SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Zal ik later eens even terugluisterenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik hou wel van muziek waarin ook een verhaal wordt verteld. Dit vind ik ook een mooi voorbeeld van Parson James. Indrukwekkend verhaal ook wel. Eventueel voor na de shows.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga het zeker luisteren, ik hou daar ook vanquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik hou wel van muziek waarin ook een verhaal wordt verteld. Dit vind ik ook een mooi voorbeeld van Parson James. Indrukwekkend verhaal ook wel. Eventueel voor na de shows.
Bekijk deze YouTube-video
De (min of meer) titeltrack van zijn album Hobo, een #1-hit in Frankrijk destijdsquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier had natuurlijk een mooie oboe solo in gemoeten.
Lekker nummer hoor
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De (min of meer) titeltrack van zijn album Hobo, een #1-hit in Frankrijk destijds
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 doet snel een paar aanpassingen in de uitzending, want hij heeft Shii nog iets beloofd...
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Het Australisch-Deense duo Palace Winter heeft een album uitgebracht, waar ook dit nummer op staat:Palace Winter - Two Face
Oh, lekker!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek deze week een documentaire over Liza Minnelli terug. Interessant, maar het tijdperk rond 1989 kwam totaal niet aan bod. De Pet Shop Boys produceerden toen een album voor haar, waarvan Losing My Mind de eerste single was. Hun eigen, wat ruwere demo-versie van het nummer hebben ze echter ook uitgebracht. Dus die gooi ik er vandaag in, als extraatje voor Shii.![]()
Pet Shop Boys - Losing My Mind
Onmiskenbaar hun sound ook.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek deze week een documentaire over Liza Minnelli terug. Interessant, maar het tijdperk rond 1989 kwam totaal niet aan bod. De Pet Shop Boys produceerden toen een album voor haar, waarvan Losing My Mind de eerste single was. Hun eigen, wat ruwere demo-versie van het nummer hebben ze echter ook uitgebracht. Dus die gooi ik er vandaag in, als extraatje voor Shii.![]()
We hebben het dit jaar even overgeslagen. We zijn heel druk in de tuin bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie nog dingen gescoord op de vrijmarkt, Doedezemaar?
Dit klinkt heel tofquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Zeker. Ik heb vandaag ook weer onkruid getrokken. En ben even op de vrijmarkt geweest, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet echt leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben het dit jaar even overgeslagen. We zijn heel druk in de tuin bezig.
En daar was het ook heerlijk weer voor.
Ja, best geslaagd. Het is een ietwat opgepoetste demo-versie. In 1991 verschenen als B-kant van de single Jealousy.quote:
Zoals Urbanus het ooit uitlegde: als je met de snelheid van het licht rond een stoeltje loopt trap je van achter op je eigen hielen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
We zijn weer bij de rode draad beland. Deze keer gaan we met formules aan de slagGiorgio Moroder - E=MC2
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoals Urbanus het ooit uitlegde: als je met de snelheid van het licht rond een stoeltje loopt trap je van achter op je eigen hielen.
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Finkers had er ook zo'n eentje. Ik kan er even niet op komen.
Ja, die. Maar ook iets met de snelheid van licht of geluid. Volgens mij had het onweer en de afstand ervan te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen
Dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 26 april 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm:
“Onweer begint flitsend, maar eindigt altijd met gedonder!”
“Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort, en als je dan de aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.”
Ik begin wel fan te worden van deze band.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Weeping Willows uit Zweden. Ik ben steeds meer fan. Recent brachten ze het prachtige Swan Song uit, afkomstig van hun nieuwe album. Nu is de tweede track uit. Een wat simpeler nummer, maar wel opnieuw mooi. Lekker klassiek, alsof het uit de 60s komt:Weeping Willows - The Thrill Of Danger
Ik heb vlug wat beelden gezien, niet op de schoenen gelet. Ik vind wel dat ze er de laatste tijd steeds beter uitziet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kon Amalia op die schoenen lopen zeg, echt ik kreeg al pijn als ik er naar keek
Ze zagen er allemaal tof uit. De outfit van Maxima was weer echt prachtig, die kleurquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb vlug wat beelden gezien, niet op de schoenen gelet. Ik vind wel dat ze er de laatste tijd steeds beter uitziet.
Grappig. Ik zat net te denken aan je antwoord bij de vorige editie van The Connection bij het instarten van dit nummer.quote:
Geen antwoord wat dat was.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig. Ik zat net te denken aan je antwoord bij de vorige editie van The Connection bij het instarten van dit nummer.
Goedenavond, welkom bij je voorprogramma
Ik heb niet echt gekeken, maar ik vind sowieso dat Amalia echt aan het groeien is in haar rol. Knap hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kon Amalia op die schoenen lopen zeg, echt ik kreeg al pijn als ik er naar keek
Ah, ja dat hoort wel zeker bij mijn favoriete nummers. Deze versie ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
We gaan lekker uptempo het volgende uur in. Dat blijft de komende nummers ook zo. Onderweg is een fijne, nieuwe discoknaller van een zangeres die daar erg goed in is... Maar eerst:Texas - Summer Son (Giorgio Moroder Alternative 12-inch)
Zeker knap. Ik geef het je maar te doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet echt gekeken, maar ik vind sowieso dat Amalia echt aan het groeien is in haar rol. Knap hoor!
Toch heb ik die al eens eerder voor je gedraaidquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ja dat hoort wel zeker bij mijn favoriete nummers. Deze versie ken ik nog niet.
Oh echt? Deze versie? Ik heb hem wel eens bij je aangevraagd als verzoekje, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch heb ik die al eens eerder voor je gedraaid![]()
(maar dat geeft niet)
Welkom. En win ze!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik ga intunen en even lekker een bordspel spelen (British Rails van Mayfair games)
Hoi Fogel, dat is alweer even geleden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik ga intunen en even lekker een bordspel spelen (British Rails van Mayfair games)
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef Fogel het volgende:
Goedenavondquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:02 schreef Fogel het volgende:
Het WIlhelmus?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer dat voor de titel van de uitzending heeft gezorgd:Jamiroquai - King For A Day
Er komt zo een koninklijk verzoekje van Symph aan...
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor jou aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dit nummer niet meer gedraaid mocht worden met die clip.
Toen was er zelfs toch ook al wel wat gedoe over hoor. Snap ik ook wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:14 schreef Shii het volgende:
Ik weet nogJa, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dit nummer niet meer gedraaid mocht worden met die clip.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik weet nogSchandalig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dit nummer niet meer gedraaid mocht worden met die clip.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik weet nogDat heb ik gelukkig niet meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dit nummer niet meer gedraaid mocht worden met die clip.
Dan ben je wel ontzettend triest….Juin uit Eigen Tuin!
Dit is wel een fijne zanger.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben amper bekomen van hoe goed Bergab is, maar hier is de opvolger al:Drangsal - Die Bestie Mit Dem Brennenden Schweif
Ik vind het nu al goed.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: iets waar @:Shii al weken geduldig op wacht. Het heeft iets met Midge Ure te maken. Verder verraad ik nog niks
Oh wauw, benieuwd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: iets waar @:Shii al weken geduldig op wacht. Het heeft iets met Midge Ure te maken. Verder verraad ik nog niks
Ik zou eigenlijk de single vóór Bergab ook eens moeten draaien. Is namelijk ook erg fijn. Dit is de derde topper op rij.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne zanger.
Leuke muziek
Kan ik het alleen maar heel erg mee eens zijn. Later ook maar even de single voor Bergab beluisteren:quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo af en toe is nieuwe muziek erg goed, Drangsal is daar een goed voorbeeld van
Arme man.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Wat me dan wel de absolute horror lijkt: vier je je verjaardag, word je toegezongen door Suzan en Freek
Midge Ure, zo'n geweldige artiest, en al zolang.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Belofte maakt schuld en die wordt bij dezen eindelijk ingelost. Voor Shii:Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Eensquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Midge Ure, zo'n geweldige artiest, en al zolang.
Ik denk dat Giorgio Moroder het verband is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Er is een zeer direct verband tussen het vorige nummer en deze. Degene die mij dat verband kan vertellen, wint eeuwige roemGiorgio Moroder - Chase (single version)
Met een goed gemikte trap misschien wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een goed gemikte trap misschien wel.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een goed gemikte trap misschien wel.
Together in electric dreams?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Nog een handvol nummers voordat Melting het roer overneemt. Wie raadt het laatste Moroder-nummer? Het komt hierna...Morcheeba - Rome Wasn't Built In A Day
Eensquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een leuk nummer. Ongecompliceerd vrolijk.
Dat is een mooi cirkeltjequote:Op zaterdag 26 april 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond al klaar. Die van eerder in de uitzending kwam erbij voor Shii, vandaarVan het album Yes, uit 2009:
Pet Shop Boys - King Of Rome
(En op Yes staat dan ook weer een duet met Philip Oakey, om het cirkeltje rond te maken)
Mooi nummer van hen. En mooie overgang naar dit nummer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond al klaar. Die van eerder in de uitzending kwam erbij voor Shii, vandaarVan het album Yes, uit 2009:
Pet Shop Boys - King Of Rome
(En op Yes staat dan ook weer een duet met Philip Oakey, om het cirkeltje rond te maken)
Dat kan binnenkort nog wel eens nuttig van pas komen...quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vandaag m’n Italiaans en Latijn weer wat kunnen ophalen
Een Latijnse connectie?quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan binnenkort nog wel eens nuttig van pas komen...
Echt lekker ook, trouwens. Minder een fruitbiertje dan Liefmans en dat soort drankjes. Echt meer een biertje met wat fruittonen.quote:
Wel een ander biertje in huis, of zit je helemaal zonder?quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooi plaatje voor de prullenbak
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt lekker ook, trouwens. Minder een fruitbiertje dan Liefmans en dat soort drankjes. Echt meer een biertje met wat fruittonen.
Helemaal zonder bier. Maar wel nog rode wijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een ander biertje in huis, of zit je helemaal zonder?
Ben zelf geen rode wijn drinker.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal zonder bier. Maar wel nog rode wijn.
Ik trek dat mens helemaal niet,en als ze haar mond opentrekt houdt echt alles opquote:
Ik ben niet echt volledig anti-Anouk. Maar dit nummer vind ik wel echt een stom niemendalletje.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooi plaatje voor de prullenbak
Is het een niet al te ingewikkeld spel?quote:
Ik ken het spel niet. Maar gewonnen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
One night in Bangkok - de BB's van Abba
Die snap ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
One night in Bangkok - de BB's van Abba
Geschreven door Benny en Bjorn (zie ook onderaan het album-plaatje)quote:
Ik zeg het eigenlijk niet helemaal goed. Het is wel een fruitbier, maar het heeft niet dat zoetige dat biertjes als Liefmans hebben. Het zit qua smaak meer richting bier.quote:
In zekere zin beeld je hier gewoon een songtitel uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vind ik inderdaad het prettige van dit biertje.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk niet helemaal goed. Het is wel een fruitbier, maar het heeft niet dat zoetige dat biertjes als Liefmans hebben. Het zit qua smaak meer richting bier.
Lekker voor de zomerquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk niet helemaal goed. Het is wel een fruitbier, maar het heeft niet dat zoetige dat biertjes als Liefmans hebben. Het zit qua smaak meer richting bier.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is een goede avond voor Jamiroquai. De royalty's stromen binnen
Cosmic Girl
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Nu nog Level 42 en dan is het compleet
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Supergrass, maar ik weet de titel niet. Ik gok "Feel Alright"
Nee, is leuk! Duurt wel ongeveer drie uur.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het een niet al te ingewikkeld spel?
Nog niet...quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het spel niet. Maar gewonnen?
Totaal niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het een beetje te vergelijken met kolonisten?
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit krijg ik nu dus op Facebook, met dank aan Symphonic.... (let ook even op wat er op #2 staat...)
[ afbeelding ]
The (You)Tubes…quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ja, dit ken ik... dit heb ik uit zo'n YouTube-clip met vergeten nummers gehaald. Maar ja, dat is het probleem nu juist
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:26 schreef MadMaster het volgende:
The Devil Made Me Do It - Golden Earring
quote:
Geweldige reclame!quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Laif is a kosmik siemfonie. Laif is tunnul, wit lait at the end. Life is a dusty rood.
Geniale commercial is dat. Misschien wel de beste die ooit in Nederland is gemaakt. Sowieso één van de beste.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Laif is a kosmik siemfonie. Laif is tunnul, wit lait at the end. Life is a dusty rood.
Als het klinkt als…quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt als Joe Cocker
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt als Joe Cocker
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:43 schreef livelink het volgende:
Clarence nog wat en nog iemand - You're a friend of mine
Ik vind het aardig dat je het goed rekent.quote:
Ik vond het al knap dat je Clarence wist.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het aardig dat je het goed rekent.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat je Clarence wist.
Het is wel duidelijk dat ze roze olifantjes zienquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
@:livelink .... wees gewaarschuwd.![]()
[ afbeelding ]
Ik ken weinig railroad mannen gelukkig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
@:livelink .... wees gewaarschuwd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ze roze olifantjes zien
Is hij dat niet meer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Toen Pete Burns nog 'gewoon' wat extravagant was…
quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wat ik excentriek noem:
[ afbeelding ]
Nee, zouden ze zelf dan niet zien, hoe lelijk ze er van worden?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen zich zo laten verminken met plastische chirurgie.
Ik weet het niet. Misschien wil je het niet toegeven voor jezelf.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zouden ze zelf dan niet zien, hoe lelijk ze er van worden?
Ja, deze man is enorm doorgeslagen. Ik snap ook niet wat mensen bezielt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen zich zo laten verminken met plastische chirurgie.
Dat merk kon je hier nergens krijgen toen.quote:
Hier wel…quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat merk kon je hier nergens krijgen toen.
Ik kan me wel herinneren dat die hier te koop waren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had er een paar vanquote:
Wij hadden hier voornamelijk TDK en Maxwell en soms Philips volgens mij.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat die hier te koop waren.
Ik had voornamelijk TDK en BasFquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij hadden hier voornamelijk TDK en Maxwell en soms Philips volgens mij.
Ik herinner het me wel. Ik heb er ook wel wat bandjes van.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier had je verschillende types TDK. Met soms flink prijsverschil. Maar wat het verschil tussen de verschillende types was, weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik kocht altijd Maxell-bandjes. Geen idee waarom ik daar een voorkeur voor had eigenlijk. Er zat natuurlijk 0 kwaliteitsverschil tussen al die bandjes.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Roachford - Cutly Toy
En daarmee ga ik jullie weer verlaten.
Dank en tot de volgende keer…
Prettige avond verder MadMaster.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Roachford - Cutly Toy
En daarmee ga ik jullie weer verlaten.
Dank en tot de volgende keer…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |