abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217495307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kan geen aangifte doen van iets wat je niet meer weet, maar het OM kan op basis van deze beelden wel overgaan tot vervolging hetgeen ook gebeurt is.

Ik zeg niet dat jouw versie niet kan kloppen, maar als man moet je je leuter niet in een vrouw stoppen die geen ja of nee kan zeggen.
Misschien heeft zij hem erin gestopt terwijl hij geen ja of nee kon zeggen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin dinsdag 29 april 2025 @ 19:36:01 #152
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217495314
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja zo werkt dat niet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_217495339
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dan zou ze de eerste bewusteloze vrouw zijn die dat lukt.

Ik vraag me toch af hoe de reacties hier waren geweest als de man een migratie achtergrond had.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  dinsdag 29 april 2025 @ 19:43:04 #154
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217495379
Misschien was het wel met toestemming, maar viel ze halverwege in slaap vanwege de prestaties van haar partner.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217495406
Alle mensen die er niet bij betrokken waren weten niet wat er gebeurd is.

Maakt niet uit wie je als dader aanwijst, je hebt geen kennis van de feiten die gebeurd zijn.

Je kan leuk discussiëren over alles wat er gebeurd is, maar dat blijven verwachtingen van wat zich er heeft afgespeeld.

Onder de streep zouden mensen lering eruit moeten trekken dat ze niet te veel moeten zuipen. Maar dat zal wel helaas niet gebeuren.
pi_217495452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bent zelf achterlijk, idioot.
Ziedend _O-
Ga jij het lekker opnemen voor die dronken teringsnol :W
blablablabla
pi_217495493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kan geen aangifte doen van iets wat je niet meer weet, maar het OM kan op basis van deze beelden wel overgaan tot vervolging hetgeen ook gebeurt is.

Ik zeg niet dat jouw versie niet kan kloppen, maar als man moet je je leuter niet in een vrouw stoppen die geen ja of nee kan zeggen.
Als je iets niet meer weet omdat je straalbezopen was moet je lekker je bek daarover houden en niet doodleuk een ander betichten van ernstige beschuldigingen als verkrachting.

Maar dit soort onverantwoord gedrag schijnt tegenwoordig de norm te zijn voor een bepaald slag wijven. Eerst je laten uitwonen en als je spijt hebt omdat er consequenties zitten aan je gedrag zeg je gewoon dat je verkracht bent.
blablablabla
pi_217495552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het doet me denken aan een aflevering van NPO's sekszusjes als ik het me goed herinner, en daar had dan eentje een eigen dronken ervaring gehad waar ze spijt van had, ze kon zich er niets meer van herinneren. Vervolgens ging ze die kerel bellen om hem sorry te laten zetten terwijl ze zich dus niet meer kon herinneren hoe het gegaan was terwijl vaststond dat hij ook knetterdronken was.

Dus al die sterke zeer zelfstandige kanjers van powervrouwen zijn met drank op ineens weer hulpeloze slachtoffertjes van mannen met drank op. Misschien is zij wel begonnen? Misschien wilde hij eigenlijk niet?
Nou precies dat. Hoe kom je überhaupt in zo'n situatie terecht kun je ook je afvragen. Maar vrouwen hoeven geen verantwoordelijkheid af te leggen die geven gewoon de man de schuld in zo'n situatie en de samenleving kiest vanzelf haar kant. Feit dat geen aangifte doet maar een melding maakt geeft wel aan hoeveel vertrouwen ze heeft in een eventuele rechtzaak. Of in haar eigen geheugen.
blablablabla
pi_217495556
Het is zo dat je bij een aangifte vraagt om een strafvervolging, bij een melding laat je de politie weten wat er is gebeurdt.
Het lijkt me toch dat als je zeker weet dat je verkracht bent een aangifte doet
pi_217495617
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zo dat je bij een aangifte vraagt om een strafvervolging, bij een melding laat je de politie weten wat er is gebeurdt.
Het lijkt me toch dat als je zeker weet dat je verkracht bent een aangifte doet
Je kunt je echt niet voorstellen waarom een vrouw geen aangifte zou willen doen?

Er wordt overigens niet uitgesloten dat er niet alsnog een aangifte volgt.
pi_217495620
Wat een idioten hier weer. De betrokken vrouw heeft melding gemaakt van verkrachting. Aangifte zal dus wel volgen.
pi_217495621
Het ergste is dat je als man juridisch totaal kansloos bent want door de nieuwe wetgeving hoeft er geen sprake meer te zijn van bewijs.

Dus als je al dan niet onder invloed iemand geneukt hebt en de het viel tegen om wat voor reden kan de vrouw in kwestie beweren dat het tegen haar zijn was en sta je de rest van je leven te boek als zedendelinquent.
blablablabla
pi_217495651
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Je kunt je echt niet voorstellen waarom een vrouw geen aangifte zou willen doen?

Nee, je wilt toch als vrouw dat diegene gestraft wordt en dat het voorkomen wordt dat diegene het een tweede keer gaat doen
Maar goed ik ben geen vrouw
Misschien kun jij me uitleggen waarom niet?
pi_217495657
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]

Omdat je straalbezopen was en geen actieve herinnering meer hebt. Zoiets?
blablablabla
pi_217495659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat je als man juridisch totaal kansloos bent want door de nieuwe wetgeving hoeft er geen sprake meer te zijn van bewijs.

Dus als je al dan niet onder invloed iemand geneukt hebt en de het viel tegen om wat voor reden kan de vrouw in kwestie beweren dat het tegen haar zijn was en sta je de rest van je leven te boek als zedendelinquent.
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅

Ook hoe dan dat er zoveel mannen zijn hier die dit soort ziekigheid nog proberen goed te praten.
pi_217495682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee, je wilt toch als vrouw dat diegene gestraft wordt en dat het voorkomen wordt dat diegene het een tweede keer gaat doen
Maar goed ik ben geen vrouw
Misschien kun jij me uitleggen waarom niet?
Omdat, als er sprake is van verkrachting, dat al traumatisch genoeg is en je even geen zin hebt in een rechtszaak? Naast de angst voor de verdachte.
pi_217495695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat je straalbezopen was en geen actieve herinnering meer hebt. Zoiets?
Bel anders het team dat op het moment onderzoek doet, vinden ze vast fijn dat een random persoon precies weet wat er gebeurd is.
pi_217495703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅

Ook hoe dan dat er zoveel mannen zijn hier die dit soort ziekigheid nog proberen goed te praten.
Dat zal ik je uitleggen, ik wou vorig jaar een VOG aanvragen, daarop kreeg ik te zien, 2023 Melding van verkrachting, ik weet nergens van, niet van de melding, niet van de verkrachting, en nee ik drink niet dus het is niet weg uit mijn geheugen, ik heb het proberen uit te vissen bij justitie want ik wou weten wanneer en waar, niet eens de aangever want ik wist dat ik die niet kreeg, maar ik kreeg niks te horen ivm privacy.

Uiteindelijk zei de wijkagent, vergeet het man, ik mag niks zeggen maar maak je niet druk erover
pi_217495713
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Omdat, als er sprake is van verkrachting, dat al traumatisch genoeg is en je even geen zin hebt in een rechtszaak? Naast de angst voor de verdachte.
Oké ja dat snap ik wel, ik heb zoiets als man ook meegemaakt maar toen was ik pas 12, had amper besef wat er gebeurd behalve dat het pijn deed en fout was
pi_217495715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Zonnige het volgende:

[..]

Mwa in het geval van 2 bezopen mensen ligt het vaak allemaal toch wat genuanceerder. Zowel mannen als vrouwen hebben op festivals en feesten de neiging het allemaal niet zo nauw te nemen met de zedelijkheid. Je hebt door de nieuwe wetgeving bijna schriftelijke toestemming nodig wil je je juridisch een beetje in kunnen dekken mocht de vrouw achteraf spijt hebben. Wat niet geheel ondenkbaar is
blablablabla
pi_217495720
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oh en een melding kan dan wel?

Dit verhaal is gewoon een uitvlucht.
pi_217495721
Dierenpark Amsterdam
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217495724
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:20 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Bel anders het team dat op het moment onderzoek doet, vinden ze vast fijn dat een random persoon precies weet wat er gebeurd is.
Pot, ketel. Jij doet precies hetzelfde.
blablablabla
pi_217495747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Pot, ketel. Jij doet precies hetzelfde.
Als ik had geroepen dat die vent een smerige verkrachter was of dat alle bezopen mannen hun pik niet in hun broek kunnen houden had je wel een punt.
pi_217495766
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:26 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Als ik had geroepen dat die vent een smerige verkrachter was of dat alle bezopen mannen hun pik niet in hun broek kunnen houden had je wel een punt.
Uhu :') Jij loopt hier dat wijf te verdedigen terwijl je er net zo goed niet bij was.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')