SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een panda lach je iedereen uit, toch? Behalve de politieagent.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Krijg het warm van die TT
Ga maar eens de deur uit (zonder schort, met korte broek)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of je pakt je Schotse kilt van zolder....quote:Op maandag 28 april 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Die doe ik alleen met bowlen aanquote:Op maandag 28 april 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je pakt je Schotse kilt van zolder....
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even nog voordat je gaat. Dit is niet toegestaan. Een lid van de Orde der Aanbiddingh van den Schort mag niet zonder schort het huis verlaten.quote:Op maandag 28 april 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
Dat je het even weet.![]()
als je zo doorgaat houden we geen kip meer over in het land!quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als @Homijn dit plaatje ziet denk ik dat hij liever een hamster wasquote:Op maandag 28 april 2025 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
Spanje en Portugal nu:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik hou van kipquote:Op maandag 28 april 2025 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je zo doorgaat houden we geen kip meer over in het land!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
slappe zooiquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticketUw ADH vitamine Worst
Oh, dan kom ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticket
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bij zulke gifjes ga ik wel wat twijfelen aan de meetquote:
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?quote:Op maandag 28 april 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij zulke gifjes ga ik wel wat twijfelen aan de meet![]()
![]()
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.quote:Op maandag 28 april 2025 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als @:homijn dit plaatje ziet denk ik dat hij liever een hamster was
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Alvast voorproeven in De Nachtquote:Op maandag 28 april 2025 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?Uw ADH vitamine Worst
En.. komen de konijnenweken?quote:Op maandag 28 april 2025 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.![]()
Jeetje en zo ver hoef jij nietquote:Op maandag 28 april 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik ook niet
* devzero cancelt zijn vliegticket![]()
Afgelopen zaterdag was wel Konijndagquote:Op maandag 28 april 2025 17:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn egoïstische beesten. Ik was laatst in de supermarkt: alle schappen driekwart leeg. Bleek dat ze weer waren wezen hamsteren.
Ik heb gevraagd of er ook een keer Konijnenweken komen, bijvoorbeeld met wortels in de aanbieding.Uw ADH vitamine Worst
Oh ga jij naar de meet?quote:Op maandag 28 april 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was wel Konijndag![]()
![]()
Klopt. Het is zo'n beetje om de hoek. Maar ik vind het toch wel eng, wat als mario ineens met zijn kettingzaag langs komtquote:Op maandag 28 april 2025 17:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje en zo ver hoef jij niet![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Vorig jaar op zo'n dag;
De zomergarderobe van zolder gehaald.
Alleen mijn zonnebril paste nog![]()
O ja ff @:KissingBird mentionen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Haha ja, zodat ik op tijd weer weg benquote:Op maandag 28 april 2025 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Twijfelen of je niet al eerder richting Tilburg gaat?
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit ziequote:Uw ADH vitamine Worst
Ze hadden er geen oren naar, zeiden zequote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vind dat die meet moet plaatsvinden in Echtquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Je bent gewoon die vent van je uiquote:Op maandag 28 april 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik thuisblijf en ik iemand anders erop stuur, jullie weten toch niet hoe ik eruit zie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: