zo voor me
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Ik moet die dag bolken
Lunchend je tijd hier verdoen, zoals ik dat zo vaak doequote:Op maandag 28 april 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
Ga ik lunchen of mijn tijd hier verdoen. Lastige keuzeUw ADH vitamine Worst
Gewoon een zwerver van de straat plukken en 50 euro geven om bij de meet langs te gaan. Ik begreep dat @KillemWieft dat ook al doet.quote:Op maandag 28 april 2025 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik maar een nieuwe plan bedenken![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een zwerver van de straat plukken en 50 euro geven om bij de meet langs te gaan. Ik begreep dat @:killemwieft dat ook al doet.NIET ik wil killem nu juist wel graag echt meeten
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een zwerver van de straat plukken en 50 euro geven om bij de meet langs te gaan. Ik begreep dat @:killemwieft dat ook al doet.briljant idee
Ga ik morgen ook even regelen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
dan denkt iedereen dat ik een zwerver benquote:Op maandag 28 april 2025 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een zwerver van de straat plukken en 50 euro geven om bij de meet langs te gaan. Ik begreep dat @:killemwieft dat ook al doet.Uw ADH vitamine Worst
Dat doen we toch wel..quote:Op maandag 28 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan denkt iedereen dat ik een zwerver ben
Tot het tegendeel bewezen is .![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan denkt iedereen dat ik een zwerver ben![]()
Jij bent toch die man van je UI?![]()
![]()
Ja bolk gvd
Ik wordt die verkoudheid goed zat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vliegende schotel in de vorm van de hoed van een paddestoelquote:Uw ADH vitamine Worst
Expres al om 13.30 gedaanquote:Op maandag 28 april 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja hoor, de grasmaaiers worden weer gestart.![]()
Het is gedaan met de rust.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heen zo:
[ afbeelding ]
En terug:
[ afbeelding ]![]()
Met salto ook nog?![]()
![]()
Nu heb je dus kans dat ik wel kom gluren bij de meetquote:Op maandag 28 april 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit zie
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jij bent wel echt echt echt handig met de pcquote:Op maandag 28 april 2025 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heen zo:
[ afbeelding ]
En terug:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Schijnbaar bijna 30 graden?quote:Op maandag 28 april 2025 16:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Goed te doen vandaag ja.
Word Zaterdag schijnbaar bijna 30 Graden.
Hoe warm wordt het dan?![]()
![]()
Ik zelf niet zo.quote:Op maandag 28 april 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent wel echt echt echt handig met de pc![]()
Alle eer naar andere users die de UI en bewegende UI zo hebben gemaakt.![]()
![]()
Misschien had ik destijds wel iemand anders op je af gestuurdquote:Op maandag 28 april 2025 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu heb je dus kans dat ik wel kom gluren bij de meet
Uw ADH vitamine Worst
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 28 april 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien had ik destijds wel iemand anders op je af gestuurd![]()
27-28 geloof ikquote:Op maandag 28 april 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Schijnbaar bijna 30 graden?
Hoe warm wordt het dan?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook al heb je ze niet zelfgemaakt dan nog hetzelfde compliment, niet zo bescheidenquote:Op maandag 28 april 2025 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zelf niet zo.![]()
Alle eer naar andere users die de UI en bewegende UI zo hebben gemaakt.![]()
die heeft schakel gemaakt toch? ik heb die gif alleen maar versneld en vertraagdquote:Op maandag 28 april 2025 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zelf niet zo.![]()
Alle eer naar andere users die de UI en bewegende UI zo hebben gemaakt.Uw ADH vitamine Worst
Die is toch compleet gestopt met Fok?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee die post hier af en toequote:Op maandag 28 april 2025 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is toch compleet gestopt met Fok?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik vergeet het iedere keer weer.quote:Op maandag 28 april 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heeft schakel gemaakt toch? ik heb die gif alleen maar versneld en vertraagdIk heb van Flory_ de gewone UI. Die met salto had SBE gedaan dacht ik. En jij de vertraagde en versnelde.
En dan Schakel de gewone fietsende.
![]()
![]()
O echt? Ik dacht die is helemaal foetsiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Der kommer snart musik fra Danmark på Radio 49.
Klopt. Maar DTS heeft gewoon een warm plekje in het leven van @bondagequote:Op maandag 28 april 2025 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is toch compleet gestopt met Fok?![]()
Gelukkig heeft bondage geen warm plekje in het leven van DTS'ers
Voor je het weet, word je voor rollade aangezien
quote:Op maandag 28 april 2025 18:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar DTS heeft gewoon een warm plekje in het leven van @:bondage
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee, was er (eer-)gisteren nogquote:Op maandag 28 april 2025 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is toch compleet gestopt met Fok?![]()
![]()
Maar @bondage welquote:Op maandag 28 april 2025 18:45 schreef Homijn het volgende:
Gelukkig heeft bondage geen warm plekje in het leven van DTS'ers
* Homijn gaat jullie verlaten om in Deense sferen naar Radio 49 te luisteren
For evigt!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, maar ook Aqua, Toy-Box en zo... Ik heb uit betrouwbare bronnen dat het nogal een mixed bag wordt...MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik ben er even stil van
vanaf 97quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Komt af en toe ivm monitor nog even langs.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Even naar de Praxis geweest en van die beschermhoekjes gekocht, zodat als ik de volgende keer mijn harses weer stoot aan het keukenkastje, dat het geen snee wordt. VooruitregerenbolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe kreeg je dat voor elkaar eigelijk?quote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
Even naar de Praxis geweest en van die beschermhoekjes gekocht, zodat als ik de volgende keer mijn harses weer stoot aan het keukenkastje, dat het geen snee wordt. Vooruitregerenbolk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Proactief acterendquote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
Even naar de Praxis geweest en van die beschermhoekjes gekocht, zodat als ik de volgende keer mijn harses weer stoot aan het keukenkastje, dat het geen snee wordt. Vooruitregerenbolk
In het donker water willen drinken uit de kraan. Hebben twee wasbakken en de rij met kasten stopt precies in het midden hiervan. Dus ging vrij hard tegen een scherp randje aan met mijn voorhoofd.quote:Op maandag 28 april 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar eigelijk?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe ga je die beschermhoekjes op je hoofd installeren?quote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
Even naar de Praxis geweest en van die beschermhoekjes gekocht, zodat als ik de volgende keer mijn harses weer stoot aan het keukenkastje, dat het geen snee wordt. Vooruitregerenbolk![]()
Stoot vrij makkelijk ook mijn knie of teen tegen dingen. Gewoon beetje onhandig denk ik
En iedereen mij maar voor gek verklaren dat ik een powerbank van 41.000 mah wilde hebben
Zie de stroomstoring in Spanje. Ik had iig genoeg stroom gehad voor m'n telefoon om het een week of langer uit te houden als ik 'm niet zou gebruiken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die dingen voor kinderen bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2025 19:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik stoot mijn neus meestal in andermans zakenquote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Stoot vrij makkelijk ook mijn knie of teen tegen dingen. Gewoon beetje onhandig denk ik![]()
![]()
Dan kun je beter mijn suggestie nemen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:22 schreef DJMO het volgende:
En iedereen mij maar voor gek verklaren dat ik een powerbank van 41.000 mah wilde hebben
Zie de stroomstoring in Spanje. Ik had iig genoeg stroom gehad voor m'n telefoon om het een week of langer uit te houden als ik 'm niet zou gebruiken.
Ja, maar moeten de GSM zendmasten het ook doen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:22 schreef DJMO het volgende:
Zie de stroomstoring in Spanje. Ik had iig genoeg stroom gehad voor m'n telefoon om het een week of langer uit te houden als ik 'm niet zou gebruiken.How can I make this topic about me?![]()
Hahaha precies wat mijn dochter dacht en zei. Ik zei ik ga van die plastic rubber dingen halen zodat ik de volgende keer mijn hoofd niet meer zeer doe. Zit nu op een leeftijd dat ik bij haar niet weet of het onwetendheid of sarcasme isquote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe ga je die beschermhoekjes op je hoofd installeren?
Die zitten indd weken zonder stroomquote:Op maandag 28 april 2025 19:22 schreef DJMO het volgende:
Zie de stroomstoring in Spanje. Ik had iig genoeg stroom gehad voor m'n telefoon om het een week of langer uit te houden als ik 'm niet zou gebruiken.
Een puber? Dat is vast sarcasmequote:Op maandag 28 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha precies wat mijn dochter dacht en zei. Ik zei ik ga van die plastic rubber dingen halen zodat ik de volgende keer mijn hoofd niet meer zeer doe. Zit nu op een leeftijd dat ik bij haar niet weet of het onwetendheid of sarcasme is
@MizzezAmy zal beweren dat het onwetendheid is in mijn gevalquote:Op maandag 28 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha precies wat mijn dochter dacht en zei. Ik zei ik ga van die plastic rubber dingen halen zodat ik de volgende keer mijn hoofd niet meer zeer doe. Zit nu op een leeftijd dat ik bij haar niet weet of het onwetendheid of sarcasme is![]()
Pijnlijk welquote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In het donker water willen drinken uit de kraan. Hebben twee wasbakken en de rij met kasten stopt precies in het midden hiervan. Dus ging vrij hard tegen een scherp randje aan met mijn voorhoofd.
Om je niet te kwetsen, denk ik.quote:Op maandag 28 april 2025 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy zal beweren dat het onwetendheid is in mijn geval
True, maar zodra die weer online komen kan ik bellen / internetten. Iemand met een lege telefoon niet.quote:Op maandag 28 april 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar moeten de GSM zendmasten het ook doen.
Er zit trouwens ook een flinke zaklamp in die powerbank benevens een kompas. Dus in alle opzichten ben ik iig voorzien voor die eerste drie dagen (qua stroom)Ik heb er één en ik ben er trots op
Je weet maar nooit hoeveel er kapot is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ga dat hoekje er maar ff opplakken. Voor je het weet stoot ik weer mijn hoofd aan de zelfde steen keukenkastjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja maar een ander beantwoordt nog steeds je appje of belletje niet omdat die een lege telefoon heeft.How can I make this topic about me?![]()
Herstellen stroomstoring Spanje en Portugal kan nog week duren: https://www.rtl.nl/nieuws(...)al-uur-elektriciteitquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Had dat liever, want dan loop je niet enkele weken met een korts bij je slaapquote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Pijnlijker is als hij de wc en wasbak door elkaar haalt in het donker
Zelfs in het donker herken je het verschil welquote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Pijnlijker is als hij de wc en wasbak door elkaar haalt in het donker
Of heb jij dat zelf een keer gehad?
Even een domme vraag: waarom deed je het licht niet even aan?quote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had dat liever, want dan loop je niet enkele weken met een korts bij je slaapHow can I make this topic about me?![]()
Zolang ik dan maar kan Netflixen.quote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar een ander beantwoordt nog steeds je appje of belletje niet omdat die een lege telefoon heeft.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh een week maarquote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Herstellen stroomstoring Spanje en Portugal kan nog week duren: https://www.rtl.nl/nieuws(...)al-uur-elektriciteit
Een ex van me zag 's nachts de meterkast aan voor het toilet.quote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfs in het donker herken je het verschil wel
Of heb jij dat zelf een keer gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 28 april 2025 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een ex van me zag 's nachts de meterkast aan voor het toilet.oepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet je idd nietquote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoeveel er kapot is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Omdat je dan nog wakkerder wordt. Als ik 's nachts naar de wc moet, dan laat ik het licht ook uit. Ik ga wel zitten, anders wordt het zo'n vieze boelquote:Op maandag 28 april 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een domme vraag: waarom deed je het licht niet even aan?![]()
![]()
Omdat ik graag Mission impossible speel in de late uurtjes (moet ook van die lasers omzeilen onderweg naar de keuken)quote:Op maandag 28 april 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een domme vraag: waarom deed je het licht niet even aan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[..]
Een ex van me zag 's nachts de meterkast aan voor het toilet.Tja dan doe je de eerste deur open die je ziet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in huis gaat overal het licht vanzelf aan en uit waar ik loop (smart home).How can I make this topic about me?![]()
[..]
Een ex van me zag 's nachts de meterkast aan voor het toilet.Dan zouden bij me wel de stoppen doorslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gelukkig maken we ons in Nederland druk om de echt belangrijke dingen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)stereotyperend-ophefOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is wel handig.quote:Op maandag 28 april 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier in huis gaat overal het licht vanzelf aan en uit waar ik loop (smart home, met motion sensors).
Ik doe het licht in de badkamer wel aan alleen niet alle verlichting
Ik ben toch niet de enige die snachts niet naar de wc hoeft?
Ja waar mensen zich al niet stuk om maken man o manquote:Op maandag 28 april 2025 19:30 schreef aeque het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)stereotyperend-ophef
Denk het welquote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
Ik ben toch niet de enige die snachts niet naar de wc hoeft?ik moet ook vaak plassen snachts
![]()
Zijn er vast meer. Gelukkig hoef ik er maar 1 keer uit en soms ook helemaal niet..quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
Misschien welquote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
Niet alleen in jouw geval!quote:Op maandag 28 april 2025 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy zal beweren dat het onwetendheid is in mijn geval
Heb sarcasme toch nooit door
Zonder te klikken... Kruidvat moederdag reclame?quote:Op maandag 28 april 2025 19:30 schreef aeque het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)stereotyperend-ophefIk heb er één en ik ben er trots op
Ja. Dat we niet meer in 1953 leven enzo.quote:Op maandag 28 april 2025 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder te klikken... Kruidvat moederdag reclame?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder te klikken... Kruidvat moederdag reclame?
Ik ook niet!quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
Of naja bijna nooitI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meestal combineer ik zo'n nachtelijke onderbreking met het plaatsen van een bolk.quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dat we niet meer in 1953 leven enzo.Ik had 'm voorbj zien komen 3n dacht bij mezelf... Ik goeie actie kruidvat! Er zijn nu ook nog steeds eenmaal vrouwen die welgraag thuis zijn en voor hun man, kinderen en het huishouden willen zorgen. En die doelgroep word straal vergeten door de vrouwenrechten terroristen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig nog iemand. Ik voelde me al raar.quote:
Oh is je pener niet zo lang dat als je staat het topje al in de wc pot hangt?quote:Op maandag 28 april 2025 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je dan nog wakkerder wordt. Als ik 's nachts naar de wc moet, dan laat ik het licht ook uit. Ik ga wel zitten, anders wordt het zo'n vieze boel![]()
Haha en als je dan een stijve krijgt, val je flauw, omdat al het bloed wegtrekt uit de rest van je lichaam
Oh sorry,ik ga mn mond met zeep spoelen en weer praten over zedige zaken
Ja, ik vind hier ook wat van. Gezeik om niks.quote:Op maandag 28 april 2025 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik had 'm voorbj zien komen 3n dacht bij mezelf... Ik goeie actie kruidvat! Er zijn nu ook nog steeds eenmaal vrouwen die welgraag thuis zijn en voor hun man, kinderen en het huishouden willen zorgen. En die doelgroep word straal vergeten door de vrouwenrechten terroristen.How can I make this topic about me?![]()
Ik dacht eigenlijk alleen maar: beetje gek cadeau wel meestel is het toch een luchtje ofzo.quote:Op maandag 28 april 2025 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik had 'm voorbj zien komen 3n dacht bij mezelf... Ik goeie actie kruidvat! Er zijn nu ook nog steeds eenmaal vrouwen die welgraag thuis zijn en voor hun man, kinderen en het huishouden willen zorgen. En die doelgroep word straal vergeten door de vrouwenrechten terroristen.
Niet dat half feministisch Nederland van verbazing stijl achterover zou slaan.
Heerlijk dit sarcasme deze onwetendheidquote:Op maandag 28 april 2025 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alleen in jouw geval!
Heb sarcasme toch nooit door![]()
![]()
Dotteke ben jij dat?quote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is je pener niet zo lang dat als je staat het topje al in de wc pot hangt?![]()
Haha en als je dan een stijve krijgt, val je flauw, omdat al het bloed wegtrekt uit de rest van je lichaam
Ik heb gewoon lange benenquote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh is je pener niet zo lang dat als je staat het topje al in de wc pot hangt?![]()
![]()
![]()
Kennelijk ben ik feministisch want ik vind wasmiddel ook een belachelijk kado.quote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk alleen maar: beetje gek cadeau wel meestel is het toch een luchtje ofzo.
Niet dat half feministisch Nederland van verbazing stijl achterover zou slaan.![]()
Oversekst.quote:Op maandag 28 april 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoef snachts niet naar de wc om te plassenquote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef aeque het volgende:
Ik ben toch niet de enige die snachts niet naar de wc hoeft?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eens. Dat is geen kado.quote:Op maandag 28 april 2025 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik feministisch want ik vind wasmiddel ook een belachelijk kado.How can I make this topic about me?![]()
Man bijt hond vraagt zich af: waar gaat u ‘s snachts heen als u niet hoeft te plassenquote:Op maandag 28 april 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoef snachts niet naar de wc om te plassen![]()
Zo mijn andere ui weer, misschien ben ik dan wel zichtbaar
Het is als moederdagcadeau ook raar. Maar ik ga niet gelijk naar de conclusie dat Kruidvat het doet om vrouwen zo neer te zetten en terug naar 1953 wilt.quote:Op maandag 28 april 2025 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik feministisch want ik vind wasmiddel ook een belachelijk kado.
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is als moederdagcadeau ook raar. Maar ik ga niet gelijk naar de conclusie dat Kruidvat het doet om vrouwen zo neer te zetten en terug naar 1953 wilt.![]()
Ik vond die UI van daarnet leuk.quote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef Lovely het volgende:
Zo mijn andere weer, misschien ben ik dan wel zichtbaar
Maar jij bent altijd zichtbaar, voor mij dan. Want ik kijk altijd naar de username en eigenlijk nooit naar de UI.How can I make this topic about me?![]()
Weet iemand waar @Lovely is gebleven?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie 😳quote:Op maandag 28 april 2025 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dankje, zullen we dan nu gaan trouwen?How can I make this topic about me?![]()
Ik zie je!quote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef Lovely het volgende:
Zo mijn andere ui weer, misschien ben ik dan wel zichtbaar
Oh toch welquote:Op maandag 28 april 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond die UI van daarnet leuk.
Maar jij bent altijd zichtbaar, voor mij dan. Want ik kijk altijd naar de username en eigenlijk nooit naar de UI.Hij is ook leuk, maar deze of die andere grijze ui zijn toch meer mij
Dan las je mijn post dus niet goed en doelde ik niet op jou met feministen.quote:
Blijkbaar heeft snap een down syndroom filterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wanneer hierbinnen maar 15.quote:
Huh echt?quote:Op maandag 28 april 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Blijkbaar heeft snap een down syndroom filter
Ja, ik las net ergens dat mensen daar massaal kwaad over zijn. Heb zelf geen snap dus kan het niet bekijken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het wel, zal eens ff checkenquote:Op maandag 28 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik las net ergens dat mensen daar massaal kwaad over zijn. Heb zelf geen snap dus kan het niet bekijken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat dus. Hier buiten ook nog 20.quote:
Heb je al drie keer gekielhaald dat voelde je he?quote:Op maandag 28 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan las je mijn post dus niet goed en doelde ik niet op jou met feministen.![]()
![]()
Er zou een meisje doen alsof ze down heeft.quote:
TriestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was dat die koele lucht ineens?quote:Op maandag 28 april 2025 19:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je al drie keer gekielhaald dat voelde je he?
Kan ik hier toch niet zo openbaar zeggen.quote:
Warmer buiten dan hier en binnen koelerquote:Op maandag 28 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het 17.2, binnen 19.6
Tijd om te gaan samenwonen met GG dus.quote:Op maandag 28 april 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Warmer buiten dan hier en binnen koeler
Warm nog wel, koelt het nog wel meer af in de nacht?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is idd triest diep triest dat iemand dat doetquote:Op maandag 28 april 2025 19:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zou een meisje doen alsof ze down heeft.
Triest
Zou hij dat wel willen?quote:Op maandag 28 april 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijd om te gaan samenwonen met GG dus.
Maar dat gaat niet lang goed, ik houd van warmte...quote:Op maandag 28 april 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijd om te gaan samenwonen met GG dus.How can I make this topic about me?![]()
Die is op anoniem gegaanquote:Op maandag 28 april 2025 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar is jouw fokvriendje eigenlijk?![]()
Ik ook in huis in de winter..quote:Op maandag 28 april 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet lang goed, ik houd van warmte...
Jazeker, prima weer daarvoor, die zit alweer netjes in zn tasjequote:Op maandag 28 april 2025 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woeii![]()
![]()
Was het nog gelukt met de tent drogen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jammer..quote:Op maandag 28 april 2025 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Al meer dan een maand geleden denk ik![]()
Ja helemaal als er ook nog wind isquote:Op maandag 28 april 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, prima weer daarvoor, die zit alweer netjes in zn tasje
Ga je morgen in het wit?quote:Op maandag 28 april 2025 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn witte jurk maar even in de was gesmeten voor morgenhij was al niet meer echt wit
Ik hou nooit zo van witte kleding, ben veel te goed in vlekken maken
Via WhatsApp af en toequote:Op maandag 28 april 2025 19:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je mail of app contact met hem dan?
Van aardappel? Jawelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vandaag ook al. Maar de jurk is niet helemaal wit. Wit met grote roze en rode bloemen. Alleen ik ben dus ook niet zo goed met witquote:Op maandag 28 april 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je morgen in het wit?
Ik hou nooit zo van witte kleding, ben veel te goed in vlekken maken![]()
![]()
Wil je hem zeggen dat ik hoop dat hij happy is/wordt en dat ik het jammer vind dat hij vertrokken is. Wens hem alle gelukquote:![]()
Ja ik vind het jammerquote:Op maandag 28 april 2025 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh , maar daar hadden we het ook over..
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ik heb wel een beeld van de jurk dan. Jij was ook van de topvintage jurken toch?quote:Op maandag 28 april 2025 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
vandaag ook al. Maar de jurk is niet helemaal wit. Wit met grote roze en rode bloemen. Alleen ik ben dus ook niet zo goed met wit
Maar op een jurk met print vallen de vlekken toch weer iets minder op
Hij is wel happy voor zover ik weet.. alleen was die klaar met dts/fokquote:Op maandag 28 april 2025 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil je hem zeggen dat ik hoop dat hij happy is/wordt en dat ik het jammer vind dat hij vertrokken is. Wens hem alle geluk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is ook jammer (wie weet komt ie wel weer terug)quote:
Ja klopt, maar morgen zit ik op kantoor dan kan ik niet smoezelig zijnquote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een beeld van de jurk dan. Jij was ook van de topvintage jurken toch?
Maar op een jurk met print vallen de vlekken toch weer iets minder op![]()
![]()
Die keuze heeft hij ongetwijfeld weloverwogen gemaakt.quote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij is wel happy voor zover ik weet.. alleen was die klaar met dts/fok![]()
Hoor de stem erbijquote:Op maandag 28 april 2025 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Man bijt hond vraagt zich af: waar gaat u ‘s snachts heen als u niet hoeft te plassen
Dat is ook weer zo, beetje goed indruk makenquote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar morgen zit ik op kantoor dan kan ik niet smoezelig zijnIk moet morgen ook weer naar kantoor. Gelukkig staat de airco altijd goed hoog, zodat een lange broek en trui ook gewoon kan
Yes..quote:Op maandag 28 april 2025 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die keuze heeft hij ongetwijfeld weloverwogen gemaakt.
Vanaf nu voor mij op fok deze stemquote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele andere stem
Nu stel ik me jou ook voor met de man bijt hond stemquote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele andere stem
quote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, beetje goed indruk makenIk moet morgen ook weer naar kantoor. Gelukkig staat de airco altijd goed hoog, zodat een lange broek en trui ook gewoon kan
daar waar ik uitpak op een kantoordag ga jij voor ingetogen
![]()
Op kantoor een t-shirt, want armen vrij voor tijdens het tafelvoetballen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb een vrij hoge stemquote:Op maandag 28 april 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanaf nu voor mij op fok deze stem![]()
![]()
Ja, niets al te opvallendsquote:Op maandag 28 april 2025 20:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]daar waar ik uitpak op een kantoordag ga jij voor ingetogen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: