Dank je Hansquote:Op zondag 27 april 2025 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Cruciaal punt voor Ajax gezien het doelsaldo.
mee eensquote:Op zondag 27 april 2025 16:27 schreef Coco het volgende:
Komt door te veel extra tijd @:klaasweetalles @:PSVCL
Nee, want Ajax speelde thuisquote:
Fortuna?quote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ene puntje heel erg belangrijk, kun je nog een misstap permitteren. Winnen van Fortuna zou al genoeg zijn als PSV bij Feyenoord verliest.
2 weken geleden nog dik voor...nu maar nog 4 punten....zou maar alvast gaan billenknijpenquote:Op zondag 27 april 2025 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ene puntje heel erg belangrijk, kun je nog een misstap permitteren. Winnen van NEC zou al genoeg zijn als PSV bij Feyenoord verliest.
Een megafoonmongool minder zou een zegen zijn voor de eredivisiequote:Op woensdag 30 april 2025 10:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II neemt afscheid van Peter Maes. Je kunt een degradatie al ruiken.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)cheid-van-peter-maes
Misschien krijgen we dan de Brigata Tifosi ervoor terugquote:Op woensdag 30 april 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Een megafoonmongool minder zou een zegen zijn voor de eredivisie
NIET DE BESTE MAAR WEL DE GEKSTE
De Graafschap dat het ondersteunen van je club als een soort toneelstuk is gaan zien, walgelijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan de Brigata Tifosi ervoor terug.
Tijd voor RAUWE VOLKSCLUB Cambuur.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
De Graafschap dat het ondersteunen van je club als een soort toneelstuk is gaan zien, walgelijk.
Volgens HENK nog NIET KLAAR om te PROMOVEREN.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijd voor RAUWE VOLKSCLUB Cambuur.
Dat vind ik wel een erg leuke club, jaquote:Op woensdag 30 april 2025 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijd voor RAUWE VOLKSCLUB Cambuur.
Ook tevreden met het inwisselen van RKC Waalwijk voor Excelsior?quote:Op woensdag 30 april 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg leuke club, ja
Daar hep Henk wel gelijk in.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens HENK nog NIET KLAAR om te PROMOVEREN.
Als Dordrecht er maar niet nog bij komt. Mensen haten altijd op ADO maar dat is tenminste een grote club.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook tevreden met het inwisselen van RKC Waalwijk voor Excelsior?
Het lijkt wel een regel dat een oudpapierclub voor oudpapierlcub moet worden ingewisseld.
Beetje lood om oud ijzer. Al is het extra leuk dat we straks weer kunnen roepen dat er drie Rotterdamse clubs in de eredivisie zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel een regel dat een oudpapierclub voor oudpapierlcub moet worden ingewisseld.
Ach, zes jaar RKC Waalwijk was ook best veel. Even leuk onder Oosting, maar het is goed zo. Die raken ook Mo Allach kwijt. Moeten helemaal opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje lood om oud ijzer. Al is het extra leuk dat we straks weer kunnen roepen dat er drie Rotterdamse clubs in de eredivisie zitten natuurlijk.
Liever Cambuurquote:Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dordrecht er maar niet nog bij komt. Mensen haten altijd op ADO maar dat is tenminste een grote club.
Al besprokenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Treinramp Willem II gaat verder met het ontslag van Maes @:Alaphilippe_
Wij noteren de Tilburgers in ons schriftje als degradant.
quote:Op woensdag 30 april 2025 10:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan de Brigata Tifosi ervoor terug.
Zal er wel eentje een vriendin hebben gekregen.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Nou wat een mooi nieuws zo op deze zonnige woensdagmiddag
Lekker mee naar schoonmoeders voortaan ipv met de maten zuipen op de tribune.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal er wel eentje een vriendin hebben gekregen.
Denk niet dat ze acties en doeken op de wedstrijddag regelen.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker mee naar schoonmoeders voortaan ipv met de maten zuipen op de tribune.
Haalt het ook niet bij schuim op de dansende kaken sfeer. Mis je niks aan.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Nou wat een mooi nieuws zo op deze zonnige woensdagmiddag
Er was een jaar of vijftien waarin Excelsior en RKC maar één keer tegen elkaar speelden omdat ze elkaar voortdurend afwisselden (lol)quote:Op woensdag 30 april 2025 10:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben ook wel weer genoeg RKC gehad in de afgelopen jaren. Die waaien over 3 of 4 jaar wel weer terug naar de Eredivisie.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was een jaar of vijftien waarin Excelsior en RKC maar één keer tegen elkaar speelden omdat ze elkaar voortdurend afwisselden (lol)
Als Rotterdammer/Kralinger vind ik Excelsior veel sympathieker dan RKC. Wat mij betreft de leuke oudpapierclub, horen er toch een beetje bij.
Ik zou het persoonlijk wel prachtig vinden als de complete regio Eredivisie speelt (lol)quote:Op woensdag 30 april 2025 10:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dordrecht er maar niet nog bij komt. Mensen haten altijd op ADO maar dat is tenminste een grote club.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Wel eens dat we genoeg RKC hebben gehad. Gepromoveerd als nr7 ofzo, vervolgens aan kansloze degradatie ontsnapt wegens een pandemie, en inmiddels zitten we er al weer zes jaar aan vast. Ongelooflijk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben ook wel weer genoeg RKC gehad in de afgelopen jaren. Die waaien over 3 of 4 jaar wel weer terug naar de Eredivisie.
Jammer dat de zegereeks van Sparta verbroken werd door een onverdiende late treffer afgelopen zondag.quote:
Het is een tweestrijd. Zou het heel leuk vinden als Feyenoord nog tweede wordt, maar ook extreem grappig als Ajax de eerste plek nog weggeeft. We gaan het meemaken.quote:
Liever PEC Zwolle dan Willem II eruit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze in Zwolle al zenuwachtig worden?
Ze spelen nog tegen elkaar in Tilburg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Liever PEC Zwolle dan Willem II eruit.
Komend weekend Willem II v Heracles en de IJsselderby.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze spelen nog tegen elkaar in Tilburg.
PSV is al verzekerd van plek 2, stel ze verliezen ze van Feyenoord, hebben ze alsnog een buffer van 2 punten... dan is een gelijkspel op het Kasteel voldoende. Dat gaat PSV dus niet meer verspelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is een tweestrijd. Zou het heel leuk vinden als Feyenoord nog tweede wordt, maar ook extreem grappig als Ajax de eerste plek nog weggeeft. We gaan het meemaken.
In de hel hoor je constant het stemgeluid van een jammerende Marciano Vink.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Kees Luix , Anco Jansen en Marciano Vink in 1 hele misplaatste promo is het einde van de wereld .
Maak je daar lekker zorgen om. Je bent zelf zo een adonis!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vrees dat we ons zorgen moeten maken om de haarlijn van Thomas Ouwejan.
Een bronzed adonis welteverstaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maak je daar lekker zorgen om. Je bent zelf zo een adonis!!
LooiGod.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
. Heracles is een parodie op een club.
Woke club.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
Wel goed dat ze op die jas van Schaars St. S. hebben gezet en niet S.S. @:zipportal
Sfeerloze bak bioscooppubliek met een jostitrommelquote:
Ik ben PSV'er, vind ons stadion an sich echt geweldig (de locatie en bijbehorende historie ook). Maar qua sfeer is het echt matig. Ik heb best lang een seizoenskaart gehad en er zaten een paar redelijke periodes bij, maar onder aan de streep is het echt topclub-onwaardig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Sfeerloze bak bioscooppubliek met een jostitrommel
qua ligging ,met afstand, het mooiste stadion van NLquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben PSV'er, vind ons stadion an sich echt geweldig (de locatie en bijbehorende historie ook). Maar qua sfeer is het echt matig. Ik heb best lang een seizoenskaart gehad en er zaten een paar redelijke periodes bij, maar onder aan de streep is het echt topclub-onwaardig.
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:52 schreef Zipportal het volgende:
Gaat AZ nog een erehaag vormen voor de Eagles? @:dagoduck
Sjaak Swart is erg blij dat ze vroeger alleen maar rugnummers hadden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef Szura het volgende:
Wel goed dat ze op die jas van Schaars St. S. hebben gezet en niet S.S. @:zipportal
Ik zie dat PEC voor staat. Heb de eerste helft wel gezien. Lekker voor dat fluitende NAC-publiek, die zullen nu wel schuimen op de tribunes nadat ze in de eerste helft toch wel iets meer (weliswaar kleine) kansen hebben gehad dan PEC.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dood topic genot.
Was me ook even ontgaan dat NAC en PEC met een salonremise gewoon allebei zo goed als veilig zijn.
Ze hadden Namli kennelijk niet over de remise-afspraak verteld.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie dat PEC voor staat. Heb de eerste helft wel gezien. Lekker voor dat fluitende NAC-publiek, die zullen nu wel schuimen op de tribunes nadat ze in de eerste helft toch wel iets meer (weliswaar kleine) kansen hebben gehad dan PEC.
Lag nog te slapen, maatje.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
We gaan genieten van NAC - PEC @:Alaphilippe_
PEC verzekert zich van weer een seizoen eredivisie.quote:
Dit gaat volgende week ook gebeuren, en dan zit ik in de ArenA bij Ajax v NEC.quote:
Leuk, maar niet hier.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Wij kijken ook", mompelt een ex-SPT-mod.
Blijf jij na dit seizoen Steijn op de voet volgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben je al aan het doen alsof dat wat is of wacht je daarmee tot hij echt bij Feyenoord speelt?quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je al aan het doen alsof dat wat is of wacht je daarmee tot hij echt bij Feyenoord speelt?
De 'Steijn-derby' heb ik bij ESPN nu ook al meerdere keren voorbij horen komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Joep Schreuder toevallig op Spangen om aan Maurice Steijn in de microfoon te gorgelen: "Wat vond je van je zoon?"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Joep Schreuder toevallig op Spangen om aan Maurice Steijn in de microfoon te gorgelen: "Wat vond je van je zoon?"
Ik wilde net gaan tiepen dat goes naar Feyenoord moet komen...quote:Op zondag 4 mei 2025 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Debiele rode kaart voor Goesgoat, dat was een perfecte tackle..
Goes moet komend seizoen naar PSV komen, zou een sterk duo zijn met Flamingo
Eens. Iedereen lult elkaar weer naquote:Op zondag 4 mei 2025 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan tiepen dat goes naar Feyenoord moet komen...
Zulke spelers zijn winnaars alleen de media moet weer programmaas gaan vullen...
LOL.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior
https://www.destentor.nl/(...)-gesproken~a3337793/
PEC Zwolle is werkelijk een tweede Heracles qua nietszeggende keuzes.
Heb dat atijd al een tokkie (cafeclub) gevondenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:51 schreef Durmada het volgende:
Overigens ook oerwoudgeluiden en aap imitaties richting Sadiq en Addai. Tot zo ver het leuke Go Ahead Eagles.
Ze maken dat wel waar ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb dat atijd al een tokkie (cafeclub) gevonden
Voor elke club.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ze maken dat wel waar ja.
Ze hebben wel een leuke aanvoerder, Deijl is een voorbeeld voor de hele club.
In de serie A zie ik eigenlijk nooit spelers compleet uit hun plaat gaan na een geslaagde tackle aan de zijlijn bij een 0-3 standquote:Op zondag 4 mei 2025 20:12 schreef raptorix het volgende:
De haat op Goes is weer groot, want in Nederland moet je vooral normaal doen, tijd dat Goes lekker naar de Serie A gaat waar dit soort spelers wel op waarde wordt geschat.
Ja maar Kjelienie enzo doen het ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In de serie A zie ik eigenlijk nooit spelers compleet uit hun plaat gaan na een geslaagde tackle aan de zijlijn bij een 0-3 stand
Altijd het slachtoffer, heel de wereld is tegen NAC terwijl ze enkel zo goed bier kunnen drinken.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/NACnl/status/1919001579564241313
Ik had de nieuwe NAC nog gemist. Wat zijn die ook zielig.
Bij Ajax zie ik eigenlijk nooit spelers uit hun plaat gaan, laat staan iets vieren, de laatste die wel kwam was Weghorst van AZ, daarna kwam Cuckie Frankie, bij Ajax vinden ze het heeeeeeeeeeel bijzonder als je om een speler heen draait, dan trekken ze zich zelf klaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In de serie A zie ik eigenlijk nooit spelers compleet uit hun plaat gaan na een geslaagde tackle aan de zijlijn bij een 0-3 stand
Dat was Simonis ook. Hadden ze dan weer voor standaard, middelmaat trainer zoveel moeten gaan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nobuddie Van der Vegt inderdaad trainer van PEC @:Alaphilippe_
Een complete nobody is het ook weer niet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nobuddie Van der Vegt inderdaad trainer van PEC @:Alaphilippe_
Ik ken hem ook alleen maar van geflopte TC-avonturen en niet als trainer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een complete nobody is het ook weer niet.
Als technisch directeur was hij een verschrikking bij SC Cambuur tussen 2015 en 2016. En in de periode dat hij TD was bij Willem II, degradeerden ze ook.
Op maandagmiddag vol aan de drank, je moet er maar tijd voor hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij Ajax zie ik eigenlijk nooit spelers uit hun plaat gaan, laat staan iets vieren, de laatste die wel kwam was Weghorst van AZ, daarna kwam Cuckie Frankie, bij Ajax vinden ze het heeeeeeeeeeel bijzonder als je om een speler heen draait, dan trekken ze zich zelf klaar.
Dat Nijhuis nu nog voet bij stuk houdt vind ik dan wel weer heel erg lachwekkend.quote:Wouter Goes krijgt voor het oog van de tuchtcommissie steun uit onverwachte hoek na rode kaart tijdens Go Ahead Eagles - AZ
Enric Llansana en Mats Deijl hebben het donderdagavond opgenomen voor Wouter Goes, die voor de tuchtcommissie moest verschijnen wegens zijn rode kaart tegen Go Ahead Eagles van vorig weekend. Beide spelers van Kowet zijn van mening dat de twintigjarige mandekker van AZ (te) zwaar is gestraft voor zijn tackle op Llansana.
Goes kreeg in de 92ste minuut van Go Ahead Eagles – AZ een rode kaart van Bas Nijhuis na een tackle op Llansana. De aanklager betaald voetbal van de KNVB wilde de rechtspoot voor drie wedstrijden schorsen, waarvan één voorwaardelijk. Daar gingen de Alkmaarders niet mee akkoord, waardoor de zaak donderdagavond door de tuchtcommissie werd behandeld.
Daar gaf Deijl in een schriftelijke verklaring aan dat ‘een rode kaart zwaar was. Een gele kaart had ook gekund.’ AZ riep Llansana op als getuige. De middenvelder van Go Ahead Eagles belde in via Microsoft Teams.
“Als ik Wouter kan helpen, doe ik dat graag”, zei Llansana, zo schrijft het Noordhollands Dagblad. “Wouter heeft veel pech gehad. Op beelden zie je dat hij de bal raakt. Hij gaat volle bak voor de bal, dit was een voetbalactie die gewoon moet kunnen.”
Llansana bleef nog even liggen na die tackle, maar dat kwam niet door de actie van Goes. “Nee, m’n rug deed pijn door de val”, aldus de middenvelder. De Alkmaarders riepen ook Ron Vlaar op als ‘expert in slidings en tackles’. De voormalig verdediger analyseerde de tackle van Goes op basis van de beelden.
“Des te vaker ik de beelden zie, des te meer ik overtuigd raak van de verkeerde interpretatie van de scheidsrechter”, aldus Vlaar. De voormalig Oranje-international trok een heldere conclusie: “Schoolvoorbeeld van een perfect uitgevoerde sliding.”
Nijhuis was niet aanwezig in Zeist. De tuchtcommissie toonde wel een mail waarin de scheidsrechter sprak van ‘ernstig gemeen spel’. “De aanklager benadrukte dat ’de intentie’ van de tackle geen rol speelt bij de strafbaarheid. Dus of Goes het nu kwaad bedoelde of niet: het gaat om de uitvoering”, aldus het Noordhollands Dagblad. De tuchtcommissie doet vrijdagochtend uitspraak.
Alles voor de show.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Nijhuis nu nog voet bij stuk houdt vind ik dan wel weer heel erg lachwekkend.
De Grote Bas Nijhuis Show.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Nijhuis nu nog voet bij stuk houdt vind ik dan wel weer heel erg lachwekkend.
KKD ploegen hebben ook staan vechten geen tweede te worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tilburg gaat de Eredivisie weer verlaten.
@Lenny_Leonard vindt dit erg jammerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere speelt de komende twee wedstrijden thuis tegen Sparta en Fortuna. Het zou de treinramp Willem II wel compleet maken als die daar ineens nog 6 punten halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een megafoonmongool minder is een zege voor de eredivisie en het voetbal.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Cambuur, Ado, Dordt, de Graafschap,Telstar of Den Bosch.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een megafoonmongool minder is een zege voor de eredivisie en het voetbal.
Cambuur, ADO en De Graafschap.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Cambuur, Ado, Dordt, de Graafschap,Telstar of Den Bosch.
Zeg dan maar wat beter dan Willem II is.
Zelfs Cambuur? Maar zoveel beter is er dus niet.quote:
quote:Een nieuw avontuur voor Johan Derksen. Het gezicht van Vandaag Inside komt met de wekelijkse podcast Groeten uit Grolloo. Die maakt hij met voormalig No Surrender-captain Henk Kuipers.
Ohquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Er is bijna altijd een zaterdag 16:30 wedstrijd?
Waarschijnlijk dat het me daarom nooit was opgevallen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn meestal ook niet de wedstrijden met het meeste aanzien
De zon schijnt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:16 schreef GGMM het volgende:
RKC - Heerenveen
Fortuna - NAC
Almere - Sparta
Veel plezier @:zipportal
Zuiderling gespot.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of niet dan. Rolluiken dicht, jammer dat je alsnog vogels hoort.
Akkoord.quote:
Ja, Sparta had met een andere scheids al voor de rust de winst op zak gehad met een 2-0 voorsprong.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Veel slechter dan Lindhout zal je ze niet snel vinden.
Beter mikken bij het schieten?quote:Op zondag 11 mei 2025 10:32 schreef Zipportal het volgende:
RoyGod heeft nog wel wat tips voor Brabbie.
Stoppen met voetballenquote:
Zei die stoer vanaf de bankquote:Op zondag 11 mei 2025 12:43 schreef Zorro het volgende:
Man man man, het is een keer warmer dan 15 graden en meteen moet er een drinkpauze komen. Wat een watjes tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |