Misschien heeft zij hem erin gestopt terwijl hij geen ja of nee kon zeggen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen van iets wat je niet meer weet, maar het OM kan op basis van deze beelden wel overgaan tot vervolging hetgeen ook gebeurt is.
Ik zeg niet dat jouw versie niet kan kloppen, maar als man moet je je leuter niet in een vrouw stoppen die geen ja of nee kan zeggen.
Ja zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft zij hem erin gestopt terwijl hij geen ja of nee kon zeggen?
Dan zou ze de eerste bewusteloze vrouw zijn die dat lukt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft zij hem erin gestopt terwijl hij geen ja of nee kon zeggen?
Ziedendquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk, idioot.
Als je iets niet meer weet omdat je straalbezopen was moet je lekker je bek daarover houden en niet doodleuk een ander betichten van ernstige beschuldigingen als verkrachting.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen van iets wat je niet meer weet, maar het OM kan op basis van deze beelden wel overgaan tot vervolging hetgeen ook gebeurt is.
Ik zeg niet dat jouw versie niet kan kloppen, maar als man moet je je leuter niet in een vrouw stoppen die geen ja of nee kan zeggen.
Nou precies dat. Hoe kom je überhaupt in zo'n situatie terecht kun je ook je afvragen. Maar vrouwen hoeven geen verantwoordelijkheid af te leggen die geven gewoon de man de schuld in zo'n situatie en de samenleving kiest vanzelf haar kant. Feit dat geen aangifte doet maar een melding maakt geeft wel aan hoeveel vertrouwen ze heeft in een eventuele rechtzaak. Of in haar eigen geheugen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een aflevering van NPO's sekszusjes als ik het me goed herinner, en daar had dan eentje een eigen dronken ervaring gehad waar ze spijt van had, ze kon zich er niets meer van herinneren. Vervolgens ging ze die kerel bellen om hem sorry te laten zetten terwijl ze zich dus niet meer kon herinneren hoe het gegaan was terwijl vaststond dat hij ook knetterdronken was.
Dus al die sterke zeer zelfstandige kanjers van powervrouwen zijn met drank op ineens weer hulpeloze slachtoffertjes van mannen met drank op. Misschien is zij wel begonnen? Misschien wilde hij eigenlijk niet?
Je kunt je echt niet voorstellen waarom een vrouw geen aangifte zou willen doen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
Het is zo dat je bij een aangifte vraagt om een strafvervolging, bij een melding laat je de politie weten wat er is gebeurdt.
Het lijkt me toch dat als je zeker weet dat je verkracht bent een aangifte doet
Nee, je wilt toch als vrouw dat diegene gestraft wordt en dat het voorkomen wordt dat diegene het een tweede keer gaat doenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen waarom een vrouw geen aangifte zou willen doen?
Er wordt overigens niet uitgesloten dat er niet alsnog een aangifte volgt.
Omdat je straalbezopen was en geen actieve herinnering meer hebt. Zoiets?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je kunt je echt niet voorstellen waarom een vrouw geen aangifte zou willen doen?
Er wordt overigens niet uitgesloten dat er niet alsnog een aangifte volgt.
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:10 schreef Elan het volgende:
Het ergste is dat je als man juridisch totaal kansloos bent want door de nieuwe wetgeving hoeft er geen sprake meer te zijn van bewijs.
Dus als je al dan niet onder invloed iemand geneukt hebt en de het viel tegen om wat voor reden kan de vrouw in kwestie beweren dat het tegen haar zijn was en sta je de rest van je leven te boek als zedendelinquent.
Omdat, als er sprake is van verkrachting, dat al traumatisch genoeg is en je even geen zin hebt in een rechtszaak? Naast de angst voor de verdachte.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee, je wilt toch als vrouw dat diegene gestraft wordt en dat het voorkomen wordt dat diegene het een tweede keer gaat doen
Maar goed ik ben geen vrouw
Misschien kun jij me uitleggen waarom niet?
Bel anders het team dat op het moment onderzoek doet, vinden ze vast fijn dat een random persoon precies weet wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je straalbezopen was en geen actieve herinnering meer hebt. Zoiets?
Dat zal ik je uitleggen, ik wou vorig jaar een VOG aanvragen, daarop kreeg ik te zien, 2023 Melding van verkrachting, ik weet nergens van, niet van de melding, niet van de verkrachting, en nee ik drink niet dus het is niet weg uit mijn geheugen, ik heb het proberen uit te vissen bij justitie want ik wou weten wanneer en waar, niet eens de aangever want ik wist dat ik die niet kreeg, maar ik kreeg niks te horen ivm privacy.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅
Ook hoe dan dat er zoveel mannen zijn hier die dit soort ziekigheid nog proberen goed te praten.
Oké ja dat snap ik wel, ik heb zoiets als man ook meegemaakt maar toen was ik pas 12, had amper besef wat er gebeurd behalve dat het pijn deed en fout wasquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat, als er sprake is van verkrachting, dat al traumatisch genoeg is en je even geen zin hebt in een rechtszaak? Naast de angst voor de verdachte.
Mwa in het geval van 2 bezopen mensen ligt het vaak allemaal toch wat genuanceerder. Zowel mannen als vrouwen hebben op festivals en feesten de neiging het allemaal niet zo nauw te nemen met de zedelijkheid. Je hebt door de nieuwe wetgeving bijna schriftelijke toestemming nodig wil je je juridisch een beetje in kunnen dekken mocht de vrouw achteraf spijt hebben. Wat niet geheel ondenkbaar isquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:15 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Misschien gewoonweg geen vrouwen verkrachten een optie? Als iemand bewusteloos/roerloos ligt, geen ja/nee kan zeggen, gewoon niet doen? 😅
Ook hoe dan dat er zoveel mannen zijn hier die dit soort ziekigheid nog proberen goed te praten.
Oh en een melding kan dan wel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat, als er sprake is van verkrachting, dat al traumatisch genoeg is en je even geen zin hebt in een rechtszaak? Naast de angst voor de verdachte.
Pot, ketel. Jij doet precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bel anders het team dat op het moment onderzoek doet, vinden ze vast fijn dat een random persoon precies weet wat er gebeurd is.
Als ik had geroepen dat die vent een smerige verkrachter was of dat alle bezopen mannen hun pik niet in hun broek kunnen houden had je wel een punt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel. Jij doet precies hetzelfde.
Uhuquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als ik had geroepen dat die vent een smerige verkrachter was of dat alle bezopen mannen hun pik niet in hun broek kunnen houden had je wel een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |