mensen worden gefilmd tijdens seks, en plassende mensen ook. Overigens schijnt het verkrachting te zijn geweest...quote:De Telegraaf
Amsterdam - Duizenden mensen bij elkaar, mooi weer en veel alcohol: het kan een cocktail van ellende vormen. Op sociale media gaan ook filmpjes rond van mensen die in het openbaar seks hebben op Koningsdag in Amsterdam. Ze zijn zich in ieder geval niet bewust dat ze worden gefilmd, maar of de seks wel vrijwillig was is evenmin duidelijk.
Tussen twee auto’s op klaarlichte dag terwijl er allerlei mensen langslopen: een man ligt bovenop een vrouw en heeft seks met haar aan de Keizersgracht. De beelden worden volop verspreid via WhatsApp en X.
Wildplassende meisjes gefilmd
Daarnaast zijn er andere volop gedeelde filmpjes, van stelletjes die wel - zoals het ernaar uitziet - met wederzijdse toestemming seks hebben en meisjes die wildplassen en - waarschijnlijk tegen hun zin - halfnaakt worden gefilmd. Het maken, delen en verspreiden van dergelijke beelden is overigens strafbaar. De politie roept op deze beelden te verwijderen.
Elders in de stad waren er nog rellen op de Albert Cuyp waarbij de ME moest worden ingezet. Een politiepaard raakte daarbij gewond. Toch sprak een politiewoordvoerder van een ’vrij gemoedelijke Koningsdag’ die ondanks de incidenten ’geslaagd is verlopen’.
Tijdens Koningsnacht raakten drie mannen zwaargewond bij een steekpartij op de Prinsengracht. Een groep van zo’n vijftien 17- of 18-jarigen worden hiervoor gezocht. Op de Bloemgracht raakte op Koningsdag zelf een omstander zwaargewond. Hij werd rond 21 uur neergestoken, waarschijnlijk nadat hij probeerde in te grijpen bij een vechtpartij.
Tokkiefestijnquote:Op maandag 28 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
Koningsdag is echt een super gave traditie!! @:straatcommando.
Hier in het durp is het gewoon gezellig met koningsdag, maar ja als je naar zo'n pauper ghetto als Amsterdam gaat dan vraag je er ook wel een beetje omquote:Op maandag 28 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het wordt onderzocht. het is niet zeker.quote:Op maandag 28 april 2025 15:06 schreef Marsenal het volgende:
Wat zijn de signalen dat de seks niet vrijwillig was? Want dat is nogal iets, om te zeggen. Dan moet ik wel iets meer horen dan 'het is niet duidelijk of het vrijwillig was'.
Verder natuurlijk iets van deze tijd. Je moet gewoon niet dat soort dingen op straat doen, overal loopt een debiel met een camera, zeker op koningsdag.
Niet de schuld van de wildplassers, dat er debielen zijn, maar je moet wel beter weten.
In Amsterdam is dat de eerste vraag die gesteld wordt als er geneukt wordt.quote:Op maandag 28 april 2025 15:06 schreef Marsenal het volgende:
Wat zijn de signalen dat de seks niet vrijwillig was? Want dat is nogal iets, om te zeggen. Dan moet ik wel iets meer horen dan 'het is niet duidelijk of het vrijwillig was'.
Verder natuurlijk iets van deze tijd. Je moet gewoon niet dat soort dingen op straat doen, overal loopt een debiel met een camera, zeker op koningsdag.
Niet de schuld van de wildplassers, dat er debielen zijn, maar je moet wel beter weten.
Je moet tegenwoordig niet alleen jezelf ervan vergewissen dat ze graag wil, ook buitenstaanders moeten akkoord zijn met de instemming.quote:Op maandag 28 april 2025 15:06 schreef Marsenal het volgende:
Ook zoiets dat door klootviolen tot een achterlijke bende is gedegradeerd, na Oud & Nieuw. Las vandaag een stukje van een expat in Amsterdam die zich afvroeg wat er mis is met Nederlanders om overal te gaan zitten pissen, poepen, kotsen, neuken om daarna alle troep van zich af te smijten zodat je de volgende ochtend een enkelhoge laag afval gelardeerd met diverse menselijke uitscheidingen op straat vindt.quote:Op maandag 28 april 2025 15:02 schreef Haags het volgende:
Vermoedelijk werd het pas onvrijwillig nadat de beelden door half Nederland gezien werden.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Vincent_student het volgende:
Als het onvrijwillig was, moet de vrouw aangifte doen.
Opa is wel enigszins naief, kan zomaar de verkeerde zijn waarbij je het doet en dan lig je KO of zit er een mes tussen je ribbenquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 15:56 schreef recidivist het volgende:
mooi stukje nederlandse cultuur, ik heb mij ook vermaakt deze koningsdag maar daar staat niets van op beeld gelukkig![]()
Necrofilie zit nog in het taboehoekje inderdaadquote:Op maandag 28 april 2025 15:56 schreef recidivist het volgende:
mooi stukje nederlandse cultuur, ik heb mij ook vermaakt deze koningsdag maar daar staat niets van op beeld gelukkig![]()
Heeft misschien van doen met het gebrek aan betaalbare openbare wc's.quote:Op maandag 28 april 2025 15:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ook zoiets dat door klootviolen tot een achterlijke bende is gedegradeerd, na Oud & Nieuw. Las vandaag een stukje van een expat in Amsterdam die zich afvroeg wat er mis is met Nederlanders om overal te gaan zitten pissen, poepen, kotsen, neuken om daarna alle troep van zich af te smijten zodat je de volgende ochtend een enkelhoge laag afval gelardeerd met diverse menselijke uitscheidingen op straat vindt.
Terwijl je op CS voor maar 50 cent al kan.quote:Op maandag 28 april 2025 16:13 schreef thedeedster het volgende:
Ik was in de Jordaan zaterdag. Naast de Noorderkerk was een mobiel toilet. Kosten; 2 euro.
Ja, dan kun je niet anders dan op straat gaan liggen bumsen en je afval gewoon van je af smijtenquote:Op maandag 28 april 2025 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heeft misschien van doen met het gebrek aan openbare wc's.
Maar da’s zo ver lopen!quote:Op maandag 28 april 2025 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl je op CS voor maar 50 cent al kan.
Dat klopt maar ik merk dat de gemeente/organisatoren het tegenwoordig ook vaak af laten weten.quote:Op maandag 28 april 2025 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dan kun je niet anders dan op straat gaan liggen bumsen en je afval gewoon van je af smijten
Ik was vorig jaar in Praag. Parkje, festivalletje, drankje, picknickje overal en aan het einde was het er nog steeds netjes. Mensen brachten hun zooi naar de prullenbakken en als die vol waren, verschenen er stapeltjes en vuilniszakken bij die bakken.
Ze was kennelijk bewusteloos.quote:Op maandag 28 april 2025 16:09 schreef Joppiez het volgende:
Triest als je je als vrouw zo laat neuken, ik zeg het niet snel maar klinkt als iemand met weinig zelfrespect. Als ik haar vader was zou ik mij goed schamen.
Je bent duidelijk nooit in Amsterdam geweest met Koningsdag of Koninginnedag als je denkt dat er tegenop te stapelen is netjes naast een vuilnisbak.quote:Op maandag 28 april 2025 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dan kun je niet anders dan op straat gaan liggen bumsen en je afval gewoon van je af smijten
Ik was vorig jaar in Praag. Parkje, festivalletje, drankje, picknickje overal en aan het einde was het er nog steeds netjes. Mensen brachten hun zooi naar de prullenbakken en als die vol waren, verschenen er stapeltjes en vuilniszakken bij die bakken.
Mja, festivalletje - toch niet helemaal een treffende vergelijking want daar gaat het om één georganiseerd en afgekaderd evenement.quote:Op maandag 28 april 2025 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aan die vent mankeert verder niks natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2025 16:09 schreef Joppiez het volgende:
Triest als je je als vrouw zo laat neuken, ik zeg het niet snel maar klinkt als iemand met weinig zelfrespect. Als ik haar vader was zou ik mij goed schamen.
Opsodemieteren. Ik was in Amsterdam en heb genoeg misdragingen bij blanken gezien.quote:Op maandag 28 april 2025 16:34 schreef WethouderHekking het volgende:
En dit dan ....
[ x ]
Waanzin. Je zal maar handhaver zijn die voor zo,n hongerloontje die randdebielen moet trotseren.
Hopelijk worden er nog een aantal opgespoord en s' morgens om 5 uur van hun bed gelicht maar dat zal wel valse hoop zijn.
Die tekst heb ik er niet bij gezet he. Niet boos op mij worden.quote:Op maandag 28 april 2025 16:45 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Opsodemieteren. Ik was in Amsterdam en heb genoeg misdragingen bij blanken gezien.
Zover ik weet is het daar 90 cent, tenzij ze verschillende tarieven gebruiken.quote:Op maandag 28 april 2025 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terwijl je op CS voor maar 50 cent al kan.
Jij deelt het hier toch?quote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die tekst heb ik er niet bij gezet he. Niet boos op mij worden.
Je kiest wel voor deze post.quote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die tekst heb ik er niet bij gezet he. Niet boos op mij worden.
In de dierentuin gaat het er nog fatsoenlijker aan toequote:Op maandag 28 april 2025 16:34 schreef WethouderHekking het volgende:
En dit dan ....
[ x ]
Waanzin. Je zal maar handhaver zijn die voor zo,n hongerloontje die randdebielen moet trotseren.
Hopelijk worden er nog een aantal opgespoord en s' morgens om 5 uur van hun bed gelicht maar dat zal wel valse hoop zijn.
Een mogelijke verkrachting wel..quote:
Ja om het filmpje. Iedereen mag zelf een interpretatie aan de tekst geven.quote:
Oh jawel hoor. Vaak zat, tot een jaar of vijftien geleden en toen was het niet zo extreem als nu met de troep dus wat is er dan veranderd hè?quote:Op maandag 28 april 2025 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nooit in Amsterdam geweest met Koningsdag of Koninginnedag als je denkt dat er tegenop te stapelen is netjes naast een vuilnisbak.
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 28 april 2025 17:26 schreef marretak het volgende:
Ummmm advocaat van duivel spreekt ook : Soms heb je een vrouw die slechte mannen gaat tippen dat er een gaatje is om "evil" te gaan doen, kan ook zijn ivm met "rape"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |