Meer dan voldoende, want het is niet toegestaan om onder invloed van cannabis een auto te besturen.quote:Op zondag 27 april 2025 07:13 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me dan afvraag, als jij veel blowt. Hoeveel tijd houd je tussen het blowen en dat je achter het stuur kruipt?
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet helemaal 100% stoppen met wiet. Anders blijf je een junk.
Ok dankquote:Op zondag 27 april 2025 07:26 schreef Gibson88 het volgende:
Dat is een probleem die verslaafden vaker vertonen. Ik ga hier verder ook niet op in omdat dat tegen dovemansoren is gericht.
Succes.
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaasquote:Op zondag 27 april 2025 07:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.
Kijk uit dadelijk maak je hem nog boos.quote:Op zondag 27 april 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaas
Heeft de rest n.a.v. OP nu ook de neiging om alleen maar over 100% stoppen te praten?quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet helemaal 100% stoppen met wiet. Anders blijf je een junk.
Klopt maar als ik blow uit ik het niet echt dus dan is het veel minder een probleem.quote:Op zondag 27 april 2025 07:54 schreef livelink het volgende:
Ik ervaar jou als chronisch boos. Lijkt me onafhankelijk van het wel of niet blowen.
Ben ik het mee oneens, want voordat ik blowde werd ik ook nogal eens boos.quote:Op zondag 27 april 2025 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heeft dit topic verder geen nut, het een heeft te maken met het ander, en als je dat niet wilt aanpakken is het jammer maar helaas
Ja maar ik bedoel meer ook:quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft de rest n.a.v. OP nu ook de neiging om alleen maar over 100% stoppen te praten?
Inhoudelijk:
Stel regels voor je zelf op, bijv.
- Ik rook alleen op zaterdag of
- Ik rook alleen op zaterdag en zondag en nooit voor 20 uur.
De regels bepaal je zelf. Wat een mooie eerste stap voor jou is.
Nou dan snel er weer een roken want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, want voordat ik blowde werd ik ook nogal eens boos.
Gaat niet ik moet rijdenquote:Op zondag 27 april 2025 08:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou dan snel er weer een roken want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen.
Dus ik moet altijkd ieder advies aanvaarden ook als het misschien in mijn situatie niet zo passend is?quote:Op zondag 27 april 2025 08:23 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dit wordt zo'n mooi backfire topic
Ik wil advies, maar als het advies niet is wat ik wil horen, ga ik er niet op in. En als het wel goed advies is, ga ik ja-maren.
Sorry, ik begreep de vraag niet goed.quote:Op zondag 27 april 2025 08:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer ook:
in situaties waarin ik helemaal niet kan blowen (b.v. als ik met de auto moet), hoe zorg ik dan dat ik minder boos word steeds
Maar nu doe je het toch!quote:Op zondag 27 april 2025 07:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Posts over "je moet helemaal 100% stoppen met wiet " ga ik overigens niet op in. Dat ga ik niet doen en daar gaat dit topic niet over.
Niets moet je kunt ook fietsen of met het ov.quote:
Vind ik niet, nee.quote:Op zondag 27 april 2025 08:31 schreef LXIV het volgende:
Duurt veel te lang.quote:Op zondag 27 april 2025 08:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niets moet je kunt ook fietsen of met het ov.
Verder is er maar een kleine kans dat ze s'ochtends drugscontroles houden.
Begrijp ik wel, als je net zo onmogelijk bent als hier is elke psycholoog ook snel klaar met je natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 08:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat heeft al 20 jaar lang niet geholpen, daarom ga ik niet meer naar psychologen toe.
Dan mag je natuurlijk een ander vak kiezen, als je bij een 'lastige' cliënt er meteen klaar mee bent.quote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, als je net zo onmogelijk bent als hier is elke psycholoog ook snel klaar met je natuurlijk.
Ja.quote:Op zondag 27 april 2025 08:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus ik moet altijkd ieder advies aanvaarden ook als het misschien in mijn situatie niet zo passend is?
Inderdaad want om daar met het OV te komen moet je 3, 4 keer overstappen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan kun je tussendoor ook nog een extra joint roken. Win win voor je verslaafde brein.
Doe je überhaupt wat er van je gevraagd word daar of heb je altijd een weerwoord? Probeer een andere tot het werkt.quote:Op zondag 27 april 2025 08:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat heeft al 20 jaar lang niet geholpen, daarom ga ik niet meer naar psychologen toe.
Lastig is het probleem niet. Onwil van aan jezelf werken dan ja.quote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan mag je natuurlijk een ander vak kiezen, als je bij een 'lastige' cliënt er meteen klaar mee bent.
Ik doe wat er van mij gevraagd wordt door degene die mij betaalt.quote:Op zondag 27 april 2025 08:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe je überhaupt wat er van je gevraagd word daar of heb je altijd een weerwoord? Probeer een andere tot het werkt.
Jij bent verslaafd natuurlijk ben je het er niet mee eensquote:Op zondag 27 april 2025 08:56 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens.
Mensen die niet geholpen willen worden zijn niet te helpen.quote:Op zondag 27 april 2025 08:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan mag je natuurlijk een ander vak kiezen, als je bij een 'lastige' cliënt er meteen klaar mee bent.
Zo anti wiet zijn ze allang niet meer hoor tegenwoordig. Matig wietgebruik kan gewoon.quote:Op zondag 27 april 2025 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent verslaafd natuurlijk ben je het er niet mee eens
Ik ga er vanuit dat ze bij de psycholoog ook wilde dat je stopte en dat jij het er niet mee eens was?
Ik heb het over de psycholoog he.quote:Op zondag 27 april 2025 09:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik doe wat er van mij gevraagd wordt door degene die mij betaalt.
Verder ben ik altijd bereid om iemand te helpen of van dienst te zijn, onder voorwaarde dat ik daar zelf voor kies. Indien ik er niet voor kies, vertik ik het en doe ik het niet.
Aangezien ik al 20 jaar lang bij verschillende psychologen heb gelopen en dit niet heeft geholpen, heb ik er bijvoorbeeld voor gekozen om dit niet langer te doen.
Dan ben je dus niet eerlijk geweest naar hoe afhankelijk je er van bent( ook niet tegen jezelf als ik het zo lees)quote:Op zondag 27 april 2025 09:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zo anti wiet zijn ze allang niet meer hoor tegenwoordig. Matig wietgebruik kan gewoon.
Ook dat zul je als psycholoog regelmatig tegenkomen, als je daar niet mee om kan gaan kan je beter een ander vak kiezen want dan heeft het weinig zin natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 08:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lastig is het probleem niet. Onwil van aan jezelf werken dan ja.
Nee hoor dat kan ik zeker wel bevatten.quote:Op zondag 27 april 2025 09:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mensen die niet geholpen willen worden zijn niet te helpen.
Maar ja, dat kun jij met je extreme fixed mindset ongetwijfeld niet bevatten.
Als ik moet stoppen dan kan dat gewoon hoor, blow ook wel eens een maand niet.quote:Op zondag 27 april 2025 09:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet eerlijk geweest naar hoe afhankelijk je er van bent( ook niet tegen jezelf als ik het zo lees)
Makkelijk de problemen bij de hulpverlening leggen. Helaas hebben ze genoeg patiënten op de wachtlijst staan die wel aan hunzelf willen werken ipv iemand die gewoon weigert.quote:Op zondag 27 april 2025 09:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ook dat zul je als psycholoog regelmatig tegenkomen, als je daar niet mee om kan gaan kan je beter een ander vak kiezen want dan heeft het weinig zin natuurlijk.
Dit zijn gewoon excuses naar jezelf toe maken om niet te veranderen. Probeer het bij een andere instantie nog een keer en ga ervoor. Ik heb hetzelfde gehad na een slechte ervaring met PsyQ bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 april 2025 09:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik loop al jaren niet meer bij psychologen, omdat dit in het verleden niet heeft geholpen.
Maar jouw suggestie (het nog een keer proberen) heb ik al 20 jaar lang gedaan en dat werkte niet.quote:Op zondag 27 april 2025 09:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Makkelijk de problemen bij de hulpverlening leggen. Helaas hebben ze genoeg patiënten op de wachtlijst staan die wel aan hunzelf willen werken ipv iemand die gewoon weigert.
Mischien moet je eigenlijk inzien dat het niet werken van de psycholoog ook bij jou kan liggen. Jezelf dit voor blijven houden en het nog een keer proberen.
Die maand niet was die jaren geleden?quote:Op zondag 27 april 2025 09:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als ik moet stoppen dan kan dat gewoon hoor, blow ook wel eens een maand niet.
Leuk is anders.
Ik heb het bij meerdere instanties geprobeerd hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 09:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon excuses naar jezelf toe maken om niet te veranderen. Probeer het bij een andere instantie nog een keer en ga ervoor. Ik heb hetzelfde gehad na een slechte ervaring met PsyQ bijvoorbeeld.
Trouwens hoe werkt het in je hoofd als je iets niet wil. Als in het proces hiervan.quote:Op zondag 27 april 2025 09:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik doe wat er van mij gevraagd wordt door degene die mij betaalt.
Verder ben ik altijd bereid om iemand te helpen of van dienst te zijn, onder voorwaarde dat ik daar zelf voor kies. Indien ik er niet voor kies, vertik ik het en doe ik het niet.
Aangezien ik al 20 jaar lang bij verschillende psychologen heb gelopen en dit niet heeft geholpen, heb ik er bijvoorbeeld voor gekozen om dit niet langer te doen.
1. Rationeel nadenkenquote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trouwens hoe werkt het in je hoofd als je iets niet wil. Als in het proces hiervan.
En niet de situatie proberen te vermijden ofzo? Want het niet doen is makkelijker?quote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
1. Rationeel nadenken
2. Besluiten of ik het wil doen of niet
Ja ik hoor eigenlijk heel veel herkenbare excuses van iemand die gewoon niet wil veranderen.quote:Op zondag 27 april 2025 09:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Mieniemieniemienie ik krijg niet de gewenste reacties in m'n topic
Voorspelbaar verloop dit.
Hoeft niet, want dat doet hij waarschijnlijk ook puur uit verslaving, want daarmee reset hij zijn tolerantie weer even.quote:
opzichzelf legitiem, maar welk alternatief heb je gekozen om je probleem op te lossen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb het bij meerdere instanties geprobeerd hoor.
Als ik iets wel wil doen, doe ik het wel hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En niet de situatie proberen te vermijden ofzo? Want het niet doen is makkelijker?
Waar heb ik dit geschreven? Zou je dit kunnen citeren?quote:Op zondag 27 april 2025 09:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Mieniemieniemienie ik krijg niet de gewenste reacties in m'n topic
Voorspelbaar verloop dit.
In welke zin ben jij veranderd?quote:Op zondag 27 april 2025 09:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik hoor eigenlijk heel veel herkenbare excuses van iemand die gewoon niet wil veranderen.
Die eerste jonko na zo een tijdje hakt er hard in jongequote:Op zondag 27 april 2025 09:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoeft niet, want dat doet hij waarschijnlijk ook puur uit verslaving, want daarmee reset hij zijn tolerantie weer even.
Gewoon werken en niet naar psychologen gaan.quote:Op zondag 27 april 2025 09:20 schreef dop het volgende:
[..]
opzichzelf legitiem, maar welk alternatief heb je gekozen om je probleem op te lossen?
Dat is dus het negeren van je probleem.quote:Op zondag 27 april 2025 09:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Gewoon werken en niet naar psychologen gaan.
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.quote:
Soms in het leven moet je shit doen die je eigenlijk liever niet doet. Maak je dan ook excuses in je hoofd waarom het beter is om niet te doenquote:Op zondag 27 april 2025 09:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als ik iets wel wil doen, doe ik het wel hoor.
Heb zeker wel eens gekeken naar microdoseringen van het e.e.a.quote:Op zondag 27 april 2025 09:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou het blowen niet zozeer veranderen maar misschien kan je om de dag ofzo lsd erbij microdosen?
Ik ben daar niet zo goed in. Tegen mijn zin zaken doen doe ik alleen als het echt echt echt moet.quote:Op zondag 27 april 2025 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Soms in het leven moet je shit doen die je eigenlijk liever niet doet. Maak je dan ook excuses in je hoofd waarom het beter is om niet te doen
Ja ik ben er ook niet goed in maar benieuwd naar de gedachtengang. Hoe dichterbij ik iets kwam hoe meer ik er constructies omheen bedacht om het niet te doen zeg maarquote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in. Tegen mijn zin zaken doen doe ik alleen als het echt echt echt moet.
B.v. werken . Ik zou liever eigenlijk gewoon werkloos zijn. Maar ik moet werken om te kunnen overleven helaas.
Je probleem negeren kun je ook prima een strategie noemen, edoch een strategie is iets heel anders als een goede oplossing.quote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.
quote:Op zondag 27 april 2025 09:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb zeker wel eens gekeken naar microdoseringen van het e.e.a.
Maar mijn probleem is een beetje ook een stukje verkeersveiligheid. Ik wil niet opeens een boskabouter zien op de A4.
Je kan dus wel met het OV…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zuipen denk ik (en ja dan ga ik netjes op de fiets of met het OV).
Niemand is daar goed in. Het verschil zit tussen de mensen die het niet doen en de mensen die het doen al hebben ze geen zin.quote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in. Tegen mijn zin zaken doen doe ik alleen als het echt echt echt moet.
B.v. werken . Ik zou liever eigenlijk gewoon werkloos zijn. Maar ik moet werken om te kunnen overleven helaas.
Hij wint er een reden mee om weer te blowen.quote:Op zondag 27 april 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien inzien dat het boos worden om kleine dingen zoals verkeerssituaties niks op lost, jij zit je op te fokken over iets wat een ander binnen een paar seconde weer vergeten is
Wat win je ermee?
Jij kan ook met het ov maar rijdt waarschijnlijk ook auto.quote:Op zondag 27 april 2025 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Je kan dus wel met het OV…
Gezien je diverse andere topics hier, denk ik dat je het zonder hulp van buitenaf (en dan bedoel ik niet hier op FOK!…) niet gaat oplossen.
Kortom, erken dat je problemen hebt, zoek/accepteer hulp en ga met jezelf aan de slag…
Ik werk al tegen mn zn in dan ga ik niet ook nog eens in mn vrije tijd dingen tegen mn zin in doen het is goed.quote:Op zondag 27 april 2025 10:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niemand is daar goed in. Het verschil zit tussen de mensen die het niet doen en de mensen die het doen al hebben ze geen zin.
Daarom is relatief ‘succes’ hebben in het leven zo eenvoudig. 95% presteert onder zijn of haar kunnen. En dat is een keuze,
Klopt meestal, maar ik heb de discipline om niet aan een joint te gaan lurken…quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jij kan ook met het ov maar rijdt waarschijnlijk ook auto.
Van mij hoef je niks, maar hier alleen lopen klagen schiet niets op.quote:Als een psycholoog 20 jaar lang geen zin heeft gehad heeft dat ook nu geen zin meer
Geluk heeft in mijn ogen alles te maken met de dingen tegen je zin in doen. Daar faal je denk ik. Ook mbt het boos worden. In mijn ogen dan, en die zijn weinig waard.quote:Op zondag 27 april 2025 12:23 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik werk al tegen mn zn in dan ga ik niet ook nog eens in mn vrije tijd dingen tegen mn zin in doen het is goed.
Bepaalde wiet word je soort van ultra-peacefull van ,maar ok als je dan gaat stoppen dan moet je weer het "echte leven' in en daar heb je allemaal gemene prikkels buiten en moet je weer om schakelen om niet alte agresief te gaan reageren? = Die "nature" ey?quote:
Na ja ik word niet aggressief hoor maar ik voel me wel eens boos zegmaar.quote:Op zondag 27 april 2025 15:40 schreef marretak het volgende:
[..]
Bepaalde wiet word je soort van ultra-peacefull van ,maar ok als je dan gaat stoppen dan moet je weer het "echte leven' in en daar heb je allemaal gemene prikkels buiten en moet je weer om schakelen om niet alte agresief te gaan reageren? = Die "nature" ey?
Dat duidt dan toch duidelijk op verslaving/afkick verschijnselen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Gewoon sigaretten roken helpt overigens ook wel goed maar dan raak ik weer terug rook verslaafd. Ik wil niet continu roken zegmaar
Vroeger had je van die nicotine zakjes die hielpen wel maar zijn er niet meer toch ?
Ivm met stress en teveel spanning kan je ook soms nog een bepaald dieet ( niet om af te vallen ) helpen? Die opbouw van stess hormonen in je lichaam een beetje sussen?quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Gewoon sigaretten roken helpt overigens ook wel goed maar dan raak ik weer terug rook verslaafd. Ik wil niet continu roken zegmaar
Vroeger had je van die nicotine zakjes die hielpen wel maar zijn er niet meer toch ?
Je gaat überhaupt nooit in op serieuze adviezen. Je topics volgen een vast patroon. Je opent een topic, vervolgens bevallen de antwoorden je niet en open je een paar maanden later hetzelfde topic.quote:Op zondag 27 april 2025 05:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ja maar kan jou dat schelen?quote:Op zondag 27 april 2025 08:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Klopt maar als ik blow uit ik het niet echt dus dan is het veel minder een probleem.
Omdat ik nu een rijbewijs heb en nogal eens op de weg zit kan ik natuurlijk niet continu blowen, het is immers verboden om onder invloed te rijden, vandaar.
Ik wil geen 200 rijden over de A4 omdat ik strak sta.quote:
Ik ben gestopt met seks en het zoeken naar een relatie.quote:Op maandag 28 april 2025 08:43 schreef SuperNeger het volgende:
Misschien komt de boosheid ergens anders van. En blowen verdrukt ook emoties he. Misschien moet je eerst nagaan waarom je dan zo boos bent. Vaak komt het uit frustratie. Hoe is je seks en liefdesleven?
Swift toch? 1.4 boosterjet die haalt dat wel een oudere versies niet. Dus ik zie geen gevaar.quote:Op maandag 28 april 2025 11:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil geen 200 rijden over de A4 omdat ik strak sta.
Weet overigens niet of ik dat haal in mijn suzuki
Ik zeg toch ook niet dat je coke moet proberen tijdens het autorijden?quote:Op maandag 28 april 2025 11:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil geen 200 rijden over de A4 omdat ik strak sta.
Weet overigens niet of ik dat haal in mijn suzuki
Aangezien je regelmatig jointjes rookt zul je altijd een week gestopt moeten zijn voordat je geen EMG krijgt.quote:Op maandag 28 april 2025 08:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
EMG is nogal duur dus dat gaan we niet doen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2025 12:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aangezien je regelmatig jointjes rookt zul je altijd een week gestopt moeten zijn voordat je geen EMG krijgt.
Gebruikt u wel frequent THC, dan is de THC zelfs 2 - 7 dagen na gebruik nog via een bloedonderzoek vast te stellen.quote:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je na een week nog boven de grenswaarde zit.quote:Op maandag 28 april 2025 15:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gebruikt u wel frequent THC, dan is de THC zelfs 2 - 7 dagen na gebruik nog via een bloedonderzoek vast te stellen.
Veel succes met stoppen.
Probeer het uit laat het ons weten als je er toch boven zat.quote:Op maandag 28 april 2025 15:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je na een week nog boven de grenswaarde zit.
Denk je echt dat deze TS zoiets kan doen? Toegeven dat hij ergens fout zat? Of dat iets wat hij deed, onverstandig bleek? Nah...quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Probeer het uit laat het ons weten als je er toch boven zat.
Ik vermoed dat hij toch zijn studiefinanciering aan het terug betalen is.quote:Op maandag 28 april 2025 17:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze TS zoiets kan doen? Toegeven dat hij ergens fout zat? Of dat iets wat hij deed, onverstandig bleek? Nah...
Labiel is waarschijnlijk een betere benaming.quote:Op zondag 27 april 2025 07:54 schreef livelink het volgende:
Ik ervaar jou als chronisch boos. Lijkt me onafhankelijk van het wel of niet blowen.
Lol Als je een dagbesteding (ofzoiets) doet en medicatie slikt ben je lekker bezig maar als je wat rookt en aan het werk gaat, ben je iemand die z'n problemen niet onder ogen wil zienquote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.
Dit is helemaal geen topic over stoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:51 schreef Document1 het volgende:
Stoppen met blowen is best te doen zolang je connectie nicotine en thc niet hebt. Het is eerder de nicotine waar je lichamelijk aan verslaafd bent.
Succes ermee in ieder geval.
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn zonder onderliggende depressie of iets anders wat er mis is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef SemperLibertas het volgende:
Ja, ik ken dat wel ja. Onderschat niet de geestelijke onderstromen die je onderdrukt met thc. De eerste dagen zonder ga je kapot en denk je dat je doordraait, maar uiteindelijk overwint de heldere geest weer mits je geen onderliggende depressie of andere stoornis hebt. Je blowt natuurlijk niet zonder reden.
Ja ok maar jouw wereldbeeld is FOK! en alle droevige users die hier wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn zonder onderliggende depressie of iets anders wat er mis is.
Nee hoor, hij heeft nu zijn rijbewijs B (in 1 keer gehaald) en zijn wereldbeeld is dus ook de Zeeuwse wegen en de mensen die hij daar allemaal tegenkomt hem daar allemaal al toeterend inhalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok maar jouw wereldbeeld is FOK! en alle droevige users die hier wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |