abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 13:14:47 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217499312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Uhu :') Jij loopt hier dat wijf te verdedigen terwijl je er net zo goed niet bij was.
Doe ff normaal man.
pi_217499340
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We hebben het over DIE situatie en DIE man en DIE vrouw, en niet DE man en DE vrouw.
Waarom voelen mannen zich op hun pik getrapt als er wat van DIE man wordt gevonden, en voelen ze zich aangesproken als totale mannelijke bevolking?
Ik vind het sowieso droevig, en dus die man ook, wat er ook precies gebeurd is.

quote:
Je blijft gewoon met je poten van elkaar af, ook als je dronken bent.
Nee, dat is dus het idiote. Mensen zitten vrijwillig met hun poten aan elkaar, ook dronken en ook vrouwen en ook dronken vrouwen zijn in staat tot vrijwilligheid. Natuurlijk moet die kerel de gevangenis in als zij bewusteloos was en hij erop is gekropen, en dan graag langer dan 20 maanden. Maar dat het zo is gebeurd is aanname vanuit het rare idee dat dronken vrouwen hulpeloze wezentjes zijn die nooit seks willen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:03 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die na matige seks een aangifte van verkrachting doen. Een valse aangifte en dan ook nog van zo’n ernstig feit ga je echt niet doen omdat de seks wat tegenviel. Debiel om dat te suggereren.
De seks wat tegenviel? Als je met je dronken harsens bij de verkeerde in bed bent gedoken kun je je daar behoorlijk slecht en vies van voelen. Gebruikt ook, als je het idee had dat hij je echt heel leuk vond terwijl hij de volgende ochtend alle interesse kwijt is.

We zien het gebeuren, valse aangiftes die tot veroordeling leiden, en dan duiken er beelden op, geen of nauwelijks straf voor de aangeefster. We zien ook dat vrouwen die zich niet meer kunnen herinneren wat er gebeurd is de man toch maar van verkrachting beschuldigen ook al was die net zo dronken. Dan zeg ik ho even, wat was de rol van de vrouw precies, dat moeten we weten voordat we de man zomaar van zeer ernstige dingen beschuldigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 30 april 2025 @ 13:21:18 #228
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217499380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Nee, dat is dus het idiote. Mensen zitten vrijwillig met hun poten aan elkaar, ook dronken en ook vrouwen en ook dronken vrouwen zijn in staat tot vrijwilligheid. Natuurlijk moet die kerel de gevangenis in als zij bewusteloos was en hij erop is gekropen, en dan graag langer dan 20 maanden. Maar dat het zo is gebeurd is aanname vanuit het rare idee dat dronken vrouwen hulpeloze wezentjes zijn die nooit seks willen.
[..]
De seks wat tegenviel? Als je met je dronken harsens bij de verkeerde in bed bent gedoken kun je je daar behoorlijk slecht en vies van voelen. Gebruikt ook, als je het idee had dat hij je echt heel leuk vond terwijl hij de volgende ochtend alle interesse kwijt is.

We zien het gebeuren, valse aangiftes die tot veroordeling leiden, en dan duiken er beelden op, geen of nauwelijks straf voor de aangeefster. We zien ook dat vrouwen die zich niet meer kunnen herinneren wat er gebeurd is de man toch maar van verkrachting beschuldigen ook al was die net zo dronken. Dan zeg ik ho even, wat was de rol van de vrouw precies, dat moeten we weten voordat we de man zomaar van zeer ernstige dingen beschuldigen.
Het gebeurt beide en het maakt het sowieso lastig. Verkrachters worden soms laag gestraft en valse aangiftsters ook terwijl ze allebei iemands leven verwoesten.

Ik denk overigens wel dat er meer wordt verkracht dan dat er valse aangiftes worden gedaan.

Hier is "gelukkig" beeldmateriaal wat het misschien makkelijker maakt een oordeel te vellen voor de politie / justitie.
  woensdag 30 april 2025 @ 13:48:42 #229
37887 Dauthi
Progressive
pi_217499561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is zo aandoenlijk, alles in Nederland is boers voor mensen uit landen die wat groter zijn dan een postzegel. Sterker nog, Amsterdam wordt geroemd omdat het als zodanig aandoet. Een tering groot dorp, wat het ook is.

Het is er ook smerig en de mensen zijn al helemaal kut.
Veel van de inwoners komt uit de provincie en zo gauw ze in Amsterdam aan komen beginnen ze uit de hoogte doen :')
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 30 april 2025 @ 13:52:32 #230
37887 Dauthi
Progressive
pi_217499591
https://www.parool.nl/ams(...)htoffer-af~b8939de3/

https://www.geenstijl.nl/(...)r-is-nog-een-filmpje

quote:
Te zien is hoe enkele vrouwen tussen de geparkeerde auto’s op de Keizersgracht de man roepen weg te gaan. Ze vragen omstanders de politie te bellen, terwijl ze schoppende bewegingen naar de man maken. Die steekt zijn hand uit en probeert een van de vrouwen van zich af te weren. De beelden werden op Snapchat gedeeld.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_217499642
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Boer gespot
Geen boer, maar wel uit de provincie. Amsterdam, zou er nog niet dood gevonden willen worden :r
pi_217499652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk inderdaad dat half Nederland naar Amsterdam gaat op Koningsdag/Koninginnedag.
Terwijl er toch in zo,n beetje iedere onbeduidende plaats volop festiviteiten en bier aanwezig is.
Kuddegedrag hé. Iedereen springt in de sloot, dan kun je niet achterblijven natuurlijk!
pi_217499832
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
[..]

Het gebeurt nog altijd vaker dat mensen wel verkracht worden en geen aangifte doen, dan dat ze niet verkracht worden en wel aangifte doen.

"Wat was de rol van de vrouw precies?" 8)7
pi_217499874
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Een doorgestuurd whatsappbericht in een groepsgesprek lijkt me niet echt de beste bron. Inmiddels heeft de politie aangegeven dat ze elkaar kennen.
/remind me 13 days
  woensdag 30 april 2025 @ 14:31:04 #235
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217499947
Ooooooooh dus ze hebben toch geen aangifte nodig? Ja, nee, I see.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217500011
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
Koningsdag is echt een super gave traditie!! @:straatcommando.
Carnaval is smeerpijperij, maar Koningsdag booooh
U MAD?
pi_217500062
Waar zien jullie al die video's joh? Geenstijl of Dumpert deelt zoiets ook niet meer dacht ik. Dumpert wel, maar daarvoor moet je account hebben om NSFW te zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217500088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gebeurt beide en het maakt het sowieso lastig. Verkrachters worden soms laag gestraft en valse aangiftsters ook terwijl ze allebei iemands leven verwoesten.

Ik denk overigens wel dat er meer wordt verkracht dan dat er valse aangiftes worden gedaan.

Hier is "gelukkig" beeldmateriaal wat het misschien makkelijker maakt een oordeel te vellen voor de politie / justitie.
Het is vooral oordeel vellen door anderen dan politie en justitie, en vaak zonder de beelden gezien te hebben maar op basis van het feit dat de ene seksende persoon een man was en de ander een vrouw.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:18 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Het gebeurt nog altijd vaker dat mensen wel verkracht worden en geen aangifte doen, dan dat ze niet verkracht worden en wel aangifte doen.
Ja, en? Het is niet de taak van politie en justitie om mannen in de gevangenis te zetten ter representatie van het aantal verkrachtingen.

quote:
"Wat was de rol van de vrouw precies?" 8)7
Ja, dat schijnt nogal moeilijk te accepteren te zijn, maar volwassen vrouwen maken zelf keuzes, worden zelf dronken en maken ook in dronken toestand weleens de vrije keuze om seks te hebben. Dat is hier wellicht niet het geval maar dat weten we nog niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217500409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:41 schreef Discombobulate het volgende:
Waar zien jullie al die video's joh? Geenstijl of Dumpert deelt zoiets ook niet meer dacht ik. Dumpert wel, maar daarvoor moet je account hebben om NSFW te zien.
Waarom zou je een filmpje van een verkrachting willen zien? :') Serieus gast, wat ziek.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is vooral oordeel vellen door anderen dan politie en justitie, en vaak zonder de beelden gezien te hebben maar op basis van het feit dat de ene seksende persoon een man was en de ander een vrouw.
[..]
Ja, en? Het is niet de taak van politie en justitie om mannen in de gevangenis te zetten ter representatie van het aantal verkrachtingen.
[..]
Ja, dat schijnt nogal moeilijk te accepteren te zijn, maar volwassen vrouwen maken zelf keuzes, worden zelf dronken en maken ook in dronken toestand weleens de vrije keuze om seks te hebben. Dat is hier wellicht niet het geval maar dat weten we nog niet.
'wel eens, af en toe, soms'.

Als een vrouw dronken is moet je misschien gewoon niet je pielemans erin steken? Even los van het feit dat het compleet geschift is dat je dit op straat doet (waar dus ook kleine kinderen lopen).

Al die mensen die hier verkrachting gaan bagatelliseren omdat er 'soms ook wel eens een man onterecht van verkrachting wordt verdacht' :') Hierboven al zo'n gast die er graag nog even een filmpje van wil zien.
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 15:50:14 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217500522
Hij had haar niet mogen betasten
Hij had haar niet naar de grond mogen werken
Hij had haar niet mogen penetreren
Hij had zich moeten gedragen
Hij had na moeten denken
Hij had zich moeten beheersen
Hij had beter moeten weten

Zou dit gebeurd zijn als zij geen druppel alcohol had gedronken? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217500558
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:50 schreef onlogisch het volgende:
Hij had na moeten denken

Nee waarschijnlijk niet met haar persoonlijk.

Je bent alleen een lul als je deze post maakt in een topic vol gekkies die het slachtoffer uitschelden.
pi_217500748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef Solispolar het volgende:
Waarom zou je een filmpje van een verkrachting willen zien? Serieus gast, wat ziek.
Heb je wel gelezen wat ik zei? Waar zeg ik dat ik zoiets wil zien?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217500834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is inderdaad een realiteit van onze systemen. Best scary.
Ja, iemand kan zo maar een melding doen en je hebt een krasje op je strafblad wat gevolgen kan hebben voor een VOG, nu is het wel zo dat als er binnen een x periode geen meldingen of aangiftes komen .
Ik heb het los gelaten inmiddels maar ik vond het idee dat het er stond in best confronterend, k weet niet wie, wanneer, waar, geen idee

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 30-04-2025 16:51:45 ]
pi_217500903
quote:
Hij had na moeten denken

Had ze maar niet moeten zuipen

:')
pi_217500935
quote:
Hij had na moeten denken

Antwoord lijkt me simpel
Ja
  woensdag 30 april 2025 @ 16:57:26 #246
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217500959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Had ze maar niet moeten zuipen

:')
Zou je dat ook zeggen als een dronken persoon wordt overvallen en in elkaar getrapt? Of vermoord?
Ach, eigen schuld, had ie maar niet moeten zuipen. Dan mag hij wel met geweld worden beroofd.

Nee, dat zul je never nooit niet horen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217500977
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zou je dat ook zeggen als een dronken persoon wordt overvallen en in elkaar getrapt? Of vermoord?
Ach, eigen schuld, had ie maar niet moeten zuipen. Dan mag hij wel met geweld worden beroofd.

Oh meid, dat je mijn sarcasme niet herkent. Heb je de rest van mijn posts gelezen?
pi_217501021
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar in het omgekeerde geval dat een dronken persoon iemand doodrijdt, dan schreeuwt iedereen moord en brand als er door de rechter rekening wordt gehouden met het feit dat die dronken was en dus niet volledig verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn acties.
pi_217501030
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar in het omgekeerde geval dat een dronken persoon iemand doodrijdt, dan schreeuwt iedereen moord en brand als er door de rechter rekening wordt gehouden met het feit dat die dronken was en dus niet volledig verantwoordelijk kan worden gehouden voor zijn acties.
Mijn god wat een vergelijking.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_217501039
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 17:08 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Mijn god wat een vergelijking.
Omdat het je te veel laat nadenken over acties en consequenties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')