1. Rationeel nadenkenquote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trouwens hoe werkt het in je hoofd als je iets niet wil. Als in het proces hiervan.
En niet de situatie proberen te vermijden ofzo? Want het niet doen is makkelijker?quote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
1. Rationeel nadenken
2. Besluiten of ik het wil doen of niet
Ja ik hoor eigenlijk heel veel herkenbare excuses van iemand die gewoon niet wil veranderen.quote:Op zondag 27 april 2025 09:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Mieniemieniemienie ik krijg niet de gewenste reacties in m'n topic
Voorspelbaar verloop dit.
Hoeft niet, want dat doet hij waarschijnlijk ook puur uit verslaving, want daarmee reset hij zijn tolerantie weer even.quote:
opzichzelf legitiem, maar welk alternatief heb je gekozen om je probleem op te lossen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik heb het bij meerdere instanties geprobeerd hoor.
Als ik iets wel wil doen, doe ik het wel hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En niet de situatie proberen te vermijden ofzo? Want het niet doen is makkelijker?
Waar heb ik dit geschreven? Zou je dit kunnen citeren?quote:Op zondag 27 april 2025 09:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Mieniemieniemienie ik krijg niet de gewenste reacties in m'n topic
Voorspelbaar verloop dit.
In welke zin ben jij veranderd?quote:Op zondag 27 april 2025 09:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik hoor eigenlijk heel veel herkenbare excuses van iemand die gewoon niet wil veranderen.
Die eerste jonko na zo een tijdje hakt er hard in jongequote:Op zondag 27 april 2025 09:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoeft niet, want dat doet hij waarschijnlijk ook puur uit verslaving, want daarmee reset hij zijn tolerantie weer even.
Gewoon werken en niet naar psychologen gaan.quote:Op zondag 27 april 2025 09:20 schreef dop het volgende:
[..]
opzichzelf legitiem, maar welk alternatief heb je gekozen om je probleem op te lossen?
Dat is dus het negeren van je probleem.quote:Op zondag 27 april 2025 09:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Gewoon werken en niet naar psychologen gaan.
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.quote:
Soms in het leven moet je shit doen die je eigenlijk liever niet doet. Maak je dan ook excuses in je hoofd waarom het beter is om niet te doenquote:Op zondag 27 april 2025 09:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als ik iets wel wil doen, doe ik het wel hoor.
Heb zeker wel eens gekeken naar microdoseringen van het e.e.a.quote:Op zondag 27 april 2025 09:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou het blowen niet zozeer veranderen maar misschien kan je om de dag ofzo lsd erbij microdosen?
Ik ben daar niet zo goed in. Tegen mijn zin zaken doen doe ik alleen als het echt echt echt moet.quote:Op zondag 27 april 2025 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Soms in het leven moet je shit doen die je eigenlijk liever niet doet. Maak je dan ook excuses in je hoofd waarom het beter is om niet te doen
Ja ik ben er ook niet goed in maar benieuwd naar de gedachtengang. Hoe dichterbij ik iets kwam hoe meer ik er constructies omheen bedacht om het niet te doen zeg maarquote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in. Tegen mijn zin zaken doen doe ik alleen als het echt echt echt moet.
B.v. werken . Ik zou liever eigenlijk gewoon werkloos zijn. Maar ik moet werken om te kunnen overleven helaas.
Je probleem negeren kun je ook prima een strategie noemen, edoch een strategie is iets heel anders als een goede oplossing.quote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.
quote:Op zondag 27 april 2025 09:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb zeker wel eens gekeken naar microdoseringen van het e.e.a.
Maar mijn probleem is een beetje ook een stukje verkeersveiligheid. Ik wil niet opeens een boskabouter zien op de A4.
Je kan dus wel met het OV…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zuipen denk ik (en ja dan ga ik netjes op de fiets of met het OV).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |