quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slecht
Lijkt verdacht op mijn spiegelbeeldquote:
Dekens haken om warm te blijvenquote:
Ik heb stiekem je foto genomen en nagehaaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt verdacht op mijn spiegelbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Toch nog wat thematisch relevants gedaan vandaag.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
Jaren later maar eindelijk heb ik mijn bak met kabels enz eens opgeruimd.Binnenkort heb je er eentje nodig, is altijd zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Leuk shirtquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
Bed opgemaakt de was hangt Zo nog ff in de zon zitten met een pilsje.
Ik trek deze aan @:bomenverzameling
[ afbeelding ]
Voor kerst?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer word je geacht je paastak op te ruimen?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik laat het je weten als de tak hier weg isquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Pasen 2, electric boogaloo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
Er is geen officiële datum om paastakken op te ruimen. De meeste mensen laten ze twee tot drie weken staan, zelfs na Pasen2. Sommige tradities, zoals in de rooms-katholieke kerk, bewaren gewijde palmtakken het hele jaar door
Ik heb er net eentje opquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Toch nog wat thematisch relevants gedaan vandaag.
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje op
Van de bakker![]()
nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mede hobbykok/bakker herken ik deze opbergmethodequote:Op zaterdag 26 april 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ben de bakker.![]()
Moest ook eerst wel even de kantjes er af snijden zodat hij er netjes uitzag. En die stukjes moest ik ook even ergens laten.
In mij. Ik liet de afgesneden stukjes in mij.
Tsja, wat is er nog echt op internet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pasen 2, electric boogaloo.
De palmtak het hele jaar bewaren heeft weinig te maken met een paastak. Zo'n palmtak is ook maar een klein dingetje.
Zeker weer AI-geleuter dit?
Ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, wat is er nog echt op internet.
Uit: het dagboek van een moordenaarquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest ook eerst wel even de kantjes er af snijden zodat hij er netjes uitzag. En die stukjes moest ik ook even ergens laten.
In mij. Ik liet de afgesneden stukjes in mij.
Het iets was het stucwerk?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haalde iets van de muur, kan nu opnieuw gaan stuccen
Als we straks AI ook al onze sociale gesprekken voor ons laten gaan doen stap ik uit het hele internetding denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, wat is er nog echt op internet.
Schilderij dat iets verplaatst moest worden, maar omdat boren hier al het halve stukwerk ook van de muur afhaalt, had ik het met montagetape gedaan. Normaal gesproken kun je dat er rustig afhalen met een plamuurmes. Maar ik had te goed vast gemaakt.quote:
Oepsquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderij dat iets verplaatst moest worden, maar omdat boren hier al het halve stukwerk ook van de muur afhaalt, had ik het met montagetape gedaan. Normaal gesproken kun je dat er rustig afhalen met een plamuurmes. Maar ik had te goed vast gemaakt.
zodra je weet hoe heb ik hier ook nog twee plekken op twee muren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Leren stuccen stond nog op mijn wil ik eigenlijk nog kunnen lijstje, maar dit is wel een beetje onverwacht
Voor schilderijen die niet zoveel wegen een prima plan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zo van een afstandje mijn twijfels heb bij de strategie van dingen aan het stucwerk plakken omdat het stucwerk te makkelijk loslaat.
Je bent al een tijdje niet op facebook geweest zie ik?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we straks AI ook al onze sociale gesprekken voor ons laten gaan doen stap ik uit het hele internetding denk ik
Ik zou zeggen inmiddels al een goede 11 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje niet op facebook geweest zie ik?
als je de hele vrijmarkt gaat delen, kun je dan in elk geval [img=450] gebruiken zodat er niet steedseen hele foto komt als de pagina vernieuwd?quote:
Na volgens mij heb ik alle soorten usb-kabels wel en anders zijn die dingen ook niet zo duur. Waren toch vooral allemaal oude kabels enz.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Binnenkort heb je er eentje nodig, is altijd zo
koetjesabissiquote:
Niet alleen bitterbal hoor. Maar zowat de hele KSCquote:
Hele muur in magneetverf bedekken en alles alleen nog maar ophangen met magneetjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Volg mij voor Eigen Huis in Puin tips
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hele muur in magneetverf bedekken en alles alleen nog maar ophangen met magneetjes.
"Inbreker!"quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Kun je ook je lastige bezoeker gewoon vast plakken
Nee, ik zag op Instagram wel langs komen dat ze met de koninklijke familie op het podium stondenquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Suzan en Freek gezien? @:gianni61
14.000 stapjes vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo lekker gewandeld zegruim over de 4 km geworden zelfs. bijna 9000 stappen inmiddels. Die biljetgazet maak ik morgen wel af. Nu zon balkon
Nee, nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie in de bouwmarkt ook altijd lastiggevallen door een random mannelijke klant die vraagt of hij mij kan helpen? Hij komt altijd over alsof ik niet weet wat ik doe
Dat zijn er heel wat, kleedjes markt afgestruintquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie in de bouwmarkt ook altijd lastiggevallen door een random mannelijke klant die vraagt of hij mij kan helpen? Hij komt altijd over alsof ik niet weet wat ik doe
Nee eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je hier hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die uitgebreid alle verschillende pluggen met elkaar vergelijkt: kan ik je helpen met je keuze maken? Ga weg.
Sta ik buiten met mijn 3 zakken potgrond op mijn fiets: oh krijg je dat allemaal zo mee op je fiets ja? Ga weg
Ik moet iets zwaars tillen: lukt dat? Of ik zie dat het al lukt. Ga weg.
O dat is minder. Altijd balenquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo, tuin is weer op orde. Heb alleen een grote boom die dood staat te gaan
Nee, stilte opgezocht en 6 kilometer gewandeld.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn er heel wat, kleedjes markt afgestruint
O lekker, in die drukte lopen is ook geen reet aan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, stilte opgezocht en 6 kilometer gewandeld.
Nee, ik zoek juist vrouwelijke medewerkers op om mij van advies te voorzien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Was heerlijk idd. Geen Vrijmarkt gezien. Al die rommel boeit mij toch niet.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, in die drukte lopen is ook geen reet aan.
Was vanmorgen even op de kleedjesmarkt maar is bijna niet te doen zo druk.
Misschien moet je ook een versleten duimstok uit een zak hebben steken ergens.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen dat een tuinbroek aanhebben (het liefst met klusvlekken) afschrikwekkend genoeg werkt. Maar als ik een keer in een rok/jurk na werktijd iets uit probeer te zoeken is het al vliegen die op honing afkomen.
Heel soms kan je er wel wat moois vinden, althand ooit wat dat zo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was heerlijk idd. Geen Vrijmarkt gezien. Al die rommel boeit mij toch niet.
Of gewoon standaard met mijn klopboor door de bouwmarkt lopen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een versleten duimstok uit een zak hebben steken ergens.
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik ga eens kijken of ik kan stuccen zonder een Y chromosoom
Gaat helemaal goedkomen. Lekker wat excentrieks bedenken zodat mensen die het programma kijken zich zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber zullen we mee doen aan het Blok oid? Ik kan bijna alles denk ik
Gewoon af en toe ergens een gaatje boren om je dominatie af te dwingen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon standaard met mijn klopboor door de bouwmarkt lopen?
Nee joh, om het water en gips te mengen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar een piemel voor nodig hebt.
Ik weet alleen niet hoe je die met stuccen moet gebruiken. Misschien om het glad te strijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |