Swift toch? 1.4 boosterjet die haalt dat wel een oudere versies niet. Dus ik zie geen gevaar.quote:Op maandag 28 april 2025 11:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil geen 200 rijden over de A4 omdat ik strak sta.
Weet overigens niet of ik dat haal in mijn suzuki
Ik zeg toch ook niet dat je coke moet proberen tijdens het autorijden?quote:Op maandag 28 april 2025 11:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik wil geen 200 rijden over de A4 omdat ik strak sta.
Weet overigens niet of ik dat haal in mijn suzuki
Aangezien je regelmatig jointjes rookt zul je altijd een week gestopt moeten zijn voordat je geen EMG krijgt.quote:Op maandag 28 april 2025 08:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
EMG is nogal duur dus dat gaan we niet doen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2025 12:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aangezien je regelmatig jointjes rookt zul je altijd een week gestopt moeten zijn voordat je geen EMG krijgt.
Gebruikt u wel frequent THC, dan is de THC zelfs 2 - 7 dagen na gebruik nog via een bloedonderzoek vast te stellen.quote:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je na een week nog boven de grenswaarde zit.quote:Op maandag 28 april 2025 15:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gebruikt u wel frequent THC, dan is de THC zelfs 2 - 7 dagen na gebruik nog via een bloedonderzoek vast te stellen.
Veel succes met stoppen.
Probeer het uit laat het ons weten als je er toch boven zat.quote:Op maandag 28 april 2025 15:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je na een week nog boven de grenswaarde zit.
Denk je echt dat deze TS zoiets kan doen? Toegeven dat hij ergens fout zat? Of dat iets wat hij deed, onverstandig bleek? Nah...quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Probeer het uit laat het ons weten als je er toch boven zat.
Ik vermoed dat hij toch zijn studiefinanciering aan het terug betalen is.quote:Op maandag 28 april 2025 17:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze TS zoiets kan doen? Toegeven dat hij ergens fout zat? Of dat iets wat hij deed, onverstandig bleek? Nah...
Labiel is waarschijnlijk een betere benaming.quote:Op zondag 27 april 2025 07:54 schreef livelink het volgende:
Ik ervaar jou als chronisch boos. Lijkt me onafhankelijk van het wel of niet blowen.
Lol Als je een dagbesteding (ofzoiets) doet en medicatie slikt ben je lekker bezig maar als je wat rookt en aan het werk gaat, ben je iemand die z'n problemen niet onder ogen wil zienquote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als je iets probeert en het werkt niet, ga je uiteindelijk naar de volgende strategie. Wat misschien voor jou goed werkt, hoeft niet voor iedereen te werken.
Dit is helemaal geen topic over stoppen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:51 schreef Document1 het volgende:
Stoppen met blowen is best te doen zolang je connectie nicotine en thc niet hebt. Het is eerder de nicotine waar je lichamelijk aan verslaafd bent.
Succes ermee in ieder geval.
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn zonder onderliggende depressie of iets anders wat er mis is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:27 schreef SemperLibertas het volgende:
Ja, ik ken dat wel ja. Onderschat niet de geestelijke onderstromen die je onderdrukt met thc. De eerste dagen zonder ga je kapot en denk je dat je doordraait, maar uiteindelijk overwint de heldere geest weer mits je geen onderliggende depressie of andere stoornis hebt. Je blowt natuurlijk niet zonder reden.
Ja ok maar jouw wereldbeeld is FOK! en alle droevige users die hier wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn zonder onderliggende depressie of iets anders wat er mis is.
Nee hoor, hij heeft nu zijn rijbewijs B (in 1 keer gehaald) en zijn wereldbeeld is dus ook de Zeeuwse wegen en de mensen die hij daar allemaal tegenkomt hem daar allemaal al toeterend inhalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok maar jouw wereldbeeld is FOK! en alle droevige users die hier wonen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |