abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 17:10:39 #251
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217501042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Omdat het je te veel laat nadenken over acties en consequenties.
Ja dat zal het zijn.
pi_217501045
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja dat zal het zijn.
Ik weet dat het een te moeilijke doordenker is voor simpele mensen.
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 17:11:45 #253
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217501046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Omdat het je te veel laat nadenken over acties en consequenties.
Anders verwoord: jouw post heeft een hoog "ze liep zelf in een kort rokje" gehalte.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  woensdag 30 april 2025 @ 17:13:42 #254
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217501060
Wat is dat toch dat mannen elkaar de hand boven het hoofd houden tot het iemand met een andere afkomst blijkt te zijn. Echt om te kotsen
  Spellchecker woensdag 30 april 2025 @ 17:14:02 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217501061
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 21:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen wat de italianen over NLers vertellen.

In het zuiden van Europa drinken ze vaak, maar niet veel. Dus één goed glas lokale wijn bij de lunch. En een liter water. En één bij het avondeten. Ook met water. En daarna misschien nog een.

In Scandinavië drinken ze niet vaak, maar als ze drinken, wel veel.

En Nederlanders zitten er tussen in. Aan de verkeerde kant van deze weegschaal.

Wij drinken vaak en dan ook nog standaard veel. Vaak te veel. Binge drinkers vinden ze ons.
We stoppen niet bij 1 glas en drinken sws niet ook een karaf water etc.

En eerlijk: ik herken dat wel. Dus ik ben zelf überhaupt gestopt met het drinken van alcohol bij de lunch daar. Want ik lag voor pampers de hele middag. En savonds is er weer wijn.

1 glas is geen glas, lijkt het Adagio te zijn voor 'noorderlingen'.
B:)B
pi_217501421
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef Solispolar het volgende:

'wel eens, af en toe, soms'.

Als een vrouw dronken is moet je misschien gewoon niet je pielemans erin steken?
Of zij moet zijn pielemans er niet in stoppen als hij dronken is?

quote:
Even los van het feit dat het compleet geschift is dat je dit op straat doet (waar dus ook kleine kinderen lopen).
Geldt dat ook voor vrouwen?

quote:
Al die mensen die hier verkrachting gaan bagatelliseren omdat er 'soms ook wel eens een man onterecht van verkrachting wordt verdacht' :') Hierboven al zo'n gast die er graag nog even een filmpje van wil zien.
Het bagatelliseren gebeurt juist door de normvervaging, een dronken vrouw is nou ook al verkrachting. Ik vind verkrachting afschuwelijk, ik vind dronken mensen die onverschillig slechte seks hebben waar ze zich de volgende dag vies van voelen droevig, maar niet iets waar het strafrecht zich mee zou moeten bemoeien of effectief een positieve rol in zou kunnen spelen.

Dus als ze bewusteloos was mag die knakker van mij 7 jaar de bak in, als ze niet bewusteloos was of vergelijkbaar wilsonbekwaam dan hoeft hij slechts een boete voor schennis van de eerbaarheid af te tikken, net als zij. Maar een vrouw die gewoon dronken is kan nog steeds prima nee zeggen en vooral heel enthousiast ja zeggen, ook tegen dingen waar ze later spijt van krijgt. Het is niet de plicht van de man om hulpeloze vrouwtjes te beschermen tegen hun eigen keuzes. Ik doe dat wel, ik heb dat ook meermaals gedaan, maar niet omdat ik geen seks zou mogen hebben met een dronken vrouw die duidelijk laat blijken seks te willen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 30 april 2025 @ 18:37:22 #257
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217501735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar in het omgekeerde geval dat een dronken persoon iemand doodrijdt, dan schreeuwt iedereen moord en brand als er door de rechter rekening wordt gehouden met het feit dat die dronken was en dus niet volledig verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn acties.
Dat heeft te maken met bewust/onbewust. Dronken is bij gelijke gevallen met auto-ongelukken juist eerder verzwarend.
pi_217501750
In de periode dat ik veel drugs gebruikte ook wel eens dames gehad die mee gebruikte en zich half gingen uitkleden etc, ja en soms waren dat best mooie vrouwen die me prikkelde maar er blokkeert dan iets in me wat zegt nee, we zijn onder invloed, dat hoort niet en ik heb de dames gevraagd hoe het ging en of ze door hadden dat ze er half bloot bij zaten, soms deden ze dan hun kleding aan en sommige bleven gewoon zo zitten maar er seks mee hebben of zelfs betasten nee, ik vind dat gewoon niet kunnen, de dames in kwestie weten amper wat ze doen en dan kun je zeggen ja dan moeten ze maar niet gebruiken maar dat vind ik echt te goedkoop
pi_217502853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:39 schreef Cupfighter het volgende:
In de periode dat ik veel drugs gebruikte ook wel eens dames gehad die mee gebruikte en zich half gingen uitkleden etc, ja en soms waren dat best mooie vrouwen die me prikkelde maar er blokkeert dan iets in me wat zegt nee, we zijn onder invloed, dat hoort niet en ik heb de dames gevraagd hoe het ging en of ze door hadden dat ze er half bloot bij zaten, soms deden ze dan hun kleding aan en sommige bleven gewoon zo zitten maar er seks mee hebben of zelfs betasten nee, ik vind dat gewoon niet kunnen, de dames in kwestie weten amper wat ze doen en dan kun je zeggen ja dan moeten ze maar niet gebruiken maar dat vind ik echt te goedkoop
Als die vrouw in dezelfde staat is als jij en graag een stapje verder gaat, raar om dan eigenlijk wat anders aan te nemen? Niet? Maar goed dat ben ik dan.

Tis een beetje een assumptie dat vrouwen geen seks willen en slachtoffer zijn, ik vind dat wel een beetje anti-feminisme.

Jij bent helder genoeg om dit soort gedachten te hebben op zo een moment, hoezo heeft zij die verantwoording niet over haarzelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217502958
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als die vrouw in dezelfde staat is als jij en graag een stapje verder gaat, raar om dan eigenlijk wat anders aan te nemen? Niet? Maar goed dat ben ik dan.

Tis een beetje een assumptie dat vrouwen geen seks willen en slachtoffer zijn, ik vind dat wel een beetje anti-feminisme.

Jij bent helder genoeg om dit soort gedachten te hebben op zo een moment, hoezo heeft zij die verantwoording niet over haarzelf?
We zijn in dit geval beide onder invloed ,op drugs reageert iedereen anders, als in normale omstandigheden een dame zich gaat uitkleden in mijn huis ga ik er vanuit dat ze wel meer wilt, met drugs is dat gewoon heel lastig te peilen ,

Dat is ze ook maar ik kan lastig inschatten hoe helder ze nog is, en dan vind ik dat ik de verantwoording moet nemen
pi_217503220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 21:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
We zijn in dit geval beide onder invloed ,op drugs reageert iedereen anders, als in normale omstandigheden een dame zich gaat uitkleden in mijn huis ga ik er vanuit dat ze wel meer wilt, met drugs is dat gewoon heel lastig te peilen ,

Dat is ze ook maar ik kan lastig inschatten hoe helder ze nog is, en dan vind ik dat ik de verantwoording moet nemen
Ik vind het onverantwoord om een wulpse dame, de moeder van je toekomstige kroost, af te wijzen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217503496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het onverantwoord om een wulpse dame, de moeder van je toekomstige kroost, af te wijzen.
Tja ik vraag me af of het verantwoord is om iemand die hard drugs gebruikt zwanger te maken, die dan ook nog een hard drugs gebruikende vader zou krijgen
pi_217503596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja ik vraag me af of het verantwoord is om iemand die hard drugs gebruikt zwanger te maken, die dan ook nog een hard drugs gebruikende vader zou krijgen
Geniet maar gebruik met mate.
pi_217503788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geniet maar gebruik met mate.
Waarom zou je uberhaupt harddrugs gebruiken.
pi_217503938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 22:33 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Waarom zou je uberhaupt harddrugs gebruiken.
Om van te genieten.

Jij drinkt nooit?
pi_217504110
Opvallend dat het vrouwen waren die ingrepen en de mogelijke verkrachter er af schopten.

Mannen staan erbij en kijken er naar? Vinden het wel tof ofzo, hebben geen mening, of vinden dit een kwestie van 'nice'?
  woensdag 30 april 2025 @ 23:39:56 #267
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217504305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:40 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Jongeren begrijpen dit vaak niet. Je kunt mannen ook leren om dronken vrouwen niet aan te raken
Het maakt natuurlijk pas echt verschil als je het combineert met een alcoholverbod voor vrouwen
pi_217504449
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:39 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het maakt natuurlijk pas echt verschil als je het combineert met een alcoholverbod voor vrouwen
Of gewoon een verbod op mannen waar vrouwen zijn
pi_217504457
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:39 schreef the-eye het volgende:

[..]
En meteen een hoofddoekje om. Want stel dat je er anders niet vanaf zou kunnen blijven.
Of misschien kan ze sws beter niet naar buiten gaan, zonder haar man of broer.
pi_217504458
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:22 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Nee. Vrouwen moeten beperkt worden in hun vrijheid omdat sommige gefrustreerde mannen daar niet mee om kunnen gaan.
pi_217504473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:26 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Nee. Vrouwen moeten beperkt worden in hun vrijheid omdat sommige gefrustreerde mannen daar niet mee om kunnen gaan.
I agree. Misschien mannen helemaal elimineren. Lost alles op
  donderdag 1 mei 2025 @ 00:38:45 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217504504
:') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217504512
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:31 schreef Servieskast het volgende:

[..]
I agree. Misschien mannen helemaal elimineren. Lost alles op
Juist.
Bizar topic dit.
  donderdag 1 mei 2025 @ 07:05:41 #274
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217504997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 00:22 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dat lijkt me een beetje onzin. We hebben het hier niet over een probleem wat mannen betreft of je moet hier gaan beweren dat er met elke man, altijd kans op een vorm van grensoverschrijdend gedrag is, m.a.w. elke man is een wandelende tijdbom.Het lijkt me niet dat je dat bedoelt
pi_217505167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Of zij moet zijn pielemans er niet in stoppen als hij dronken is?
[..]
Geldt dat ook voor vrouwen?
[..]
Het bagatelliseren gebeurt juist door de normvervaging, een dronken vrouw is nou ook al verkrachting. Ik vind verkrachting afschuwelijk, ik vind dronken mensen die onverschillig slechte seks hebben waar ze zich de volgende dag vies van voelen droevig, maar niet iets waar het strafrecht zich mee zou moeten bemoeien of effectief een positieve rol in zou kunnen spelen.

Dus als ze bewusteloos was mag die knakker van mij 7 jaar de bak in, als ze niet bewusteloos was of vergelijkbaar wilsonbekwaam dan hoeft hij slechts een boete voor schennis van de eerbaarheid af te tikken, net als zij. Maar een vrouw die gewoon dronken is kan nog steeds prima nee zeggen en vooral heel enthousiast ja zeggen, ook tegen dingen waar ze later spijt van krijgt. Het is niet de plicht van de man om hulpeloze vrouwtjes te beschermen tegen hun eigen keuzes. Ik doe dat wel, ik heb dat ook meermaals gedaan, maar niet omdat ik geen seks zou mogen hebben met een dronken vrouw die duidelijk laat blijken seks te willen.
Er zijn heel veel dingen waar je prima op in kunt gaan, maar soms zie je zoveel onzin in een paar zinnen gepropt worden dat er maar 1 ding rest: :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')