Gooi jezelf weg, je bent om tequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
UhuJij loopt hier dat wijf te verdedigen terwijl je er net zo goed niet bij was.
Quote anders even de post waarin ik specifiek deze vrouw verdedigquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
UhuJij loopt hier dat wijf te verdedigen terwijl je er net zo goed niet bij was.
Hoezo bewusteloos?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan zou ze de eerste bewusteloze vrouw zijn die dat lukt.
Als ze elkaar kenden?quote:Ik vraag me toch af hoe de reacties hier waren geweest als de man een migratie achtergrond had.
Sterk van je dat je dit deelt. Respect.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké ja dat snap ik wel, ik heb zoiets als man ook meegemaakt maar toen was ik pas 12, had amper besef wat er gebeurd behalve dat het pijn deed en fout was
Jongeren begrijpen dit vaak niet. Je kunt mannen ook leren om dronken vrouwen niet aan te rakenquote:Op dinsdag 29 april 2025 23:28 schreef Candymannetje het volgende:
Tja als het echt verkrachting is dan is het natuurlijk strafbaar.
Maar ik leer mijn kinderen om niet in een situatie te komen waar ze weerloos zijn.
Meeste mensen zijn klootzakken en daar moet je op voorbereid zijn.
Als ik m'n voordeur open laat is de kans groot dat er ingebroken gaat worden, mag niet maar heb toch echt zelf schuld.
Nu ga ik er wel vanuit dat het slachtoffer zichzelf dronken heeft gemaakt en niet is gedrogeerd.
Niet heel netjes misschien....
Je bent nooit uitgegaan vroeger?quote:Op woensdag 30 april 2025 11:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Jongeren begrijpen dit vaak niet. Je kunt mannen ook leren om dronken vrouwen niet aan te raken
Jazeker, en toen ik nog dronk ben ik gelukkig nooit verkracht.quote:
Dronken vrouwen willen vaak aangeraakt worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Jongeren begrijpen dit vaak niet. Je kunt mannen ook leren om dronken vrouwen niet aan te raken
Dit. Ook nog nooit zo'n grote pauperstad als Amsterdam gezien. Werkelijk alles daar is vies, lelijk en stinkt.quote:Op maandag 28 april 2025 15:07 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Hier in het durp is het gewoon gezellig met koningsdag, maar ja als je naar zo'n pauper ghetto als Amsterdam gaat dan vraag je er ook wel een beetje om
'Dat wijf'quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal eens maar ik denk niet dat je dat een kind kan leren.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb op festivals ook wel eens stelletjes seks zien hebben. Dat was nog nét in het tijdperk dat er niet direct 40-45 mensen er omheen de telefoon als camera erbij pakten maar 9 van de 10 keer waren het gewoon stelletjes die er een beetje af waren door (een combinatie) van drugs zoals G en MDMA.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:55 schreef Servieskast het volgende:
Het probleem ligt niet bij haar. Ontelbare vrouwen worden nuchter verkracht of aangerand.
LOLquote:Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit. Ook nog nooit zo'n grote pauperstad als Amsterdam gezien. Werkelijk alles daar is vies, lelijk en stinkt.
Die beelden ook van die grachten. Het is dan zo druk met koningsdag dat je aan de hand van een bootje nog net kunt zeggen dat het inderdaad op het water is, anders zou je dat door de drukte niet eens kunnen zien.
Die drang van veel mensen om die massale drukte op te zoeken tijdens dit soort dagen zal ik werkelijk nooit kunnen begrijpen. Afijn, fijn dat ze in het westen des lands zitten.
We gaan sowieso weer terug in onze ontwikkeling toch? Even een heel ander voorbeeld: maar 1 van de eerste dingen die ze bij de recente stroomstoring in Zuid-Europa moesten doen was winkels beschermen omdat de eerste gedachte bij een relatief grote groep mensen schijnbaar is: plunderen. Te ziek voor woorden.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:05 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Helemaal eens maar ik denk niet dat je dat een kind kan leren.
Die persoon zou uit zichzelf heel goed weten of iets goed is of fout is, dan kun je hem vaak genoeg vertellen dat het fout is maar dat zal echt niet helpen.
Ja even serieusquote:
Boer gespotquote:Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit. Ook nog nooit zo'n grote pauperstad als Amsterdam gezien. Werkelijk alles daar is vies, lelijk en stinkt.
Die beelden ook van die grachten. Het is dan zo druk met koningsdag dat je aan de hand van een bootje nog net kunt zeggen dat het inderdaad op het water is, anders zou je dat door de drukte niet eens kunnen zien.
Die drang van veel mensen om die massale drukte op te zoeken tijdens dit soort dagen zal ik werkelijk nooit kunnen begrijpen. Afijn, fijn dat ze in het westen des lands zitten.
En meteen ook verkracht, kennelijk?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dronken vrouwen willen vaak aangeraakt worden.
Dit meisje was bewusteloos, er staan mensen bij die die gozer ervan af getrapt hebben. 112 is gebeld. Er is melding van verkrachting gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb op festivals ook wel eens stelletjes seks zien hebben. Dat was nog nét in het tijdperk dat er niet direct 40-45 mensen er omheen de telefoon als camera erbij pakten maar 9 van de 10 keer waren het gewoon stelletjes die er een beetje af waren door (een combinatie) van drugs zoals G en MDMA.
Om dat dan maar meteen als verkrachting te zien.
Dit is zo aandoenlijk, alles in Nederland is boers voor mensen uit landen die wat groter zijn dan een postzegel. Sterker nog, Amsterdam wordt geroemd omdat het als zodanig aandoet. Een tering groot dorp, wat het ook is.quote:
Het is ook niet echt mijn stad nee, een enorm contrast met Utrecht, de mooiste stad van West Europa. Maar Amsterdammers zijn zo divers, die kunnen toch niet allemaal kut zijn? Er wonen ook duizenden boeren die op zoek naar werk die kant op zijn gegaan. Dat zijn ook Amsterdammers.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is zo aandoenlijk, alles in Nederland is boers voor mensen uit landen die wat groter zijn dan een postzegel. Sterker nog, Amsterdam wordt geroemd omdat het als zodanig aandoet. Een tering groot dorp, wat het ook is.
Het is er ook smerig en de mensen zijn al helemaal kut.
Alleen dat laatste is waar.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:19 schreef Servieskast het volgende:
Dit meisje was bewusteloos, er staan mensen bij die die gozer ervan af getrapt hebben. 112 is gebeld. Er is melding van verkrachting gedaan.
omdat vrouwen anno 2025 kutwijven zijn liegen bedriegen verdraaien allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅
Ook hoe dan dat er zoveel mannen zijn hier die dit soort ziekigheid nog proberen goed te praten.
Onbegrijpelijk inderdaad dat half Nederland naar Amsterdam gaat op Koningsdag/Koninginnedag.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |