SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Zal ik later eens even terugluisterenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik hou wel van muziek waarin ook een verhaal wordt verteld. Dit vind ik ook een mooi voorbeeld van Parson James. Indrukwekkend verhaal ook wel. Eventueel voor na de shows.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga het zeker luisteren, ik hou daar ook vanquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik hou wel van muziek waarin ook een verhaal wordt verteld. Dit vind ik ook een mooi voorbeeld van Parson James. Indrukwekkend verhaal ook wel. Eventueel voor na de shows.
Bekijk deze YouTube-video
De (min of meer) titeltrack van zijn album Hobo, een #1-hit in Frankrijk destijdsquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Hier had natuurlijk een mooie oboe solo in gemoeten.
Lekker nummer hoor
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De (min of meer) titeltrack van zijn album Hobo, een #1-hit in Frankrijk destijds
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 doet snel een paar aanpassingen in de uitzending, want hij heeft Shii nog iets beloofd...
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Het Australisch-Deense duo Palace Winter heeft een album uitgebracht, waar ook dit nummer op staat:Palace Winter - Two Face
Oh, lekker!quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek deze week een documentaire over Liza Minnelli terug. Interessant, maar het tijdperk rond 1989 kwam totaal niet aan bod. De Pet Shop Boys produceerden toen een album voor haar, waarvan Losing My Mind de eerste single was. Hun eigen, wat ruwere demo-versie van het nummer hebben ze echter ook uitgebracht. Dus die gooi ik er vandaag in, als extraatje voor Shii.![]()
Pet Shop Boys - Losing My Mind
Onmiskenbaar hun sound ook.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek deze week een documentaire over Liza Minnelli terug. Interessant, maar het tijdperk rond 1989 kwam totaal niet aan bod. De Pet Shop Boys produceerden toen een album voor haar, waarvan Losing My Mind de eerste single was. Hun eigen, wat ruwere demo-versie van het nummer hebben ze echter ook uitgebracht. Dus die gooi ik er vandaag in, als extraatje voor Shii.![]()
We hebben het dit jaar even overgeslagen. We zijn heel druk in de tuin bezig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie nog dingen gescoord op de vrijmarkt, Doedezemaar?
Dit klinkt heel tofquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Zeker. Ik heb vandaag ook weer onkruid getrokken. En ben even op de vrijmarkt geweest, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet echt leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben het dit jaar even overgeslagen. We zijn heel druk in de tuin bezig.
En daar was het ook heerlijk weer voor.
Ja, best geslaagd. Het is een ietwat opgepoetste demo-versie. In 1991 verschenen als B-kant van de single Jealousy.quote:
Zoals Urbanus het ooit uitlegde: als je met de snelheid van het licht rond een stoeltje loopt trap je van achter op je eigen hielen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:38 schreef DJ11 het volgende:
We zijn weer bij de rode draad beland. Deze keer gaan we met formules aan de slagGiorgio Moroder - E=MC2
quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoals Urbanus het ooit uitlegde: als je met de snelheid van het licht rond een stoeltje loopt trap je van achter op je eigen hielen.
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Finkers had er ook zo'n eentje. Ik kan er even niet op komen.
Ja, die. Maar ook iets met de snelheid van licht of geluid. Volgens mij had het onweer en de afstand ervan te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen
Dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 26 april 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm:
“Onweer begint flitsend, maar eindigt altijd met gedonder!”
“Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort, en als je dan de aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |